ja gaat superquote:
aww liefquote:
vind je avond fijner?quote:
neequote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:23 schreef Typisch het volgende:
is je godzilla date succesvol verlopen sof?
huhquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:23 schreef Typisch het volgende:
is je godzilla date succesvol verlopen sof?
Ze moeten hun bek houden. Met hun scheiding in het haarquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
''gozerrrr wat zit je haar wild'' heb ik meerdere malen te horen gekregen
Ugh. Ik hoorde die "gozerrrrr" gewoon in mijn hoofdquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
''gozerrrr wat zit je haar wild'' heb ik meerdere malen te horen gekregen
ik ookquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ugh. Ik hoorde die "gozerrrrr" gewoon in mijn hoofd
omdat ik de film super eng vond en misselijk was omdat ik bang wasquote:
awwquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:25 schreef supersof het volgende:
omdat ik de film super eng vond en misselijk was omdat ik bang was![]()
Jammer.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:25 schreef supersof het volgende:
[..]
en hij deed niks
en verder idk
was gewoon geen klik meer
weet niet. ik ga niet meer whatsappenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
o
en nu?
[..]
[..]
let even beter op wil je?
Wat fijn om te horen sofquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:25 schreef supersof het volgende:
[..]
en hij deed niks
en verder idk
Hoe zag hij eruit?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:25 schreef supersof het volgende:
[..]
en hij deed niks
en verder idk
hoezoquote:
godzilla is een lelijk monsterquote:
we pakken mquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:26 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet. ik ga niet meer whatsappen
nee ga weg lmiquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:25 schreef supersof het volgende:
[..]
en hij deed niks
en verder idk
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze moeten hun bek houden. Met hun scheiding in het haar
Het is dat ik buiten zit, anders had ik een mooie vocaroo (?) gemaakt voor je.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ugh. Ik hoorde die "gozerrrrr" gewoon in mijn hoofd
ja ach.quote:
gewoon iemand van FOK! hosselenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:26 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet. ik ga niet meer whatsappen
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:27 schreef supersof het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)enootje_pranken.html
heb je suggesties?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon iemand van FOK! hosselen
kun je gelijk zijn (of haar) pohi doornemen om te controleren of het wel echt wat voor je is
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
kun je gelijk zijn (of haar) pohi doornemen om te controleren of het wel echt wat voor je is
ik zei tochquote:
nee over tien dagenquote:
Volgens een zekere niet nader te noemen user zou ik het zelf ook moeten kunnen en doenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is dat ik buiten zit, anders had ik een mooie vocaroo (?) gemaakt voor je.
Je bent nog hatelijker tegen LMI dan tegen mijquote:
vertelquote:
ik mag datquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent nog hatelijker tegen LMI dan tegen mij
Moeilijker dan je denkt helaasquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:25 schreef supersof het volgende:
[..]
en hij deed niks
en verder idk
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze vonden het wel wat hebben geloof ik, er werd er maar eentje boos om en dat was de praeses of een of andere andere lullo met een hoge rang.
[..]
Het is dat ik buiten zit, anders had ik een mooie vocaroo (?) gemaakt voor je.
Op naar de volgende.quote:
jaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wel heel spijtig. Gelukkig in ieder geval vakantie volgende week is het niet?
ik heb alle tijdquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb even de tijd nodig om een goed lijstje te maken in mijn hoofd
geef mij even
ja daarom tochquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]_! Wat lekker veel waard is na je studie.
(het hebben van een hoge rang dus)
[..]
Op naar de volgende.
neequote:
Je zegt dat je hatelijker tegen hem doet dan tegen mij omdat je hem gezien hebt. Mij heb je ook gezien. Of heb je dat verdrongen ofzo?quote:
En ik maar denken dat ik overal wat achter zocht...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je zegt dat je hatelijker tegen hem doet dan tegen mij omdat je hem gezien hebt. Mij heb je ook gezien. Of heb je dat verdrongen ofzo?
Staat wel aardig op je CV'tje hoor, als je ook solliciteert naar baantjes bij mensen die bij dezelfde vereniging zaten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]_! Wat lekker veel waard is na je studie.
Totaal geen vereiste. Sinds mijn meet met Xcachet zijn wij nog altijd vrienden voor het leven zowel op FOK! als het FoBoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je zegt dat je hatelijker tegen hem doet dan tegen mij omdat je hem gezien hebt. Mij heb je ook gezien. Of heb je dat verdrongen ofzo?
Ja nogal.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:30 schreef Flippiee het volgende:
_! Wat lekker veel waard is na je studie.
baal ervanquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Totaal geen vereiste. Sinds mijn meet met Xcachet zijn wij nog altijd vrienden voor het leven zowel op FOK! als het FoBo
Datingbureau Typisch.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
joe
nog voorkeuren?
leeftijdsgrenzen?
afkomst
hobbies
voetbalclub
accent
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
joe
nog voorkeuren?
leeftijdsgrenzen?
afkomst
hobbies
voetbalclub
accent
mijn profielschetsen gaan van pas komenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
joe
nog voorkeuren?
leeftijdsgrenzen?
afkomst
hobbies
voetbalclub
accent
Ja true, paar vriendinnen van mij zitten ook bij een vereniging. Ze azen allemaal op een bestuurslid baantje. Geen flikker uitvoeren en het staat leuk op je cv.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Staat wel aardig op je CV'tje hoor, als je ook solliciteert naar baantjes bij mensen die bij dezelfde vereniging zaten.
Ik denk dat als ik ineens naar Amsterdam of Groningen moest (waar ik dus geen vrienden heb) ik ook wel bij zoiets had gegaan, maar dan eentje met een minder lullo gehalte want deze was wel heel extreem.
haarkleurquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
joe
nog voorkeuren?
leeftijdsgrenzen?
afkomst
hobbies
voetbalclub
accent
menig cougar zou jaloers op je zijn, jij hebt geknuffeld met LR de ESF-hooliganquote:
dat ik verlegen leekquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je mij onmogelijk kunt haten?
Ja jeetje, sorry hoor.
accent.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
joe
nog voorkeuren?
leeftijdsgrenzen?
afkomst
hobbies
voetbalclub
accent
oh dat was ik nietquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
menig cougar zou jaloers op je zijn, jij hebt geknuffeld met LR de ESF-hooligan
en jij baalt er van
egoïst
En allemaal doen alsof ze hard aan het werk zijn terwijl ze de hele dag geen hoer uitvoeren en bier drinken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja true, paar vriendinnen van mij zitten ook bij een vereniging. Ze azen allemaal op een bestuurslid baantje. Geen flikker uitvoeren en het staat leuk op je cv.
En met een totaal andere stad snap ik het ergens wel.
Is best een belangrijk punt, onderschat het niet. De eerste manier om elkaar te leren kennen via FOK!, na het lezen van elkaars posts dan, is d.m.v. een voicebericht op WA.quote:
later wel die money maken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En allemaal doen alsof ze hard aan het werk zijn terwijl ze de hele dag geen hoer uitvoeren en bier drinken.
Tuig
Nee je was verlegen, maar het was ook gewoon een vreemde situatie. Daarbij moet je niet vergeten dat ik al flink wat halve liters ophad en ik eigenlijk altijd wel schijt heb aan dat soort dingen.quote:
20-23quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
joe
nog voorkeuren?
leeftijdsgrenzen?
afkomst
hobbies
voetbalclub
accent
we wachten de volgende even af, deze is bijna volquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fijn
Nog een voorkeur voor een nieuwe TT om de pijn te verzachten? Deze is toch hopeloos.
ik was niet verlegenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee je was verlegen, maar het was ook gewoon een vreemde situatie. Daarbij moet je niet vergeten dat ik al flink wat halve liters ophad en ik eigenlijk altijd wel schijt heb aan dat soort dingen.
Wat is er mis met belgenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
20-23
afkomst maakt niet uit
hobbies, gewoon wat hij leuk vindt
voetbalclub maakt ook niet uit
accent: geen belg
Hier voldoet dus iedere niet belg van 20-23 van aan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
20-23
afkomst maakt niet uit
En dat krijgt een beter baantje/doet aan vriendjespolitiek. Deze maatschappij.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En allemaal doen alsof ze hard aan het werk zijn terwijl ze de hele dag geen hoer uitvoeren en bier drinken.
Tuig
Zo belangrijk vind ik het niet. Zo lang niet gay brabantsquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Is best een belangrijk punt, onderschat het niet. De eerste manier om elkaar te leren kennen via FOK!, na het lezen van elkaars posts dan, is d.m.v. een voicebericht op WA.
Je bent wel verdomde veeleisend, dit gaat moeilijk worden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
20-23
afkomst maakt niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |