Hoiquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat mag je hopen, ja.
Genoeg mensen die 'wild'poepen volgens mij.
dit tering beest glipt ook gewoon via de voordeur binnen als ik die open doe om weg te gaan of om binnen te komenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hier hebben we er ook zo één die de buurt terroriseert, als hij eenmaal binnen is eet hij ook direct alle drie de bakken met kattenvoer op. En als hij niet binnen kan via het kattenluik staat hij er een kwartier tegenaan te trappen als karate kid.
Alle katten en mijn moeder het huis uit. #TeamHW
Sof, ze hebben exceptioneel veel raakvlakken gezamenlijk. Enkel de reistijd kan problemen opleveren, wellicht heb jij daar nog tips voor?quote:
pak de fietsquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sof, ze hebben exceptioneel veel raakvlakken gezamenlijk. Enkel de reistijd kan problemen opleveren, wellicht heb jij daar nog tips voor?
Is zo'n maine coon zeker? Dat zijn van die arrogante kwasten ja, komen ergens uit een mediterraans gebied en denken hier alles maar te kunnen flikken. Dat mormel hier zit soms op de container, als je die dan opendoet krabt hij je hand open, de dikzak.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit tering beest glipt ook gewoon via de voordeur binnen als ik die open doe om weg te gaan of om binnen te komen
ik vind katten wel baas maar deze is echt pure aids
ja dat hoorde ik net jaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom ga jij mee naar de paarden
heb je wat goed te maken?
hjb johquote:
Is er nog zo eentje ook ja.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Is zo'n maine coon zeker? Dat zijn van die arrogante kwasten ja, komen ergens uit een mediterraans gebied en denken hier alles maar te kunnen flikken. Dat mormel hier zit soms op de container, als je die dan opendoet krabt hij je hand open, de dikzak.
Ga je je daar goed vermakenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja dat hoorde ik net ja
en geen idee toch kermis
doe zelf normaal!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
doe normaal tegen sof debiel!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |