quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:30 schreef Corniel het volgende:
MoBlo en Wolve, dat zijn prettige resultaten. Mooie verslagen ook!
Zelf een rondje door het park gedaan. Op opa's tempo. Conclusie: ik ben heel ver van gezond, en nog verder van een topconditie.#kak
Niet de hele nee. Ik ga de 21 lopen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:18 schreef Quoi het volgende:
Spiritus & TWC: veel succes met jullie 42.2 morgen![]()
MvN jij loopt volgens mij niet?
Nog even geduld dus.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:35 schreef Corniel het volgende:
@nanook24: Dinsdag uitslagbloedonderzoek. Binnenkort afspraak maken met fysio.
Oja.quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:19 schreef Nirak het volgende:
Leuke verslagen Wolve en Moblo! Knap werk van jullie
Mijn topsport van vandaag was de stad in met broerlief en mijn mevrouw om mijn broer aan te kleden voor zijn nieuwe baan. Dus in de kleedkamers van de H&M nogal wat tijd doorgebracht en ook naar SEMTEX staan staren en denken "wat heeft die vrouw en bekend gezicht"... Kwartje viel te laat..
Lol H&M in Eindhoven?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:19 schreef Nirak het volgende:
Mijn topsport van vandaag was de stad in met broerlief en mijn mevrouw om mijn broer aan te kleden voor zijn nieuwe baan. Dus in de kleedkamers van de H&M nogal wat tijd doorgebracht en ook naar SEMTEX staan staren en denken "wat heeft die vrouw en bekend gezicht"... Kwartje viel te laat..
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:19 schreef Nirak het volgende:
Oh in herenpaskamer? Heb je een tattoo of was dat je broer? En is je mevrouw wat kleiner?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:19 schreef Nirak het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |