daar wonen wij dan net weer te ver voor vind ik.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik woon te dichtbij om in een huisje daar te gaan zitten, Ik verwacht dat wij ooit wel een abonnement nemen.
Wat een heerlijke hysterische moederrantquote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:45 schreef Clubsoda het volgende:
Klinkt heel handig Danic! Wij hebben een Römer, maar daarbij moet je inderdaad ook de hoofdsteun omhoog schuiven en dan gaan de gordel meteen mee, die zitten aan de onderkant vast.
Och, mijn peuter he, hij is zo leukJe hebt van die dagen (weken
) dat alles moeizaam gaat, maar daar tegenover staan ook weer dagen zoals de afgelopen paar, dat je zo op één lijn zit. Hij is zo lief, gezellig, vrolijk en knuffelig. Ik ben vijf dagen vrij (woensdag altijd vrije dag, vandaag brugdag), en geniet daar zo van met hem samen
En het is vandaag eindelijk droog en ik zie de zon
Dus we gaan zo lekker met zijn drietjes naar de dierentuin. /hysterische moederrant
Heb ik helemaal nog niet! Wel van alleen de stoel, maar daar heb je weinig aan natuurlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:27 schreef laziness het volgende:
Tof vanyel dat jullie ook echt een achteruitstoel hebben!
Ik wilde wel maar de prijzen en ver weg moeten bestellen hielden me tegen.
Heb je een foto met Dot er in? Waarbij je Dot even een ster over dr hoofd soept natuurlijk
Ja aan de ene kant wel maar aan de andere kant wilde ik ook niet een spoedplek innemen voor iemand die het misschien harder nodig heb. Ik kijk dit weekend aan en anders ga ik maandag langs mijn eigen dokter.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:27 schreef As1981 het volgende:
Oh tally op je stuitje vallen is zo naar. Wilde je toch niet liever langs?
Ik ben als kind ook op mijn stuitje gevallen en als ik lang op een harde ondergrond zit doet het nog zeer.
en ik vind het, het ook echt wel waard hoor, maar het blijft een smak geld.
maar dat is alleen de entree ook.
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:21 schreef Kyara het volgende:
[ afbeelding ]
al die leuke uitjes verhalen!
M vanochtend: "waar zijn zusjes nou?"
"die liggen in bed"
"mama uit bed halen!"
"waarom dan?"
"Samen met de blokken spelen"![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier sinds een maandje is de "bangheid" opgetreden. Maar nog niet tot huilens toe dus niet helemaal vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:30 schreef Zana het volgende:
Nog iemand met een angstige peuter....'s avonds in bed roepen " bang", niet naar de PSZ willen gaan of daar willen blijven ( 2 weken geleden was er een bladblazer en een week later iemand aan het boren...)
Ik ken mijn kind helemaal niet terug....monsterspray al geprobeerd, samen met de zaklamp gekeken....niets lijkt te helpen, ik kan behalve zijn verjaardag, geen luiers meer en vanzelf in het grote bed willen slapen niets bedenken aan veranderingen...vanochtend weer lawaai bij de PSZ en toen hebben wij de bladblazer van dichtbij bekeken en de peuterjuf heeft zelfs de huismeester gevraagd of die de ochtend even niet wil blazen, maar mijn zoontje ging maar door met huilen en vastplakken...echt heel zielig om te zien
Vorige week op het consultatiebureau wou hij niet meten en wegen en de oogtest ging ook niet door, terwijl wij er extra vooraf hadden geoefend om de tekeningen te benoemen...Het lijkt uit het niets te komen, hij is wel anders wat verlegen, maar ik hoop echt dat het maar een fase is dat bang zijn.
Jee lastig en drastisch Zana.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:21 schreef Zana het volgende:
het lastige is dat hij nog niet zo goed kan benoemen, waarvoor hij nu bang is....dan blijven wij maar gissen en mogelijke oorzaken benoemen, tot hij een keertje ja tegen zegt....maar of het dat dan ook echt is? als volwassene kan ik mij waarschijnlijk ook niet zo goed inleven, terwijl het voor hem natuurlijk wel heel reëel kan wezen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |