Ik sleep wel wat kilo's extra mee.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:33 schreef Klokov het volgende:
Zijn er hier ook mensen die zo nu en dan met extra gewicht lopen?
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
En met een liep ik de finish over in de armen van Wolve. Niet met een 'nooit weer', maar met een 'ik hoop dat het de volgende keer wat minder lijden wordt' en ondanks de niet zo snelle tijd toch gewoon súperblij om die afstand afgelegd te hebben. Wat een dag!
Nee, bedoel extra kilo's bovenop de extra kilo's. Heb eergisteren 2 kilometer met mijn vriendin als 'bepakking' gelopen omdat ze niet verder kon lopen op haar onpraktische hakken. Heb mezelf als doel gesteld minimaal 5 kilometer met haar op de schouders te kunnen lopen.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:37 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik sleep wel wat kilo's extra mee.Maar dat is vast niet wat je bedoelt.
Wij gaan richting Nijmegen, zin!!
ik zit ook in trein richting Nijmegen.. succes alvast!!quote:Op zondag 18 mei 2014 11:37 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Naar Nijmegeng aan is ook altijd leukquote:Op zondag 18 mei 2014 11:37 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik had haar dik uitgelachen en gezegd dat ze dan de volgende keer maar lekker normale schoenen aandoet/meeneemtquote:Op zondag 18 mei 2014 11:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nee, bedoel extra kilo's bovenop de extra kilo's. Heb eergisteren 2 kilometer met mijn vriendin als 'bepakking' gelopen omdat ze niet verder kon lopen op haar onpraktische hakken. Heb mezelf als doel gesteld minimaal 5 kilometer met haar op de schouders te kunnen lopen.
Ik loop af en toe met lood in mijn schoenen.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:33 schreef Klokov het volgende:
Zijn er hier ook mensen die zo nu en dan met extra gewicht lopen?
*padum pssssjjj*quote:Op zondag 18 mei 2014 11:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik loop af en toe met lood in mijn schoenen.
Toen ik terug kwam na 1,5 uur lopen zaten mijn benen onder de warmte-uitslag: rode bultjes, beetje gezwollen, warm. Ik herinner me het opeens weer van vorige zomer, toen had ik het ook, het kan ook nog onwijs gaan jeuken, het is een soort allergische reactie.quote:Op zondag 18 mei 2014 10:59 schreef Zwabberhark het volgende:
De zon scheen volop en ik heb dus factor 50 uit de kast gehaald.
Nadeel: ik heb het gevoel dat ik minder goed kan zweten met zonnebrandcrème.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere partner ben jijquote:Op zondag 18 mei 2014 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik had haar dik uitgelachen en gezegd dat ze dan de volgende keer maar lekker normale schoenen aandoet/meeneemt![]()
Of gewoon verder op haar blote voetjes. Voordat ik me door mijn vent zou laten ronddragen zeg... Is het zo'n prinsesje?quote:Op zondag 18 mei 2014 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik had haar dik uitgelachen en gezegd dat ze dan de volgende keer maar lekker normale schoenen aandoet/meeneemt![]()
Ja, dat is dus echt lekker Brits hè? Met kerstborrel hier in de stad stonden we op de taxi te wachten... in de rij.. (zoals je dat hier doet..) en de helft of meer dan de helft van de dames stond daar op blote voetenquote:Op zondag 18 mei 2014 11:46 schreef Angel-A het volgende:
Of gewoon verder op haar blote voetjes. Voordat ik me door mijn vent zou laten ronddragen zeg... Is het zo'n prinsesje?
Zelf aangeboden, ik heb haar liever op mijn schouders dan dat ze op blote voeten over straat gaat.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:46 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Of gewoon verder op haar blote voetjes. Voordat ik me door mijn vent zou laten ronddragen zeg... Is het zo'n prinsesje?
Ik liep een jaar of 15 geleden wel vaak met mijn twee meiden te zeulen, ieder op een heup, maar dat red ik niet meer, niet eens eentje.
Oeh spannend! Al een laatste zenuwplasje gedaan? GPS al gevonden? (is nu nog een beetje te vroeg, maar 10 minuten van te voren zet ik hem meestal vast aan).quote:Op zondag 18 mei 2014 12:00 schreef Murmeli het volgende:
Nanook en ik zijn er klaar voor! Over 3 kwartier starten
Ik ben zenuwachtig
Gaat vast lukken, succes!quote:Op zondag 18 mei 2014 12:00 schreef Murmeli het volgende:
Nanook en ik zijn er klaar voor! Over 3 kwartier starten
Ik ben zenuwachtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |