En ditquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:23 schreef TwentyFourr het volgende:
Had je het eerder moeten bestellen, maar nee: je bent een gemakzuchtige, luie man.
Zo werkt de service industrie niet. Zij beloven iets, dus dan moeten ze het godverdomme ook nakomen ook.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:23 schreef TwentyFourr het volgende:
Had je het eerder moeten bestellen, maar nee: je bent een gemakzuchtige, luie man.
Ga via je mobiel dan meneer hoink581.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME DAT HEB IK DUS BESTELD HE, NU MOET IK HET HELE WEEKEND ZO TYPEN.![]()
Anticipatie.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo werkt de service industrie niet. Zij beloven iets, dus dan moeten ze het godverdomme ook nakomen ook.
Wat zijn anusringen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:25 schreef Ope het volgende:
TS baalt dat z'n nieuwe anusringen er niet zijn
Dat is allemaal leuk en aardig, maar zo heb ik wel 45 euro weggeflikkert en zelf kon ik het niet halen omdat het niet in de buurt wordt verkocht.quote:
Spijtige zaak waardequote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is allemaal leuk en aardig, maar zo heb ik wel 45 euro weggeflikkert en zelf kon ik het niet halen omdat het niet in de buurt wordt verkocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |