SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
∞
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier voldoet dus iedere niet belg van 20-23 van aan.
makkie ditquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
20-23
afkomst maakt niet uit
hobbies, gewoon wat hij leuk vindt
voetbalclub maakt ook niet uit
accent: geen belg
ja dat is beter hequote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:37 schreef xcachet het volgende:
Sof ik zou bij hobby's neer zetten wat je absoluut niet wilt;
-my little ponies bijvoorbeeld
haha
Smoofie en ik moesten veelte hard om onszelf lachen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeetje, daar gaat mijn kans.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
20-23
afkomst maakt niet uit
hobbies, gewoon wat hij leuk vindt
voetbalclub maakt ook niet uit
accent: geen belg
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Smoofie en ik moesten veelte hard om onszelf lachen.ben jij al ouder dan 23 joh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jeetje, daar gaat mijn kans.
mikey dacht trouwens dat ik 24+ was, ik kwam wijs over![]()
[..]
Smoofie en ik moesten veelte hard om onszelf lachen.Ik had er gewoon niks aan toe te voegen. Dat geouwehoer van jullie ook altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jeetje, daar gaat mijn kans.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2014 15:39:42 ]
oke wachtquote:
[..]
Smoofie en ik moesten veelte hard om onszelf lachen.jij hebt al iemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jeetje, daar gaat mijn kans.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Sinds vorige maand wel ja. En Mikey is wel op de goede weg. Excuses aangeboden gekregen en alles. Wat een gentlemenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben jij al ouder dan 23 joh?
mikey dacht trouwens dat ik 24+ was, ik kwam wijs over
Schijnbaar niet. Tenzij je gewoon te lui bent om dat biertje te komen brengen waar ik om vroeg.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
aangepast
graag gedaan
ik bedenk mij net
als jij nu heel hard schreeuwt, zou ik jou dan horen?
neequote:
ik val op 3 punten afquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:39 schreef supersof het volgende:
[..]
oke wacht
- hij moet goed kunnen koken (want dat kan ik niet)
- hij moet wel geld hebben
- hij moet niet kleiner zijn dan ik
- slim, grappig, lief, zorgzaam, eerlijk.
zo dan
even lang of langer als/dan ikquote:
Ik zat zelfs bij het verkeerde dispuut om zo'n positie te krijgen, zo erg was hetquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat krijgt een beter baantje/doet aan vriendjespolitiek. Deze maatschappij.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds vorige maand wel ja. En Mikey is wel op de goede weg. Excuses aangeboden gekregen en alles. Wat een gentlemen
hallo jij gaat trouwenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik val op 3 punten af
godverdomme daar gaat mijn kans op een FOK!relatie ooit nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
haha noobquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik val op 3 punten af
godverdomme daar gaat mijn kans op een FOK!relatie ooit nog
Wat?quote:
Rollende r was een pre toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat krijgt een beter baantje/doet aan vriendjespolitiek. Deze maatschappij.
[..]
Zo belangrijk vind ik het niet. Zo lang niet gay brabants
174quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
haha noob
al weet ik niet hoe lang sof is
hahahahhahahaquote:
Ik voldoe nog steedsquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:39 schreef supersof het volgende:
[..]
oke wacht
- hij moet goed kunnen koken (want dat kan ik niet)
- hij moet wel geld hebben
- hij moet niet kleiner zijn dan ik
- slim, grappig, lief, zorgzaam, eerlijk.
zo dan
ahahaha is hij kleiner dan 174quote:
haan?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:41 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb iemand gevonden.
[..]
Hoi hoink, ben je nog vrijgezel? x
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik overal wat achter zocht...
Haan is te jong.quote:
manquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Rollende r was een pre toch?
okokquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haan is te jong.
Durrr te oud.
We hebben niet veel selectiecriteria, hou je dan alsjeblieft aan de criteria die we wél hebben.
Voor wie? Wie wordt mijn nieuwe liefdespartner?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes lijkt mij de perfecte kandidaat. Kunnen jullie nog samen pianostukken componeren ook
Ik volg je echt niet?quote:
SuperSof. Je voldoet aan werkelijk alle punten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor wie? Wie wordt mijn nieuwe liefdespartner?
Geen idee wat een dispuut is, maar bij de verkeerde zitten is erg onhandig.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat zelfs bij het verkeerde dispuut om zo'n positie te krijgen, zo erg was het
Het oude bestuur kiest het nieuwe bestuur, dus was bij voorbaat kansloos. Niet dat ik wilde, maar toch.
Maar die heb jij niet, toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Rollende r was een pre toch?
moet je even zoeken op internet en kijken wat die site zegt of je overgewicht hebtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |