sorryquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
doe normaal tegen sof debiel!!!!!!!!
Johannes heeft overigensquote:
Man naar Sof haar hart.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes heeft overigens zijn bachelor al binnen. Spreekt Frans (Zelfs een halfjaar in Parijs gewoond), speelt de piano en zijn gevoel voor humor en respectvolle houding naar andere en vooral vrouwen moge wel duidelijk zijn aan de hand van zijn posts.
LR, wingman extraordinairequote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes heeft overigens zijn bachelor al binnen. Spreekt Frans (Zelfs een halfjaar in Parijs gewoond), speelt de piano en zijn gevoel voor humor en respectvolle houding naar andere en vooral vrouwen moge wel duidelijk zijn aan de hand van zijn posts.
quote:
Bah.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
laatste festival zat er poep aan onze tent
het lag wel netjes op een plastic tasje verder
true story
Dat heb je inderdaad niet met een bijbaan, dan is zo een vereniging toch beterquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is waar maar met een bijbaan los van je studie doe je toch moeilijker contacten/netwerken op die je na je studie direct verder kunnen helpen binnen het vakgebied.
En daar heb je gelijk in. Al zou ik mij er nooit naar kunnen aanpassen. Daar kan ik mijn mond ook te slecht voor houden.
hai tjacka.quote:
wowquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes heeft overigens
-zijn bachelor al binnen.
-Spreekt Frans (Zelfs een halfjaar in Parijs gewoond),
-speelt de piano en zijn gevoel voor humor
-en respectvolle houding naar andere en vooral vrouwen moge wel duidelijk zijn aan de hand van zijn posts.
Meisjes vallen toch alleen maar op klootzakken? #friendzone #niceguy #m'ladyquote:
Gast, stop eens met dat gelanterfante.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meisjes vallen toch alleen maar op klootzakken? #friendzone #niceguy #m'lady
ja manquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik lanterfanter wat ik wilquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gast, stop eens met dat gelanterfante.
Ja, jammer lambal.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Posts met hashtags serieus nemen, nice goingquote:
Neuken?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, jammer lambal.
Ik ben nu woest aantrekkelijk.
jaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:06 schreef Insomnia_ het volgende:
tjacka zal ik je zo naaktfoto sturen van onder douche
Ik had het neit over die postquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Posts met hashtags serieus nemen, nice going
[..]
Neuken?
doeiquote:
jij hebt helemaal niks gedaan!!!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:05 schreef Typisch het volgende:
mijn taak zit er op
geen dank sof, de perfecte FOK!kandidaat is gevonden
hij doet ook niet moeilijk over FOK!meets dus komt helemaal goed
alleen simpele sletten vallen op de stereotype badguy die jij bedoeltquote:
pics van johannesquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het enige nadeel is dus dat zijn studie in Groningen zit maar dat valt best te overkomen
Ben je zo klaar, toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |