Moeilijker dan je denkt helaasquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon iemand van FOK! hosselen
kun je gelijk zijn (of haar) pohi doornemen om te controleren of het wel echt wat voor je is
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:25 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik de film super eng vond en misselijk was omdat ik bang was![]()
en hij deed niks
en verder idk
was gewoon geen klik meer
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze vonden het wel wat hebben geloof ik, er werd er maar eentje boos om en dat was de praeses of een of andere andere lullo met een hoge rang.
[..]
Het is dat ik buiten zit, anders had ik een mooie vocaroo (?) gemaakt voor je.
Op naar de volgende.quote:
jaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wel heel spijtig. Gelukkig in ieder geval vakantie volgende week is het niet?
ik heb alle tijdquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb even de tijd nodig om een goed lijstje te maken in mijn hoofd
geef mij even
ja daarom tochquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]_! Wat lekker veel waard is na je studie.
(het hebben van een hoge rang dus)
[..]
Op naar de volgende.
neequote:
Je zegt dat je hatelijker tegen hem doet dan tegen mij omdat je hem gezien hebt. Mij heb je ook gezien. Of heb je dat verdrongen ofzo?quote:
En ik maar denken dat ik overal wat achter zocht...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je zegt dat je hatelijker tegen hem doet dan tegen mij omdat je hem gezien hebt. Mij heb je ook gezien. Of heb je dat verdrongen ofzo?
Staat wel aardig op je CV'tje hoor, als je ook solliciteert naar baantjes bij mensen die bij dezelfde vereniging zaten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]_! Wat lekker veel waard is na je studie.
Totaal geen vereiste. Sinds mijn meet met Xcachet zijn wij nog altijd vrienden voor het leven zowel op FOK! als het FoBoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je zegt dat je hatelijker tegen hem doet dan tegen mij omdat je hem gezien hebt. Mij heb je ook gezien. Of heb je dat verdrongen ofzo?
Ja nogal.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:30 schreef Flippiee het volgende:
_! Wat lekker veel waard is na je studie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |