Waarschijnlijk niet!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:47 schreef Doublepain het volgende:
GGMM is kaulo gay dus, hopelijk weet zijn vriendin dat.
Vraag 1: Is dit buitenspel?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:51 schreef Dven het volgende:
Nieuwe test boys.
http://www.quest.nl/test/ben-jij-een-echte-man-of-een-echte-vrouw
[ afbeelding ]
Hoe zit het in deze test met het accepteren van het modschap?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:51 schreef Dven het volgende:
Nieuwe test boys.
http://www.quest.nl/test/ben-jij-een-echte-man-of-een-echte-vrouw
[ afbeelding ]
-10%quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe zit het in deze test met het accepteren van het modschap?
40 - 45% erafquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe zit het in deze test met het accepteren van het modschap?
Overdrijven is een vrouweneigenschap. Bij voorbaat -10% voor jouquote:
Daarna gelijk door naar Brazilie. Goed plan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kunnen we met een groepje Suriname induiken om Don terug te halen uit de jungle?
ja gvd het was maar een garpjequote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Overdrijven is een vrouweneigenschap. Bij voorbaat -10% voor jou
Goede grap, +10%quote:
Wij zijn even mannelijk. Goed bezig.quote:
Dat had ik je op voorhand niet kunnen vertellenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb 87 procent man.
Dven is mannelijker dan ik.
Dat komt natuurlijk door je kookkunsten. Dat is niet voor eckte mannen weggelegd.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb 87 procent man.
Dven is mannelijker dan ik.
Ik ben niet bereid concessies te doen op dat gebied, als je eenmaal goed kan koken verleer je dat niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk door je kookkunsten. Dat is niet voor eckte mannen weggelegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |