SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
∞
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier voldoet dus iedere niet belg van 20-23 van aan.
makkie ditquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
20-23
afkomst maakt niet uit
hobbies, gewoon wat hij leuk vindt
voetbalclub maakt ook niet uit
accent: geen belg
ja dat is beter hequote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:37 schreef xcachet het volgende:
Sof ik zou bij hobby's neer zetten wat je absoluut niet wilt;
-my little ponies bijvoorbeeld
haha
Smoofie en ik moesten veelte hard om onszelf lachen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeetje, daar gaat mijn kans.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
20-23
afkomst maakt niet uit
hobbies, gewoon wat hij leuk vindt
voetbalclub maakt ook niet uit
accent: geen belg
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Smoofie en ik moesten veelte hard om onszelf lachen.ben jij al ouder dan 23 joh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jeetje, daar gaat mijn kans.
mikey dacht trouwens dat ik 24+ was, ik kwam wijs over![]()
[..]
Smoofie en ik moesten veelte hard om onszelf lachen.Ik had er gewoon niks aan toe te voegen. Dat geouwehoer van jullie ook altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jeetje, daar gaat mijn kans.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2014 15:39:42 ]
oke wachtquote:
[..]
Smoofie en ik moesten veelte hard om onszelf lachen.jij hebt al iemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jeetje, daar gaat mijn kans.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Sinds vorige maand wel ja. En Mikey is wel op de goede weg. Excuses aangeboden gekregen en alles. Wat een gentlemenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben jij al ouder dan 23 joh?
mikey dacht trouwens dat ik 24+ was, ik kwam wijs over
Schijnbaar niet. Tenzij je gewoon te lui bent om dat biertje te komen brengen waar ik om vroeg.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
aangepast
graag gedaan
ik bedenk mij net
als jij nu heel hard schreeuwt, zou ik jou dan horen?
neequote:
ik val op 3 punten afquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:39 schreef supersof het volgende:
[..]
oke wacht
- hij moet goed kunnen koken (want dat kan ik niet)
- hij moet wel geld hebben
- hij moet niet kleiner zijn dan ik
- slim, grappig, lief, zorgzaam, eerlijk.
zo dan
even lang of langer als/dan ikquote:
Ik zat zelfs bij het verkeerde dispuut om zo'n positie te krijgen, zo erg was hetquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat krijgt een beter baantje/doet aan vriendjespolitiek. Deze maatschappij.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds vorige maand wel ja. En Mikey is wel op de goede weg. Excuses aangeboden gekregen en alles. Wat een gentlemen
hallo jij gaat trouwenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik val op 3 punten af
godverdomme daar gaat mijn kans op een FOK!relatie ooit nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
haha noobquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik val op 3 punten af
godverdomme daar gaat mijn kans op een FOK!relatie ooit nog
Wat?quote:
Rollende r was een pre toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat krijgt een beter baantje/doet aan vriendjespolitiek. Deze maatschappij.
[..]
Zo belangrijk vind ik het niet. Zo lang niet gay brabants
174quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
haha noob
al weet ik niet hoe lang sof is
hahahahhahahaquote:
Ik voldoe nog steedsquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:39 schreef supersof het volgende:
[..]
oke wacht
- hij moet goed kunnen koken (want dat kan ik niet)
- hij moet wel geld hebben
- hij moet niet kleiner zijn dan ik
- slim, grappig, lief, zorgzaam, eerlijk.
zo dan
ahahaha is hij kleiner dan 174quote:
haan?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:41 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb iemand gevonden.
[..]
Hoi hoink, ben je nog vrijgezel? x
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik overal wat achter zocht...
Haan is te jong.quote:
manquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Rollende r was een pre toch?
okokquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haan is te jong.
Durrr te oud.
We hebben niet veel selectiecriteria, hou je dan alsjeblieft aan de criteria die we wél hebben.
Voor wie? Wie wordt mijn nieuwe liefdespartner?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes lijkt mij de perfecte kandidaat. Kunnen jullie nog samen pianostukken componeren ook
Ik volg je echt niet?quote:
SuperSof. Je voldoet aan werkelijk alle punten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor wie? Wie wordt mijn nieuwe liefdespartner?
Geen idee wat een dispuut is, maar bij de verkeerde zitten is erg onhandig.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat zelfs bij het verkeerde dispuut om zo'n positie te krijgen, zo erg was het
Het oude bestuur kiest het nieuwe bestuur, dus was bij voorbaat kansloos. Niet dat ik wilde, maar toch.
Maar die heb jij niet, toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Rollende r was een pre toch?
moet je even zoeken op internet en kijken wat die site zegt of je overgewicht hebtquote:
Want dat sluit elkaar uit jaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:43 schreef Flippiee het volgende:
Democratie ontbreekt, zo blijkt maar weer. Vriendjespolitiek.
Tussen den 18 en 22 is normaal, 22 tot 25 is dik en 25+ is morbide obesitasquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:43 schreef supersof het volgende:
[..]
moet je even zoeken op internet en kijken wat die site zegt of je overgewicht hebt
Ik heb eigenlijk geen vrijgezelle vrienden die ik aan je zou kunnen koppelen, helaas.quote:
heb je al mijn punten???quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:43 schreef Typisch het volgende:
ik ga er aan werken sof
ik denk niet dat ik vanavond wat ga doen dus dan moet ik wel een lijstje kunnen opstellen vanuit mijn FOK!kennissen kring
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:40 schreef supersof het volgende:
[..]
hallo jij gaat trouwenechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Vooral dat koken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik volg je echt niet?
[..]
SuperSof. Je voldoet aan werkelijk alle punten.
jaquote:
En anders deze man wel. Heb hem gisteren gemeet en positief beoordeeld, aangezien hoink nog niks van zich heeft laten horen bied ik GZ1000 aan.quote:
je scrollt maar gewoon terugquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:44 schreef xcachet het volgende:
typsich
wil je de sc even sluiten
ik moet even naar de wc en wil hier niks van missen
bvd
ik snap mensen die haten op vriendjespolitiek niet dat is goedquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Totaal niet. Zo serieus was ik ook weer niet, inso
en wat heb jij?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:44 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Tussen den 18 en 22 is normaal, 22 tot 25 is dik en 25+ is morbide obesitas
Jij bent een lopende checklistquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben gewoon boyfriendmaterial, kan je niet ontkennen
Hoezo is dat goed?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik snap mensen die haten op vriendjespolitiek niet dat is goed
ik zou ook me goons in goede positie zetten
Waarom moest je dit er zo omslachtig inwrijven? Leuk hoorquote:
Ik walg sowieso van heel dat geforrrrceerde sfeerrrrtje. Al (hoewel vele errrr laks mee zullen omgaan) heb je natuurrrrlijk al wel wat errrrvarrring met het orrrrganiseren/regelen van dingen in een 'hogerrrre' rank.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee wat een dispuut is, maar bij de verkeerde zitten is erg onhandig.![]()
Democratie ontbreekt, zo blijkt maar weer. Vriendjespolitiek.
[..]
Maar die heb jij niet, toch?
zeg dan niksquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen vrijgezelle vrienden die ik aan je zou kunnen koppelen, helaas.
ik wilde dat je er van zou leren en moest nadenkenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom moest je dit er zo omslachtig erin wrijven? Leuk hoor![]()
uit het hoofdquote:
Ik zal voor je strijden, en ik weet zeker dat je ook zeer hoog op Typisch zijn lijstje terecht gaat komenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh ik moet ook knap zijn.
Nou ja Paxje vindt mij knap, maar die is misschien weinig gewend in Stadskanaal.
goed zoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
uit het hoofd
niet kleiner dan 174
knap, knap is relatief
niet (te) dik
moet wat geld hebben
lief, zorgzaam dat soort zaken die je van te voren niet kunt weten
geen vlaming
moet kunnen koken (sowieso kunnen echte manenn koken)
20-23 jaar
moet het een FOK!er zijn?
Die is al bezet?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat Heloef de perfecte kandidaat is voor Sof haar nieuwe date.
ik heb nog wel een maatje of twee die wel eens een date kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:48 schreef supersof het volgende:
[..]
goed zo
neuh hoeft niet
wat ben je van plan dan
Ik ben blij met je hulp.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal voor je strijden, en ik weet zeker dat je ook zeer hoog op Typisch zijn lijstje terecht gaat komen
Je zal spoedig meer horen.
omgquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb nog wel een maatje of twee die wel eens een date kunnen gebruiken
Ja sorry ik wil ook wat te zeggen hebbenquote:
hoezo nietquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja doei niet zo vroeg in het selectieproces natuurlijk
Dan is gelijk alle concurrentie weg natuurlijkquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja doei niet zo vroeg in het selectieproces natuurlijk
Sof luistert Q-music, daar gaat het al hopeloos foutquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat Heloef de perfecte kandidaat is voor Sof haar nieuwe date.
Je vergat deze nog. Geen dank.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom moest je dit er zo omslachtig inwrijven? Leuk hoor
[..]
Ik walg sowieso van heel dat geforrrrceerde sfeerrrrtje. Al (hoewel vele errrr laks mee zullen omgaan) heb je natuurrrrlijk al wel wat errrrvarrring met het orrrrganiseren/regelen van dingen in een 'hogerrrre' rank.
Toch zou ik er nog niet doodgevonden willen worrrden
Oef, maar dát wist ik niet!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sof luistert Q-music, daar gaat het al hopeloos fout
sowiesoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:49 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dan is gelijk alle concurrentie weg natuurlijk
Haha, die kijkshopquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:49 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ken ook nog wel mensen voor sof
zetten ook graaf kijkshopchillings
beetje dealen beetje zuipen zo is het leef bij kijkshopchillingsquote:
Die bij VD tochquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beetje dealen beetje zuipen zo is het leef bij kijkshopchillings
ze houden het stil voor je, ze willen niet dat je het weetquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als ara en heloef wat hebben mis ik behoorlijk wat aangezien ik die 2 wekelijks zie
Niet als je het gaat gebruiken, niks slapenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het is binnen he kan weer rustig slapen
Je houdt er meer contacten aan over en vele denken er wel als iets moois aan terug. Zijn toch verkapte sektes in hun achterlijke gedragscodes.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je vergat deze nog. Geen dank.
En die ervaring kan geen kwaad, maar ik snap niet precies wat het voordeel daarvan is t.o.v. een normaal leidinggevende (bij)baan
Nep relatie?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Loopt ze zelf te pronken met haar nep relatie
Wat een achterlijk wijf is het ook
Je zegt dat ze met niemand heeft lambalquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nep relatie?
Je weet niet waar je het over hebt, dus hou je bek gewoon.
hahahaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
je scrollt maar gewoon terug
doen je vingers ook nog eens wat, die hebben maar weinig te doen nu je met tjacka hebt denk ik
haha goede van mij
Jaa. Is ook zo. Maar ze heeft nooit een "neprelatie'' gehadquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je zegt dat ze met niemand heeft lambal
Dus het is uit met heloefquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jaa. Is ook zo. Maar ze heeft nooit een "neprelatie'' gehad
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:44 schreef xcachet het volgende:
ik moet even naar de wc en wil hier niks van missen
15:44 - 15:53quote:
Meer contacten is ook maar relatief. Met mijn bijbaan heb ik ook genoeg mensen zien komen en gaan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je houdt er meer contacten aan over en vele denken er wel als iets moois aan terug. Zijn toch verkapte sektes in hun achterlijke gedragscodes.
En bedankt
Is niet belangrijk, ze zijn geen van tweeen actief op FOK!quote:
Waarom praat je opeens zo malquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:55 schreef supersof het volgende:
lmi houd gewoon je bek en bemoei je met je eigen zaken
rawrquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:55 schreef supersof het volgende:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:55 schreef supersof het volgende:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:55 schreef Typisch het volgende:
wtf
die kat die ik net op de foto had gezet was mij niet in de gaten aan het houden
tering beest was via het raam gewoon naar binnen gegaan!
alle katten het land uit
net marokkanen die katten
minder minder minder
Ze is emoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sws ara achterlijk wijf noemen
fite me irl i rek u cheecky cunt
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:55 schreef Typisch het volgende:
wtf
alle katten het land uit
minder minder minder
schiet hem neerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:55 schreef Typisch het volgende:
wtf
alle katten het land uit
minder minder minder
U wot m8?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sws ara achterlijk wijf noemen
fite me irl i rek u cheecky cunt
beetje haten op kattenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:55 schreef Typisch het volgende:
wtf
alle katten het land uit
minder minder minder
ghehequote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wauw, iemand die je aanspreekt meteen uitmaken voor flikker. Jij bent vast goed met mensen.
ja goed hoor, LR is mij nu aan het koppelen dus ik kan wel zeggen dat dit een topdag is in mijn FOK leven.quote:
Dat mag je hopen, ja.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
ze zijn eigenlijk nog erger, marokkanen schijten niet in mijn tuin
voor zover ik weet
neequote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:57 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Maak een okcupid account aan, misschien heb je daar sowieso meer geluk dan Fok!
laatste festival zat er poep aan onze tentquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat mag je hopen, ja.
Genoeg mensen die 'wild'poepen volgens mij.
Luister. Jij kan me niks over haar vertellen wat ik niet weet. En als ik niet weet wat je vertelt, dan is het niet waar. Dus voorjekijkendoorlopenquote:
Hier hebben we er ook zo één die de buurt terroriseert, als hij eenmaal binnen is eet hij ook direct alle drie de bakken met kattenvoer op. En als hij niet binnen kan via het kattenluik staat hij er een kwartier tegenaan te trappen als karate kid.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:55 schreef Typisch het volgende:
wtf
alle katten het land uit
minder minder minder
Dat is waar maar met een bijbaan los van je studie doe je toch moeilijker contacten/netwerken op die je na je studie direct verder kunnen helpen binnen het vakgebied.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meer contacten is ook maar relatief. Met mijn bijbaan heb ik ook genoeg mensen zien komen en gaan.
Ieder zo zijn ding natuurlijk.
aan wiequote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ja goed hoor, LR is mij nu aan het koppelen dus ik kan wel zeggen dat dit een topdag is in mijn FOK leven.
looooolquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hier hebben we er ook zo één die de buurt terroriseert, als hij eenmaal binnen is eet hij ook direct alle drie de bakken met kattenvoer op. En als hij niet binnen kan via het kattenluik staat hij er een kwartier tegenaan te trappen als karate kid.
Alle katten en mijn moeder het huis uit. #TeamHW
Die PI zegt genoegquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Luister. Jij kan me niks over haar vertellen wat ik niet weet. En als ik niet weet wat je vertelt, dan is het niet waar. Dus voorjekijkendoorlopen
Hoiquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat mag je hopen, ja.
Genoeg mensen die 'wild'poepen volgens mij.
dit tering beest glipt ook gewoon via de voordeur binnen als ik die open doe om weg te gaan of om binnen te komenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hier hebben we er ook zo één die de buurt terroriseert, als hij eenmaal binnen is eet hij ook direct alle drie de bakken met kattenvoer op. En als hij niet binnen kan via het kattenluik staat hij er een kwartier tegenaan te trappen als karate kid.
Alle katten en mijn moeder het huis uit. #TeamHW
Sof, ze hebben exceptioneel veel raakvlakken gezamenlijk. Enkel de reistijd kan problemen opleveren, wellicht heb jij daar nog tips voor?quote:
pak de fietsquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sof, ze hebben exceptioneel veel raakvlakken gezamenlijk. Enkel de reistijd kan problemen opleveren, wellicht heb jij daar nog tips voor?
Is zo'n maine coon zeker? Dat zijn van die arrogante kwasten ja, komen ergens uit een mediterraans gebied en denken hier alles maar te kunnen flikken. Dat mormel hier zit soms op de container, als je die dan opendoet krabt hij je hand open, de dikzak.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit tering beest glipt ook gewoon via de voordeur binnen als ik die open doe om weg te gaan of om binnen te komen
ik vind katten wel baas maar deze is echt pure aids
ja dat hoorde ik net jaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom ga jij mee naar de paarden
heb je wat goed te maken?
hjb johquote:
Is er nog zo eentje ook ja.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Is zo'n maine coon zeker? Dat zijn van die arrogante kwasten ja, komen ergens uit een mediterraans gebied en denken hier alles maar te kunnen flikken. Dat mormel hier zit soms op de container, als je die dan opendoet krabt hij je hand open, de dikzak.
Ga je je daar goed vermakenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja dat hoorde ik net ja
en geen idee toch kermis
doe zelf normaal!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
doe normaal tegen sof debiel!!!!!!!!
sorryquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
doe normaal tegen sof debiel!!!!!!!!
Johannes heeft overigensquote:
Man naar Sof haar hart.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes heeft overigens zijn bachelor al binnen. Spreekt Frans (Zelfs een halfjaar in Parijs gewoond), speelt de piano en zijn gevoel voor humor en respectvolle houding naar andere en vooral vrouwen moge wel duidelijk zijn aan de hand van zijn posts.
LR, wingman extraordinairequote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes heeft overigens zijn bachelor al binnen. Spreekt Frans (Zelfs een halfjaar in Parijs gewoond), speelt de piano en zijn gevoel voor humor en respectvolle houding naar andere en vooral vrouwen moge wel duidelijk zijn aan de hand van zijn posts.
quote:
Bah.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
laatste festival zat er poep aan onze tent
het lag wel netjes op een plastic tasje verder
true story
Dat heb je inderdaad niet met een bijbaan, dan is zo een vereniging toch beterquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is waar maar met een bijbaan los van je studie doe je toch moeilijker contacten/netwerken op die je na je studie direct verder kunnen helpen binnen het vakgebied.
En daar heb je gelijk in. Al zou ik mij er nooit naar kunnen aanpassen. Daar kan ik mijn mond ook te slecht voor houden.
hai tjacka.quote:
wowquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes heeft overigens
-zijn bachelor al binnen.
-Spreekt Frans (Zelfs een halfjaar in Parijs gewoond),
-speelt de piano en zijn gevoel voor humor
-en respectvolle houding naar andere en vooral vrouwen moge wel duidelijk zijn aan de hand van zijn posts.
Meisjes vallen toch alleen maar op klootzakken? #friendzone #niceguy #m'ladyquote:
Gast, stop eens met dat gelanterfante.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meisjes vallen toch alleen maar op klootzakken? #friendzone #niceguy #m'lady
ja manquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik lanterfanter wat ik wilquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gast, stop eens met dat gelanterfante.
Ja, jammer lambal.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Posts met hashtags serieus nemen, nice goingquote:
Neuken?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, jammer lambal.
Ik ben nu woest aantrekkelijk.
jaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:06 schreef Insomnia_ het volgende:
tjacka zal ik je zo naaktfoto sturen van onder douche
Ik had het neit over die postquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Posts met hashtags serieus nemen, nice going
[..]
Neuken?
doeiquote:
jij hebt helemaal niks gedaan!!!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:05 schreef Typisch het volgende:
mijn taak zit er op
geen dank sof, de perfecte FOK!kandidaat is gevonden
hij doet ook niet moeilijk over FOK!meets dus komt helemaal goed
alleen simpele sletten vallen op de stereotype badguy die jij bedoeltquote:
pics van johannesquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het enige nadeel is dus dat zijn studie in Groningen zit maar dat valt best te overkomen
Ben je zo klaar, toch?quote:
oke sorryquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb dit proces in gang gezet
of ben je dat soms alweer vergeten?!
ondankbaar, jij bent het
met tandenborstelquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wel grondig doen hoor.
Tot over 2 minuten.
Helaas, deze man is tijdelijk out-of-stock voor vrouwen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En anders deze man wel. Heb hem gisteren gemeet en positief beoordeeld, aangezien hoink nog niks van zich heeft laten horen bied ik GZ1000 aan.
welke kermis ga je nouquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja heb familie te grootebroek en die doen dat altijd, en we gaan wel eens mee ditdatalles
Breezertje er bij, heerlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
alleen simpele sletten vallen op de stereotype badguy die jij bedoelt
als je in die vijver wil vissen ben je sowieso niet echt goed bezig
moet ie zelf wetenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij wel dan
jouw vriendje staat in sexy en gewaagd met een volleybal
Gewoon op een toastje doen.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij wel dan
Nou, als je het maar jaarlijks doet, veel kaas hoorquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
alleen simpele sletten vallen op de stereotype badguy die jij bedoelt
als je in die vijver wil vissen ben je sowieso niet echt goed bezig
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb dit proces in gang gezet
of ben je dat soms alweer vergeten?!
ondankbaar, jij bent het
De stereotype bad guy, jij bent het. Godverdomme wat heet dit.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij wel dan
Ik leg enkel de basis. De diepgang moeten jullie zelf maar aangaanquote:
Dat wilde ik niet bereiken overigens. Studentenverenigingenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb je inderdaad niet met een bijbaan, dan is zo een vereniging toch beter
Hoeft ook niet.
HOEZO?????quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:09 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Helaas, deze man is tijdelijk out-of-stock voor vrouwen.
kom op lrquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik leg enkel de basis. De diepgang moeten jullie zelf maar aangaan
[..]
Dat wilde ik niet bereiken overigens. Studentenverenigingen![]()
Ah godver. Fijn dat je toch nog wat van je liet horen, Hoink negeerde mijn koppelpoging compleet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:09 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Helaas, deze man is tijdelijk out-of-stock voor vrouwen.
ouiquote:
Wat een feest.quote:
Jammer dan, je hebt het toch bereikt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik leg enkel de basis. De diepgang moeten jullie zelf maar aangaan
[..]
Dat wilde ik niet bereiken overigens. Studentenverenigingen![]()
Als je niet veel hebt kan er ook niet veel kaas opzitten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, als je het maar jaarlijks doet, veel kaas hoor
ga apenpak aan doenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oui
[..]
Wat een feest.
[..]
Jammer dan, je hebt het toch bereikt.
De klus is inmiddels geklaard.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je niet veel hebt kan er ook niet veel kaas opzitten.
Goed zo, toch even op inhaken, qua lengte passen jullie sowieso goed bij elkaar. Qua persoonlijkheid wellicht ook wel, en hij is lief zoals je vroeg.quote:
relatief veel.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je niet veel hebt kan er ook niet veel kaas opzitten.
zal ik hem dm'en??????quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Goed zo, toch even op inhaken, qua lengte passen jullie sowieso goed bij elkaar. Qua persoonlijkheid wellicht ook wel, en hij is lief zoals je vroeg.
Dan ben je makkelijk te herkennenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ga apenpak aan doen
kom je kijken bij de botenrace
Nope.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:13 schreef xcachet het volgende:
ik schat flip knapper in dan een gemiddelde vrouw
klopt dit?
Sure, je weet maar nooit. Niet geschoten is altijd mis.quote:
Gezien zijn compensatiegedrag hier op FOK! zal het niet veel zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
relatief veel.
Maar wat weet jij over zijn penis?
neeeeeeequote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Goed zo, toch even op inhaken, qua lengte passen jullie sowieso goed bij elkaar. Qua persoonlijkheid wellicht ook wel, en hij is lief zoals je vroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |