Geen idee. Maar ik hou je op de hoogtequote:Op zondag 18 mei 2014 21:59 schreef Susie het volgende:
Ik vraag mij serieus af of je die romper nog schoon gaat krijgen![]()
Maar wat een heerlijk ventje is het!
't een simpele witte zo te zien... desnoods gewoon in de bleekquote:Op zondag 18 mei 2014 21:59 schreef Susie het volgende:
Ik vraag mij serieus af of je die romper nog schoon gaat krijgen![]()
Maar wat een heerlijk ventje is het!
of gewoon in de klikoquote:Op zondag 18 mei 2014 22:02 schreef Shandaly het volgende:
[..]
't een simpele witte zo te zien... desnoods gewoon in de bleek
Je zou deze idd altijd nog kunnen bleken. Wel een slimme keuze dus voor een witte romper. Een gekleurde had je namelijk niet kunnen blekenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:02 schreef Shandaly het volgende:
[..]
't een simpele witte zo te zien... desnoods gewoon in de bleek
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:21 schreef As1981 het volgende:
Oh ik vind het zo leuk dat mijn grote steeds groter word. Hij was niet zo'n held maar ineens wil hij op een gewone schommel en mag ik hem gelijk hoog duwen.
gister ging hij zelf op pad naar een ander jongetje en gingen ze heerlijk samen spelen.
hij heeft ons veel minder nodig. Dingen die leeftijdsgenootjes al lang deden maar waar hij het vertrouwen nog niet in had. Ik ben zo trots en vind het leuk om die verandering te zien. Hij zit ook gelijk weer veel beter in zijn vel
ik heb een toilettrapje gebruikt, staat nu overbodig in de kelder. maar hielp prima, hij kon zelf op de wc klimmen, ideaalquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:55 schreef Soempie het volgende:
Mus, met blote sokken.![]()
Hier trekt M. altijd z'n sokken uit. En dan rennen met van die kletsvoetjes op de vloer.
Vraagje: heeft er hier iemand een toiletbrilverkleiner? Welke raden jullie aan of juist af?
M. zegt sinds een paar dagen dat hij wel op de wc wil. Denk dat we het potje over gaan slaan, daar wil hij absoluut niet op.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:03 schreef Soempie het volgende:
Dankje Shandaly. We doen het rustig aan. M. zegt het nu wel, maar het kan best zijn dat hij straks toch niet wil. Zo zijn peuters ook wel weer, toch?
Die viel hier in de wc als we niet oppasten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:56 schreef Shandaly het volgende:
WIj hebben die van de Hema, simpel en niet duur. We hebben 'm alleen niet zo vaak gebruikt, Lars wilde al snel liever zonder...
Succes met oefenen op de wc!
R wil ook absoluut niet op het potje. Ze is wel 2-3 geweest en geplast maat sinds kort wil ze niet meer. Als ik haar zonder luier wil laten lopen wil ze ook niet...ze wordt boos en vraagt om een luier.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:59 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets?
Maar hoe ga je zelf dan?Of zet je steeds het trappetje weer weg, maar dan begrijp ik het nut weer niet zo?
We hadden deze.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:59 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets?
Maar hoe ga je zelf dan?Of zet je steeds het trappetje weer weg, maar dan begrijp ik het nut weer niet zo?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:41 schreef Kyara het volgende:
De ene keer dat M op de wc wilde plassen heeft mijn man hem op de wc bril laten staan....
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:41 schreef Kyara het volgende:
De ene keer dat M op de wc wilde plassen heeft mijn man hem op de wc bril laten staan....
Nee hoor, hier hetzelfde. Ze kan het goed en als ze met haar handen uitglijd dan zit ze in de pot. ...niks ergs.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:37 schreef Susie het volgende:
Anouk zit boven ook zonder verkleiner, houd zich goed vast eigenlijk. Vind het zelf alleen wat eng...mja, wat zou er kunnen gebeuren? Dat ze met dr billen naar beneden valt en dus benen hoepla in de lucht? Of zie ik iets heel ernstigs over het hoofd?Voorover kan natuurlijk ook, maar dat kan met een verkleiner ook natuurlijk...
Bij een jongetje moet er nog een onderdeel naar beneden gehouden worden.. Dan heb je soms een extra handje nodigquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:37 schreef Susie het volgende:
Anouk zit boven ook zonder verkleiner, houd zich goed vast eigenlijk. Vind het zelf alleen wat eng...mja, wat zou er kunnen gebeuren? Dat ze met dr billen naar beneden valt en dus benen hoepla in de lucht? Of zie ik iets heel ernstigs over het hoofd?Voorover kan natuurlijk ook, maar dat kan met een verkleiner ook natuurlijk...
Hier zitten ze allemaal, in ieder geval thuisquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:50 schreef Susie het volgende:
euh ja, dat is ook zo. Maar goed, die hebben het later weer makkelijker
oh ja, veel beter...maar later kunnen ze gewoon tegen een boom aan, dus nu ff dat dingetje naar beneden duwen, moeten ze er maar voorover hebben (en dan heb ik het nog maar niet over de andere vrouwelijke ongemakkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:53 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Hier zitten ze allemaal, in ieder geval thuis
Rolt ze naar het voeteneinde dan eerst want hier is uit bed vallen echt onmogelijk met dat rekje van ikeaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:25 schreef danic het volgende:
Eva donderde net weer uit haar bed. Gebeurt af en toe. Nou hebben we zo'n rekje aan de zijkant, maar dat is maar 3/4 van de lengte van haar bed.
Nou wil mijn vriend een andere oplossing omdat hij bang is dat ze een keer wat breekt. Ik denk dat dat overdreven is. Wat vinden jullie?
Open kant tegen de muur?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:12 schreef danic het volgende:
Ff opgezocht. Ze heeft het bed Hemnes van Ikea.
Klinkt wel zo hoor, volgende keer proberen om hem zonder veel te zeggen neer te leggen, hier helpt even over de rug aaien en zeggen 'ga maar weer lekker slapen' dan is ze zo weer vertrokken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:46 schreef Kyara het volgende:
Nee dat niet. Denk dat het daarmee begon. Maar ik heb denk ik de fout begaan om hem meteen uit bed te halen terwijl hij nog niet helemaal wakker was. En toen ging hij helemaal over de rooie en wilde hij niet meer slapen.
Dat hadden wij ook bedacht inderdaad. En na even inlezen leek het idd veel op nachtangst en kunnen we het de volgende keer beter aanpakken zoals jij beschrijftquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:16 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Klinkt wel zo hoor, volgende keer proberen om hem zonder veel te zeggen neer te leggen, hier helpt even over de rug aaien en zeggen 'ga maar weer lekker slapen' dan is ze zo weer vertrokken.
Vooral niet oppakken, niet praten, niet wakker maken.
Ah bedankt voor je antwoord.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:26 schreef Clubsoda het volgende:
Niet spelen zou voor mij geen reden tot acute zorg zijn. Als M ziek is wil hij ook alleen maar tegen me aanhangen en verder niets, hoogstens een beetje tv kijken.
Wat aardig dat je het vraagt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:28 schreef Tinuviel het volgende:
TJ hoegaat het nu met Rayen?
Sam, wat fijn dat Lisa het zo naar haar zin heeft op de psz. Wat een mooie foto's!
Ja ik nadenken hoe ik daaraan kom, maar het staat in de bijsluiter van de zetpillen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:34 schreef Phaidra het volgende:
TJ, max 3 dagen PCM hoor ik nu voor het eerst! Volgens mij is het wel na meer dan 3 dagen koorts contact met huisarts opnemen, maar vanuit huisarts en ziekenhuis heb ik meerdere malen advies gehad om vooral door te gaan met 3x per dag PCM zolang hij ziek was (in zijn geval omdat hij nauwelijks wilde eten/drinken en dat met PCM beter ging). 2x ruim een week op maximale dosis gezeten (maar zou dat idd alleen op doktersadvies doen).
Beterschap voor R!
Oh heb je die ook in tabletjesvorm, nou da's voor mij nieuw. Goeie tip van jequote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:06 schreef pessie het volgende:
Tj, goed teken, hij is gewoon amper ziek! Maar ik geef zelf dus wel 2a3 keer per dag pcm bij koorts en ziekte en ongelukkig. En ik heb dus nog nooit de bijsluiter van kinder pcm gelezen
Nathan wil tegenwoordig alleen nog maar de pcm tabletjes van de apotheekzetpil is zeer groot drama en drankje ook. Gelukkig is het weinig nodig. Ik geef ook wel pcm als hij veel hoest en daardoor niet in slaap kan vallen. Pcm helpt hem dan toch net dat stukje ontspannen.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:07 schreef Kyara het volgende:
Hier een badpoeper vandaagEn ze zaten nog wel met zijn drietjes in bad
quote:Op zondag 25 mei 2014 07:03 schreef Soempie het volgende:
en waar ga je dan direct voor he? De drol of de kindjes... Drie kleintjes vis je er toch minder snel uit.
Zonder al teveel op de details in te gaan: die drol was ook niet van het type dat je er makkelijk uit kan vissen.quote:Op zondag 25 mei 2014 07:03 schreef Soempie het volgende:
en waar ga je dan direct voor he? De drol of de kindjes... Drie kleintjes vis je er toch minder snel uit.
Ik vind het allebei viesquote:Op zondag 25 mei 2014 12:50 schreef bitterend het volgende:
Wij hadden ook van de week een drol in bad.
Ik moest vandaag aan Kyara denken tijdens het smeren van een krentenbol met roomboter en kaas
TJ wil het wetenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:21 schreef Tinuviel het volgende:
Lazy hier was manlief met de grote in het spoorwegmuseum voor Thomas de Trein. Zal even vragen wat er precies was.
Nou ik zou liever naar Thomas gaanquote:Op zondag 25 mei 2014 22:33 schreef laziness het volgende:
[..]
TJ wil het weten![]()
Wij zitten in Toscane dat weekend. Ook best leuk denk ik
Ah bedankt voor je reactie, ja zal natuurlijk megadruk zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 09:03 schreef laziness het volgende:
Wij zijn bij Thomas in Julianatoren geweest. Spoorwegmuseum ook wel maar niet tijdens een Thomas weekend. Ik heb er over gedacht maar we zijn op vakantie dat weekend.
Het is wel echt heel erg druk dus daar moeten jij en je kind tegen kunnen. Het spoorwegmuseum is best leuk ook voor die kleintjes met een mini treintje waarin ze mee kunnen rijden etc maar ik kan me zo indenken dat ipv de 15 minuten die wij in de herfst moesten wachten het nu zomaar drie kwartier of meer kan zijn.
Het museum is niet heel goedkoop dus bedenk je of je het waard vindt om weinig te kunnen doen.
De julianatoren puilde toen uit dus we hebben weinig gedaan en dat was best zonde maar we hadden geen van allen zin in een rij van drie kwartier steeds in de brandende zon.
Volgens mij ligt er in het museum een mega berg aan houten Thomas treinbaan waar je kind altijd wel tussen kan zitten om te spelen in ieder geval.
Nou Toscane lijkt me inderdaad beterquote:Op zondag 25 mei 2014 22:33 schreef laziness het volgende:
[..]
TJ wil het weten![]()
Wij zitten in Toscane dat weekend. Ook best leuk denk ik
Helemaal niks ... ik moest gewoon aan dr denken tijdens het smeren van mijn krentenbolquote:Op zondag 25 mei 2014 21:21 schreef Tinuviel het volgende:
Lazy hier was manlief met de grote in het spoorwegmuseum voor Thomas de Trein. Zal even vragen wat er precies was.
Kyara dat heb je diplomatiek verwoordt.
Bitterend jullie ook al. En wat is de link tussen je eerste stukje verhaal en de rest? Ik denk dat ik iets mis.
stukkies bruin tussen het blanke broodquote:Op maandag 26 mei 2014 20:18 schreef bitterend het volgende:
[..]
Helemaal niks ... ik moest gewoon aan dr denken tijdens het smeren van mijn krentenbol
Vanaf zaterdagmiddag, dus ik hoop dat morgen de pijn echt weg is.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:44 schreef Deepfreeze het volgende:
TJ, ook beterschap voor Rayen. Als ze pijn hebben is het echt naar.
Hier is het vooral slaap, maar geen pijn, behalve die paar keer spugen..
Hoelang zit hij al aan de AB? Er staat 24-48 uur voor geloof ik, zou wel beter moeten zijn morgen.. Hoop het voor jullie!
Nou hij werd al minder wakker gisteravond en vanochtend gelijk spelen en voelt stukken minder warm.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 07:48 schreef Deepfreeze het volgende:
TJ, hoe gaat het nu? Hopelijk slaat de AB nu echt aan..
Tinu, knap!
Daan kwam vorige week tot 8, zonder de 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen zit ze er hier voor de eerste keer in, dus toen was ik nog niet snugger genoeg om hem goed te doen.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Helpt het niet als je haar iets ontzegd als waarschuwing?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:51 schreef PureEvil het volgende:
Ja , maar hoe leer je zoiets af....![]()
Ik kan niet elke 2 minuten mn auto aan de kant zetten natuurlijk...
(Ik heb trouwens geen idee hoe zwaar ze is..)
een gordel krijgt ze ook af idd, maar ik dacht met die autostoeltjes die na deze komen, dat je ze op een andere manier moest vastzetten?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:56 schreef Soempie het volgende:
Oh, gelukkig TJ. Goed teken dat hij alweer meer speelt.![]()
Hier van de week een wat onhandige actie van m'n man. We hadden een nieuwe wc-borstel in het winkelwagentje waar M. in zat gegooid. Hij pakte hem en vroeg of het een toverstaf was. M'n man ging daar volledig in mee, al zwaaiend met die borstel. Dus ik zei al dat dat misschien niet zo'n goed idee was. Nou, jullie raden al waar M. de volgende dag mee stond te zwaaien: 'tover, jij bent een boterham!'..... de oude ook nog...![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Goeie tip! Net als die hulpstukken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 06:17 schreef Tinuviel het volgende:
Soempie ieeuw. Ik weet niet wat het is met wc borstels. Mijn peuter vind het reuzeinteressant om ermee te spelen. Datdoethij dus zonder dat mijn man er tover kunststukjes mee deed
PE volgens mij zijn er voor de meeste autostoeltjes ookeen soort tafeltje te verkrijgen, wat je eroverheen doet. Ik denk, dat je dan eerst het tafeltje moet weghalen vordat je de sluiting open kunt doen. Daarnaast kan Cristel daar dan ook een boekjeop lezen of tekenen tijdens een autorit. Dat lijkt me 2 vliegen met 1 klap slaan.
Wij hebben een achteruitstoel voor 9 tot 25 kilo. Daar past Dot met haar meter nog meer dan ruim in. Sinds die in de auto staat, nu een week of 3, is Dot bijna niet meer de auto uit te slaan. Wel in Zweden besteld wegens meer keus.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:29 schreef ferrari_rood het volgende:
DJMO klinkt goed
PE hier geen tips.
Ean is naar het cb geweest
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
97cm en 13,7 kilo. En dan hebben we meteen een klein probleempje. Ze komt met haar hoofd boven d'r autostoel uit. Maar ze mag pas naar de volgende met 15 kilo anders werken de gordels niet goed genoeg. Iemand die dit herkent danic??? en een tip heeft?
Hier in de buurt kan ik die stoelen gewoon in de winkel bestellen. Maar duur zijn ze wel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:27 schreef laziness het volgende:
Tof vanyel dat jullie ook echt een achteruitstoel hebben!
Ik wilde wel maar de prijzen en ver weg moeten bestellen hielden me tegen.
Heb je een foto met Dot er in? Waarbij je Dot even een ster over dr hoofd soept natuurlijk
Wij hadden de Tobi en er zit wel een verstelbare hoofdsteun inquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben een mc tobi volgens mij. Die zijn niet zo hoog en er zit geen hoofdsteun die nog omhoog kan.
Dat is met de nieuwe stoelen zo. Bij de stoelen die in 2012/2013 zijn gekocht kan dat niet. Zowel mijn ouder en zus hebben dat en bij onze kan het dus wel... *weer wegsluipt...*quote:Op vrijdag 30 mei 2014 07:12 schreef laziness het volgende:
Wat een goede oplossing Danic!
Maar dames kijk eens in het boekje want met de hoofdsteun gaan de gordels ook mee omhoog bij de tobi zodat de boel weer iets ruimer zit.
Ik meen me te herinneren dat de hendel boven aan de rand aan de achterkant zit om de boel omhoog te trekken.
Bij ons stond op het eind de hoofdsteun hoger dan de rand van de kuip.
Lars gaat vandaag met de BSO de boer op. Ben benieuwd naar de verhalen zometeen...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:46 schreef TimeJumper het volgende:
Wij vertrekken zo naar de boerderij, want het is vandaag "open boerderijdagen"
Misschien ook een tip voor anderen die vandaag misschien niets te doen hebben
Wij hebben een model van 2010 o.i.d.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:27 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Dat is met de nieuwe stoelen zo. Bij de stoelen die in 2012/2013 zijn gekocht kan dat niet. Zowel mijn ouder en zus hebben dat en bij onze kan het dus wel... *weer wegsluipt...*
daar wonen wij dan net weer te ver voor vind ik.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik woon te dichtbij om in een huisje daar te gaan zitten, Ik verwacht dat wij ooit wel een abonnement nemen.
Wat een heerlijke hysterische moederrantquote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:45 schreef Clubsoda het volgende:
Klinkt heel handig Danic! Wij hebben een Römer, maar daarbij moet je inderdaad ook de hoofdsteun omhoog schuiven en dan gaan de gordel meteen mee, die zitten aan de onderkant vast.
Och, mijn peuter he, hij is zo leukJe hebt van die dagen (weken
) dat alles moeizaam gaat, maar daar tegenover staan ook weer dagen zoals de afgelopen paar, dat je zo op één lijn zit. Hij is zo lief, gezellig, vrolijk en knuffelig. Ik ben vijf dagen vrij (woensdag altijd vrije dag, vandaag brugdag), en geniet daar zo van met hem samen
En het is vandaag eindelijk droog en ik zie de zon
Dus we gaan zo lekker met zijn drietjes naar de dierentuin. /hysterische moederrant
Heb ik helemaal nog niet! Wel van alleen de stoel, maar daar heb je weinig aan natuurlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:27 schreef laziness het volgende:
Tof vanyel dat jullie ook echt een achteruitstoel hebben!
Ik wilde wel maar de prijzen en ver weg moeten bestellen hielden me tegen.
Heb je een foto met Dot er in? Waarbij je Dot even een ster over dr hoofd soept natuurlijk
Ja aan de ene kant wel maar aan de andere kant wilde ik ook niet een spoedplek innemen voor iemand die het misschien harder nodig heb. Ik kijk dit weekend aan en anders ga ik maandag langs mijn eigen dokter.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:27 schreef As1981 het volgende:
Oh tally op je stuitje vallen is zo naar. Wilde je toch niet liever langs?
Ik ben als kind ook op mijn stuitje gevallen en als ik lang op een harde ondergrond zit doet het nog zeer.
en ik vind het, het ook echt wel waard hoor, maar het blijft een smak geld.
maar dat is alleen de entree ook.
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:21 schreef Kyara het volgende:
[ afbeelding ]
al die leuke uitjes verhalen!
M vanochtend: "waar zijn zusjes nou?"
"die liggen in bed"
"mama uit bed halen!"
"waarom dan?"
"Samen met de blokken spelen"![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier sinds een maandje is de "bangheid" opgetreden. Maar nog niet tot huilens toe dus niet helemaal vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:30 schreef Zana het volgende:
Nog iemand met een angstige peuter....'s avonds in bed roepen " bang", niet naar de PSZ willen gaan of daar willen blijven ( 2 weken geleden was er een bladblazer en een week later iemand aan het boren...)
Ik ken mijn kind helemaal niet terug....monsterspray al geprobeerd, samen met de zaklamp gekeken....niets lijkt te helpen, ik kan behalve zijn verjaardag, geen luiers meer en vanzelf in het grote bed willen slapen niets bedenken aan veranderingen...vanochtend weer lawaai bij de PSZ en toen hebben wij de bladblazer van dichtbij bekeken en de peuterjuf heeft zelfs de huismeester gevraagd of die de ochtend even niet wil blazen, maar mijn zoontje ging maar door met huilen en vastplakken...echt heel zielig om te zien
Vorige week op het consultatiebureau wou hij niet meten en wegen en de oogtest ging ook niet door, terwijl wij er extra vooraf hadden geoefend om de tekeningen te benoemen...Het lijkt uit het niets te komen, hij is wel anders wat verlegen, maar ik hoop echt dat het maar een fase is dat bang zijn.
Jee lastig en drastisch Zana.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:21 schreef Zana het volgende:
het lastige is dat hij nog niet zo goed kan benoemen, waarvoor hij nu bang is....dan blijven wij maar gissen en mogelijke oorzaken benoemen, tot hij een keertje ja tegen zegt....maar of het dat dan ook echt is? als volwassene kan ik mij waarschijnlijk ook niet zo goed inleven, terwijl het voor hem natuurlijk wel heel reëel kan wezen....
maïzena haal je toch gewoon uit de supermarkt? Vind je bij de bindingsspullen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Maizena hier en schrale troost. Dat is volgens mij niet meer te krijgen. Maar hier eigenlijk amper luieruitslag.
Klopt en dat bind dus het natte waardoor de billen droger blijven. Of zoiets.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:53 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
maïzena haal je toch gewoon uit de supermarkt? Vind je bij de bindingsspullen.
zinkolie kan ik nog wel eens proberen,Roy heeft luieruitslag na elke poepluier... Die poept vaak dunnere poep en dat brand gelijk als een gek bij hem.
Is het geen een soort exceem geworden.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:35 schreef _Bar_ het volgende:
Ik zoek de tip tegen erge luieruitslag? Andere luiers word lastig ivm we krijgen er vergoed en er liggen nu nog 7pakken te wachten. Die moeten eerst op.
ik spray al met billenspray. Maar gisteren was het zo erg en zo brandend rood,Roy krijste het uit en hebben per slot ibuprofen gegeven tegen de pijn.
ik weet ook echt niet hoe hij eraan komt hij heeft niks anders gegeten en of gedronken dan normaal.
kijken of je meer vezels naar binnen kunt krijgen bij hem, dat zorgt voor een betere stoelgang. Tegen luieruitslag kreeg ik altijd micanizolnitraatzalf/creme van de huisarts, heel dun insmeren, drie keer per dag. en verder smeren met bepanthen of sudocreme om de pijn te verzachten (uit voorzorg met sudo smeren werkt ook goed, dus voor er uitslag ontstaat)quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:53 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
maïzena haal je toch gewoon uit de supermarkt? Vind je bij de bindingsspullen.
zinkolie kan ik nog wel eens proberen,Roy heeft luieruitslag na elke poepluier... Die poept vaak dunnere poep en dat brand gelijk als een gek bij hem.
Umm dat is niet nodig hier, vezels krijgt hij genoeg, 's morgens brintapap,pasta is bijna altijd volkoren,brood altijd spelt en of volkoren tegen het donkere aan. Nee dat zit wel goed.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
kijken of je meer vezels naar binnen kunt krijgen bij hem, dat zorgt voor een betere stoelgang. Tegen luieruitslag kreeg ik altijd micanizolnitraatzalf/creme van de huisarts, heel dun insmeren, drie keer per dag. en verder smeren met bepanthen of sudocreme om de pijn te verzachten (uit voorzorg met sudo smeren werkt ook goed, dus voor er uitslag ontstaat)
Ik lurk hier per ongeluk een keer mee en zie dit staan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:44 schreef hilliebillie het volgende:
Een oud collega van mij heeft op een gegeven moment van een arts in het ziekenhuis een soort van pasta gekregen die op de billen gesmeerd moest worden, dat was het enige wat bij haar zoontje werkte. (Ze liep al in het ziekenhuis met haar zoon ivm downsyndroom en bijbehorende kwalen). Waar er in het ziekenhuis eerder tegen haar gezegd werd dat er geen andere oplossing was tegen de luieruitslag (en uiteindelijk gewoon helemaal open billen) werd die pasta op een gegeven moment toch aangedragen. Maar hoe die pasta heet weet ik dan weer niet
takko????? nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:51 schreef _Bar_ het volgende:
Hebben jullie een takko in de buurt Ferrari? Daar heb ik pas voor Roy een stapel joggingbroekjes gekocht.
als je Wilt ik heb nog oefenbroekjes liggen zijn een soort van luiers en deze kun je wassen. Ik zal zo de naam eens opschrijven als ik thuis ben.
succes met je sollicitatie gesprek!
Dit of Zinkolie.. ( zinkoxidesmeersel ) barriere creme werkt vaak iets beter omdat het goed hecht aan nattende huid maar zinkolie heeft iedere apotheek!quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:57 schreef BlueEyes het volgende:
Ik denk dat je Barrière creme van Conveen bedoeld.
Let wel op de maat, ik heb er een maat 68 en die kon mijn zoontje nu nog aan (zit tussen 92/98). Weet niet of dat nu nog zo is dat ze groot vallen, of anders een uitwasbare luier?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:39 schreef Troeta het volgende:
Bij de Hema verkopen ze een oefenonderbroek!
http://m.hema.nl/winkel?f(...)rom=RegularAutomaticquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:21 schreef Kyara het volgende:
als ik bij hema.nl op oefenonderbroek zoek krijg ik herenboxershorts....![]()
Wat moet ik me daar überhaupt bij voorstellen?
komt uit op de homepage bij mij.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:36 schreef Zana het volgende:
[..]
http://m.hema.nl/winkel?f(...)rom=RegularAutomatic
Voor poepbroeken is het fijn, lekt dan niet door en valt niet in de broekspijpen en op de grond enzo...zodat je er in stapt met je blote voeten, of je dreumes de drol oppakt...quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:49 schreef Kyara het volgende:
Gevonden!
Maar ik zie nog steeds niet wat hier anders aan in dan aan een gewone onderbroek eerlijk gezegd. Behalve dan dat het badstof is? Dat absorbeert nog een beetje? Zoiets?
klikquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:21 schreef Kyara het volgende:
als ik bij hema.nl op oefenonderbroek zoek krijg ik herenboxershorts....![]()
Wat moet ik me daar überhaupt bij voorstellen?
was nog aan het edittenquote:
deze komen van onze luier leverancier vandaan,zaten in het proefpakket. Is geen badstof hier.maar een dunne sport boxershort.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:54 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
takko????? nog nooit van gehoord
hebben ze die oefenbroekjes niet bij de prenatal? volgens mij heb ik ze daar ooit gezien. Het is wel de bedoeling dat ze niet het idee van een luier heeft want dan is ze terug bij af vrees ik.
maak je om mij maar niet druk, frustrerend is het zeker niet. Ik ben blij dat het goed gaat bij jullie.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja echt, ik heb toch best wat zorgen om d'r gehad. Maar ze ontwikkelt zich zo goed ineens. Ze blijft wel moeite hebben met direct aanspraak.
En ik snap dat dit voor jou best frustrerend kan zijn om te lezen bar. Sorry voor mijn gehyper.
Ik las in het andere topic dat jullie ook best grote stappen maken de afgelopen tijd. Vooral qua communicatie toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:38 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
maak je om mij maar niet druk, frustrerend is het zeker niet. Ik ben blij dat het goed gaat bij jullie.
Bij ons gaat het anders maar bij elke kleine vooruitgang die wij opmerken zijn wij ook erg hyper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |