ja maar zo wil je toch ook niet zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zag ook de inktvlek. Enige waardoor ik niet 100% ben is omdat ik een mooi landschap in plaats van tieten zag
ja en dan zeker bij dat makeup gebeuren expres fout zeggen, iedereen die ooit een vriendin heeft gehad weet wel een beetje waar die rotzooi voor isquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Erg makkelijk te beïnvloeden die test.
Ik heb hem ook zo mannelijk mogelijk ingevuld zodat ik hier stoer overkom.
Insinueer je nu dat jij ooit een vriendin hebt gehad?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja en dan zeker bij dat makeup gebeuren expres fout zeggen, iedereen die ooit een vriendin heeft gehad weet wel een beetje waar die rotzooi voor is
nee heb een zusjequote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat jij ooit een vriendin hebt gehad?
Goed dat je het nog even doet vermelden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:25 schreef Tyron het volgende:
nee grapje heb wel een keer een vriendin gehad ( voor eriksen natuurlijk )
en nee niet mijn zusje
Ik had "een naakte vrouw" in plaats van inktvlek terwijl ik eigenlijk helemaal geen naakte vrouw zag.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zag ook de inktvlek. Enige waardoor ik niet 100% ben is omdat ik een mooi landschap in plaats van tieten zag
ik miste de optie "ik bestudeer hem even zodat ik hem vervolgens uit mijn hoofd weet"quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:26 schreef Adames het volgende:
[ afbeelding ]
we leven gvd in een digitaal tijdperk,
Ik zag wel tieten maar het mooie landschap overheerste in mijn emotie. Reizigersziel.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik had "een naakte vrouw" in plaats van inktvlek terwijl ik eigenlijk helemaal geen naakte vrouw zag.
Ik had gewoon de perfecte score kunnen halen.
Ik mis de optie : "Ik heb geen kaart nodig want mijn superieur mannelijk gevoel voor richting wijst mij de weg."quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik miste de optie "ik bestudeer hem even zodat ik hem vervolgens uit mijn hoofd weet"
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik had "een naakte vrouw" in plaats van inktvlek terwijl ik eigenlijk helemaal geen naakte vrouw zag.
Ik had gewoon de perfecte score kunnen halen.
hij is jonger dan jou hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welkom bij De Elite JanCees, ik had niet anders verwacht.
Tik 'm aan ouwe.
Boksquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welkom bij De Elite JanCees, ik had niet anders verwacht.
Tik 'm aan ouwe.
Harry Potterquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekker weer wel. Mis alleen een goed boek om in de tuin te lezen.
http://www.lionking.org/scripts/Script.htmlquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekker weer wel. Mis alleen een goed boek om in de tuin te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |