Woon opzich best dicht bij de Efteling maar je moet best vaak gaan om het abo er uit te halen vind ik (165 euro per jaar geloof ik) en verwacht geen vijf keet per jaar te gaan
Morgen met de oudste naar Bobbejaanland, hopelijk vind hij dat leuk, als dat bevalt gaan we waarschijnlijk wel een abo nemen, dat heb je met twee keer gaan er al uit, dus dat vind ik zeker nog wel de moeite, als hij zich goed kan vermaken tenminste. De jongste laten we morgen thuis, die slaapt niet goed in de wagen (pas nadat ze alles op alles gezet heeft om wakker te blijven en dus boos en huilen en zo valt ze pas in slaap, en dat is dan een vervelend uur voor haar ( en ons) en dan zou maar een van ons steeds ergens mee in kunnen)
Ben zeer benieuwd.
Efteling wil ik dit jaar trouwens wel nog een keer heen, Jelle is op het moment helemaal fan van Sneeuwwitje

Die film kijkt hij het liefst elke dag
Qua kinderstoel gaan we eerdaags wel vast kijken naar een fase 2 stoel voor Jelle. Qua gewicht kan hij er zeker al in en is zelfs bijna aan de zware kant voor een fase 1 stoel. Qua lengte kan hij nog wel even door. Maar ik wil als Eline uit de maxicosi gegroeid is de kinderen een stoel door laten schuiven, zeker omdat dat qua gewicht al kan wil ik niet nog twee nummer 1stoelen bij moeten kopen, ti's al duur genoeg.
Hier ook twee tobi stoelen een van 2012 en een nog wat oudere (tweede hands maar weinig gebruikt van familie overgenomen dus weer niet exact hoe oud) verwacht nog voor 2010 maar bij beiden kan het hoofdsteun mee omhoog, anders zou hij er wel al uit gegroeid zijn denk ik
[ Bericht 24% gewijzigd door hilliebillie op 30-05-2014 22:18:50 ]