ghehequote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wauw, iemand die je aanspreekt meteen uitmaken voor flikker. Jij bent vast goed met mensen.
ja goed hoor, LR is mij nu aan het koppelen dus ik kan wel zeggen dat dit een topdag is in mijn FOK leven.quote:
Dat mag je hopen, ja.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
ze zijn eigenlijk nog erger, marokkanen schijten niet in mijn tuin
voor zover ik weet
neequote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:57 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Maak een okcupid account aan, misschien heb je daar sowieso meer geluk dan Fok!
laatste festival zat er poep aan onze tentquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat mag je hopen, ja.
Genoeg mensen die 'wild'poepen volgens mij.
Luister. Jij kan me niks over haar vertellen wat ik niet weet. En als ik niet weet wat je vertelt, dan is het niet waar. Dus voorjekijkendoorlopenquote:
Hier hebben we er ook zo één die de buurt terroriseert, als hij eenmaal binnen is eet hij ook direct alle drie de bakken met kattenvoer op. En als hij niet binnen kan via het kattenluik staat hij er een kwartier tegenaan te trappen als karate kid.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:55 schreef Typisch het volgende:
wtf
die kat die ik net op de foto had gezet was mij niet in de gaten aan het houden
tering beest was via het raam gewoon naar binnen gegaan!
alle katten het land uit
net marokkanen die katten
minder minder minder
Dat is waar maar met een bijbaan los van je studie doe je toch moeilijker contacten/netwerken op die je na je studie direct verder kunnen helpen binnen het vakgebied.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meer contacten is ook maar relatief. Met mijn bijbaan heb ik ook genoeg mensen zien komen en gaan.
Ieder zo zijn ding natuurlijk.
aan wiequote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ja goed hoor, LR is mij nu aan het koppelen dus ik kan wel zeggen dat dit een topdag is in mijn FOK leven.
looooolquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hier hebben we er ook zo één die de buurt terroriseert, als hij eenmaal binnen is eet hij ook direct alle drie de bakken met kattenvoer op. En als hij niet binnen kan via het kattenluik staat hij er een kwartier tegenaan te trappen als karate kid.
Alle katten en mijn moeder het huis uit. #TeamHW
Die PI zegt genoegquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Luister. Jij kan me niks over haar vertellen wat ik niet weet. En als ik niet weet wat je vertelt, dan is het niet waar. Dus voorjekijkendoorlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |