rip never forgetquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee ik ben nu bij aflevering 19
Maar ik weet het al
iddquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
rip never forget
als hij niet terugkomt stop ik met de show
ik ben me al aan het voorbereiden.....quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik kreeg traantjes in mijn ogen tijdens de nina dobrev huil scene![]()
![]()
alaric komt wel terugquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben me al aan het voorbereiden.....
veel te slecht voor het middenveld johquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:20 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Doe ff normaal over Clasie ja
Gewoon een goeie speler
Dat klopt als een bus.quote:
Keurkorpsquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je kan selectie niet uitspreken zonder Lexie.
Denk daar maar eens over na. Ook jij Louis.
Helaas heeft Louis dislectie dus leest hij het totaal verkeerd.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Veltman Deepay en Wijnaldum zijn de testcase denk ik.quote:
en kongoloquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Veltman Deepay en Wijnaldum zijn de testcase denk ik.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je bent binnen hoor. Zet hem op tijgerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes heeft overigens
-zijn bachelor al binnen.
-Spreekt Frans (Zelfs een halfjaar in Parijs gewoond),
-speelt de piano
-zijn gevoel voor humor is legendarisch
-en zijn respectvolle houding naar andere en vooral vrouwen moge wel duidelijk zijn aan de hand van zijn posts.
Ik klikte op het tweede linkje en opeens zat ik ergens waar ik niet wezen wil.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Je bent binnen hoor. Zet hem op tijger
Dit.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik klikte op het tweede linkje en opeens zat ik ergens waar ik niet wezen wil.
Al denk ik dat hij een zekerheidje is.quote:
Dat zou betekenen dat iedereen maar de hele tijd in mijn topics zit te posten. Laten we sdus maar blij zijn dat jouw methode niet gebruikelijk is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Niet overal posten op FOK! waar op dat moment leuke users zitten
RAWRquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Je bent binnen hoor. Zet hem op tijger
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat iedereen maar de hele tijd in mijn topics zit te posten. Laten we sdus maar blij zijn dat jouw methode niet gebruikelijk is.
Ja.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
RAWR
Als je al mijn kwaliteiten zo op een rijtje zet is het ongelofelijk dat de verleidende dm's van vrouwelijke users me niet om de oren vliegen.
GGMM heeft al chickiequote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vraag me nog meer af waarom jij me geen dm's stuurt.
Je modschap mist nu nog he... Al speel je het wel erg netjes hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
RAWR
Als je al mijn kwaliteiten zo op een rijtje zet is het ongelofelijk dat de verleidende dm's van vrouwelijke users me niet om de oren vliegen.
Ik heb ondertussen ook een erotisch getinte DM ontvangen van een niet nader te noemen VBL mod, dus mijn ster is rijzende.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je modschap mist nu nog he... Al speel je het wel erg netjes hoor.
Player
johannes_vermeer, de niet zo bescheiden bigstarquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
RAWR
Dank voor de bemoedigende woorden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Bedankt Dven. Jij trekt mij niet enkel door donkere dagen met je bemoedigende posts maar ook zeker door de zonnige.
Wat zeg ik. Een dag is altijd zonnig met jou in mijn leven.
Als het GGMM is dan daal je.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen ook een erotisch getinte DM ontvangen van een niet nader te noemen VBL mod, dus mijn ster is rijzende.
Dat was de grap.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:36 schreef Pascalus het volgende:
[..]
johannes_vermeer, de niet zo bescheiden bigstar
Het is hem welquote:
Zwarte Pieten genoegquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sinterklaas komt dit jaar aan in Mekka Gouda.
Dat is vragen om problemen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is hem wel
Het spijt me, ik kan er niks aan doen dat ik zo aantrekkelijk ben. Ik post al jaren constant Alba gifs in elk livetopic om GGMM boos op me te krijgen maar het lukt gewoon niet.
Waarschijnlijk niet!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:47 schreef Doublepain het volgende:
GGMM is kaulo gay dus, hopelijk weet zijn vriendin dat.
Vraag 1: Is dit buitenspel?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:51 schreef Dven het volgende:
Nieuwe test boys.
http://www.quest.nl/test/ben-jij-een-echte-man-of-een-echte-vrouw
[ afbeelding ]
Hoe zit het in deze test met het accepteren van het modschap?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:51 schreef Dven het volgende:
Nieuwe test boys.
http://www.quest.nl/test/ben-jij-een-echte-man-of-een-echte-vrouw
[ afbeelding ]
-10%quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe zit het in deze test met het accepteren van het modschap?
40 - 45% erafquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe zit het in deze test met het accepteren van het modschap?
Overdrijven is een vrouweneigenschap. Bij voorbaat -10% voor jouquote:
Daarna gelijk door naar Brazilie. Goed plan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kunnen we met een groepje Suriname induiken om Don terug te halen uit de jungle?
ja gvd het was maar een garpjequote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Overdrijven is een vrouweneigenschap. Bij voorbaat -10% voor jou
Goede grap, +10%quote:
Wij zijn even mannelijk. Goed bezig.quote:
Dat had ik je op voorhand niet kunnen vertellenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb 87 procent man.
Dven is mannelijker dan ik.
Dat komt natuurlijk door je kookkunsten. Dat is niet voor eckte mannen weggelegd.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb 87 procent man.
Ik ben niet bereid concessies te doen op dat gebied, als je eenmaal goed kan koken verleer je dat niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk door je kookkunsten. Dat is niet voor eckte mannen weggelegd.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is waar
Maar het was toch ook een lekker wijf?![]()
Ik voel een connectiequote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb 87 procent man.
#TeamJohannes HALLO Onlogisch!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik voel een connectie
[ afbeelding ]
100% zwerverquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
73%![]()
Het is dat ik mij 2 weken niet geschoren heb. Hoeveel procent levert een baard op?
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:19 schreef Tyron het volgende:
mensen die een groep 8 foto op fb plaatsen en je gaan taggen
tyf op joh meteen van mijn fb verwijdert dat zal 'm leren teringleijer
maar als je 100% bent ben je volgens mij stereotyp man "BIER EN TIETEN HAHA VROUW IN DE KEUKEN JAA!!!"quote:
Preciesquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
maar als je 100% bent ben je volgens mij stereotyp man "BIER EN TIETEN HAHA VROUW IN DE KEUKEN JAA!!!"
liever niet
Ik zag ook de inktvlek. Enige waardoor ik niet 100% ben is omdat ik een mooi landschap in plaats van tieten zagquote:
Erg makkelijk te beïnvloeden die test.quote:
ja maar zo wil je toch ook niet zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zag ook de inktvlek. Enige waardoor ik niet 100% ben is omdat ik een mooi landschap in plaats van tieten zag
ja en dan zeker bij dat makeup gebeuren expres fout zeggen, iedereen die ooit een vriendin heeft gehad weet wel een beetje waar die rotzooi voor isquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Erg makkelijk te beïnvloeden die test.
Ik heb hem ook zo mannelijk mogelijk ingevuld zodat ik hier stoer overkom.
Insinueer je nu dat jij ooit een vriendin hebt gehad?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja en dan zeker bij dat makeup gebeuren expres fout zeggen, iedereen die ooit een vriendin heeft gehad weet wel een beetje waar die rotzooi voor is
nee heb een zusjequote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat jij ooit een vriendin hebt gehad?
Goed dat je het nog even doet vermelden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:25 schreef Tyron het volgende:
nee grapje heb wel een keer een vriendin gehad ( voor eriksen natuurlijk )
en nee niet mijn zusje
Ik had "een naakte vrouw" in plaats van inktvlek terwijl ik eigenlijk helemaal geen naakte vrouw zag.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zag ook de inktvlek. Enige waardoor ik niet 100% ben is omdat ik een mooi landschap in plaats van tieten zag
ik miste de optie "ik bestudeer hem even zodat ik hem vervolgens uit mijn hoofd weet"quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:26 schreef Adames het volgende:
[ afbeelding ]
we leven gvd in een digitaal tijdperk,
Ik zag wel tieten maar het mooie landschap overheerste in mijn emotie. Reizigersziel.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik had "een naakte vrouw" in plaats van inktvlek terwijl ik eigenlijk helemaal geen naakte vrouw zag.
Ik had gewoon de perfecte score kunnen halen.
Ik mis de optie : "Ik heb geen kaart nodig want mijn superieur mannelijk gevoel voor richting wijst mij de weg."quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik miste de optie "ik bestudeer hem even zodat ik hem vervolgens uit mijn hoofd weet"
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik had "een naakte vrouw" in plaats van inktvlek terwijl ik eigenlijk helemaal geen naakte vrouw zag.
Ik had gewoon de perfecte score kunnen halen.
hij is jonger dan jou hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welkom bij De Elite JanCees, ik had niet anders verwacht.
Tik 'm aan ouwe.
Boksquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welkom bij De Elite JanCees, ik had niet anders verwacht.
Tik 'm aan ouwe.
Harry Potterquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekker weer wel. Mis alleen een goed boek om in de tuin te lezen.
http://www.lionking.org/scripts/Script.htmlquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekker weer wel. Mis alleen een goed boek om in de tuin te lezen.
nog nooit is er zo'n openhartig boek over een voetballer geschrevenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wanneer is boek van Kieft uit? Lijkt me wel prima boekje
Kieft is wel de eerste die ik mijn geld zou gunnen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:45 schreef Adames het volgende:
[..]
nog nooit is er zo'n openhartig boek over een voetballer geschreven
voor de 5e keer op rij
Ik snap oprecht niet dat zo veel mensen die dingen kopen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:45 schreef Adames het volgende:
[..]
voor de 5e keer op rij
prepare for the feelsquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:45 schreef charmed_angel het volgende:
Tyron ik kijk nu de laatste aflevering van Vampire Diaries
Genee die moest daar om lachen na de EL finale.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:45 schreef Adames het volgende:
[..]
voor de 5e keer op rij
Aad de Mos je geld niet gunnenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kieft is wel de eerste die ik mijn geld zou gunnen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:45 schreef Adames het volgende:
[..]
voor de 5e keer op rij
Die heeft helemaal geen Buitenspelers boek?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aad de Mos je geld niet gunnen
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die heeft helemaal geen Buitenspelers boek?
Wie is die nobuddie eigenlijkquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oké er zit een nobuddie bij maar Boskamp en Aad300 mogen mijn geld wel.
Houwaart wie?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oké er zit een nobuddie bij maar Boskamp en Aad300 mogen mijn geld wel.
niet iedere voetballiefhebber kan afth van der heijden aanquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet dat zo veel mensen die dingen kopen.
Voetballers zijn interessant op het veld. Daarbuiten niet
Verkrachting, heroïne en moorden. Wat wil de gemiddelde voetballiefhebber nog meerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:49 schreef Adames het volgende:
[..]
niet iedere voetballiefhebber kan afth van der heijden aan
Dat is het probleem van nobuddies, die ken je niet.quote:
Ibra moet je hebben. Veel beter dan Andy en Gijp.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond de boekjes van Gijp en Andy wel goed weglezen.
die vond ik echt kut, die van boskamp ook trouwensquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ibra moet je hebben. Veel beter dan Andy en Gijp.
72,9%quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
73%![]()
Het is dat ik mij 2 weken niet geschoren heb. Hoeveel procent levert een baard op?
Die zou ik ooit eens lenen van mijn zwager, maar dat is uit met mijn zusquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ibra moet je hebben. Veel beter dan Andy en Gijp.
Ik vond hem wel goed. Boskamp niet gelezen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:56 schreef Adames het volgende:
[..]
die vond ik echt kut, die van boskamp ook trouwens
Na 2 weken pas?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon allemaal jaloersSorry hoor dat er bij mij na twee weken wel wat staat.
Gewoon tweedehands kopen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Even kijken om de GoT boeken te bestellen.
Baarden zijn voor homo´s (GGMM)quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon allemaal jaloersSorry hoor dat er bij mij na twee weken wel wat staat.
Die moet je prikken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tom Neuwirth is echt geen homo hoor.
Keek net al op bol.com. Nog best goedkoop.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gewoon tweedehands kopen.
boekwinkeltjes.nl
Laatst eindelijk m'n boek over lawrence of arabia uitgelezen, maar twee jaar over gedaanquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:18 schreef Typisch het volgende:
Ik lees liever biografieën van belangrijkere personen dan van (oud) voetballers.
Haha, netjes netjes.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Laatst eindelijk m'n boek over lawrence of arabia uitgelezen, maar twee jaar over gedaan
In my defence, 1000 pagina's ofzo
omdat ik af en toe een stukje zelfspot heb?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die 67% was inderdaad een totale verrassing in jouw geval
Van wie heb je allemaal biografieën gelezen dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:18 schreef Typisch het volgende:
Ik lees liever biografieën van belangrijkere personen dan van (oud) voetballers.
Vorig jaar Good-Bye to All That, ooit eens van mijn opa gehad, gelezen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van wie heb je allemaal biografieën gelezen dan?
goed acteerwerkje ook weer van nina dobrevquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
godverdomme kutzooi zeg
Maar hij komt wel terug
Van jan Boskamp ja viel tegen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Iemand het boek "Geen Gezeik" gelezen?
zeker alleen moet ze niet huilen, dan is ze lelijkquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
goed acteerwerkje ook weer van nina dobrev
Welk wijf kan wel mooi janken dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zeker alleen moet ze niet huilen, dan is ze lelijk
De man waar Mighty Mikes tegel zet carrière begon.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Biografie van Dennis Bergkamp is 60 euro_________________!
Geen 1!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welk wijf kan wel mooi janken dan?
Ik hoop dat je dorp wegspoelt bokkelul.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:41 schreef Dven het volgende:
Elan onderaan in autisme en man test. Ik laat het trekken van conclusies aan anderen over.
Welke boeken uit dat genre heb je gelezen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Haha, netjes netjes.
Ik moet zeggen dat ik mijzelf er maar matig toe kan zetten om zulke dingen veel te lezen, dan lees ik toch liever een fantasy boek oid.
Haha nee.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:20 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Doe ff normaal over Clasie ja
Gewoon een goeie speler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |