Gelukkig is er Fokquote:
Afgelopen twee dagen 8 liter extra gedronken en veel koolhydraten gestampt. Veel meer kan ik niet doenquote:
Nee idd. Beetje jammer van de warmte ineens, voornamelijk voor de marathon lopers.quote:Op zondag 18 mei 2014 07:21 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Afgelopen twee dagen 8 liter extra gedronken en veel koolhydraten gestampt. Veel meer kan ik niet doen
idd nog wat geslapen, stem is ver te zoeken, maar goed die heb ik toch niet nodig.quote:Op zondag 18 mei 2014 07:37 schreef Murmeli het volgende:
Oh blehhhhh ynske
Hopelijk heb je nog lekker verder geslapen, ondanks je keel....
Uitlopen is een PR.quote:Op zondag 18 mei 2014 08:20 schreef Murmeli het volgende:
Iedereen verder: succes!!!!! Houd voor ogen dat je in dit weer al een held bent als je je afstand uitloopt. Dat PR komt een andere keer wel
quote:Op zondag 18 mei 2014 08:35 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Uitlopen is een PR.
Sterker nog, halverwege geraken is al een PR
Komt allemaal goed!quote:Op zondag 18 mei 2014 08:37 schreef Ynske het volgende:
Iedereen heel veel succes!
K ben msselijken begin ineens enorm aan mezelf te twijfelen
quote:Op zondag 18 mei 2014 08:37 schreef Ynske het volgende:
Iedereen heel veel succes!
K ben msselijken begin ineens enorm aan mezelf te twijfelen
Je loopt 'm maar gewoon uit en ook een beetje in een redelijke tijd. Anders is het geen goede revanche.quote:Op zondag 18 mei 2014 08:35 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Uitlopen is een PR.
Sterker nog, halverwege geraken is al een PR
eerste, gelukkigquote:Op zondag 18 mei 2014 08:42 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Zenuwen of ziek?
In het eerste geval, komt wel goed
Het tweede geval, komt ook wel goed, maar wel klote.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |