rip never forgetquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee ik ben nu bij aflevering 19
Maar ik weet het al
iddquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
rip never forget
als hij niet terugkomt stop ik met de show
ik ben me al aan het voorbereiden.....quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik kreeg traantjes in mijn ogen tijdens de nina dobrev huil scene![]()
![]()
alaric komt wel terugquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben me al aan het voorbereiden.....
veel te slecht voor het middenveld johquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:20 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Doe ff normaal over Clasie ja
Gewoon een goeie speler
Dat klopt als een bus.quote:
Keurkorpsquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je kan selectie niet uitspreken zonder Lexie.
Denk daar maar eens over na. Ook jij Louis.
Helaas heeft Louis dislectie dus leest hij het totaal verkeerd.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Veltman Deepay en Wijnaldum zijn de testcase denk ik.quote:
en kongoloquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Veltman Deepay en Wijnaldum zijn de testcase denk ik.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je bent binnen hoor. Zet hem op tijgerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes heeft overigens
-zijn bachelor al binnen.
-Spreekt Frans (Zelfs een halfjaar in Parijs gewoond),
-speelt de piano
-zijn gevoel voor humor is legendarisch
-en zijn respectvolle houding naar andere en vooral vrouwen moge wel duidelijk zijn aan de hand van zijn posts.
Ik klikte op het tweede linkje en opeens zat ik ergens waar ik niet wezen wil.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Je bent binnen hoor. Zet hem op tijger
Dit.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik klikte op het tweede linkje en opeens zat ik ergens waar ik niet wezen wil.
Al denk ik dat hij een zekerheidje is.quote:
Dat zou betekenen dat iedereen maar de hele tijd in mijn topics zit te posten. Laten we sdus maar blij zijn dat jouw methode niet gebruikelijk is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Niet overal posten op FOK! waar op dat moment leuke users zitten
RAWRquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Je bent binnen hoor. Zet hem op tijger
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat iedereen maar de hele tijd in mijn topics zit te posten. Laten we sdus maar blij zijn dat jouw methode niet gebruikelijk is.
Ja.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
RAWR
Als je al mijn kwaliteiten zo op een rijtje zet is het ongelofelijk dat de verleidende dm's van vrouwelijke users me niet om de oren vliegen.
GGMM heeft al chickiequote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vraag me nog meer af waarom jij me geen dm's stuurt.
Je modschap mist nu nog he... Al speel je het wel erg netjes hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
RAWR
Als je al mijn kwaliteiten zo op een rijtje zet is het ongelofelijk dat de verleidende dm's van vrouwelijke users me niet om de oren vliegen.
Ik heb ondertussen ook een erotisch getinte DM ontvangen van een niet nader te noemen VBL mod, dus mijn ster is rijzende.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je modschap mist nu nog he... Al speel je het wel erg netjes hoor.
Player
johannes_vermeer, de niet zo bescheiden bigstarquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
RAWR
Dank voor de bemoedigende woorden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Bedankt Dven. Jij trekt mij niet enkel door donkere dagen met je bemoedigende posts maar ook zeker door de zonnige.
Wat zeg ik. Een dag is altijd zonnig met jou in mijn leven.
Als het GGMM is dan daal je.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen ook een erotisch getinte DM ontvangen van een niet nader te noemen VBL mod, dus mijn ster is rijzende.
Dat was de grap.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:36 schreef Pascalus het volgende:
[..]
johannes_vermeer, de niet zo bescheiden bigstar
Het is hem welquote:
Zwarte Pieten genoegquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sinterklaas komt dit jaar aan in Mekka Gouda.
Dat is vragen om problemen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is hem wel
Het spijt me, ik kan er niks aan doen dat ik zo aantrekkelijk ben. Ik post al jaren constant Alba gifs in elk livetopic om GGMM boos op me te krijgen maar het lukt gewoon niet.
Waarschijnlijk niet!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:47 schreef Doublepain het volgende:
GGMM is kaulo gay dus, hopelijk weet zijn vriendin dat.
Vraag 1: Is dit buitenspel?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:51 schreef Dven het volgende:
Nieuwe test boys.
http://www.quest.nl/test/ben-jij-een-echte-man-of-een-echte-vrouw
[ afbeelding ]
Hoe zit het in deze test met het accepteren van het modschap?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:51 schreef Dven het volgende:
Nieuwe test boys.
http://www.quest.nl/test/ben-jij-een-echte-man-of-een-echte-vrouw
[ afbeelding ]
-10%quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe zit het in deze test met het accepteren van het modschap?
40 - 45% erafquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe zit het in deze test met het accepteren van het modschap?
Overdrijven is een vrouweneigenschap. Bij voorbaat -10% voor jouquote:
Daarna gelijk door naar Brazilie. Goed plan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kunnen we met een groepje Suriname induiken om Don terug te halen uit de jungle?
ja gvd het was maar een garpjequote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Overdrijven is een vrouweneigenschap. Bij voorbaat -10% voor jou
Goede grap, +10%quote:
Wij zijn even mannelijk. Goed bezig.quote:
Dat had ik je op voorhand niet kunnen vertellenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb 87 procent man.
Dven is mannelijker dan ik.
Dat komt natuurlijk door je kookkunsten. Dat is niet voor eckte mannen weggelegd.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb 87 procent man.
Ik ben niet bereid concessies te doen op dat gebied, als je eenmaal goed kan koken verleer je dat niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk door je kookkunsten. Dat is niet voor eckte mannen weggelegd.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is waar
Maar het was toch ook een lekker wijf?![]()
Ik voel een connectiequote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb 87 procent man.
#TeamJohannes HALLO Onlogisch!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik voel een connectie
[ afbeelding ]
100% zwerverquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
73%![]()
Het is dat ik mij 2 weken niet geschoren heb. Hoeveel procent levert een baard op?
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:19 schreef Tyron het volgende:
mensen die een groep 8 foto op fb plaatsen en je gaan taggen
tyf op joh meteen van mijn fb verwijdert dat zal 'm leren teringleijer
maar als je 100% bent ben je volgens mij stereotyp man "BIER EN TIETEN HAHA VROUW IN DE KEUKEN JAA!!!"quote:
Preciesquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
maar als je 100% bent ben je volgens mij stereotyp man "BIER EN TIETEN HAHA VROUW IN DE KEUKEN JAA!!!"
liever niet
Ik zag ook de inktvlek. Enige waardoor ik niet 100% ben is omdat ik een mooi landschap in plaats van tieten zagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |