Geen idee. Maar ik hou je op de hoogtequote:Op zondag 18 mei 2014 21:59 schreef Susie het volgende:
Ik vraag mij serieus af of je die romper nog schoon gaat krijgen![]()
Maar wat een heerlijk ventje is het!
't een simpele witte zo te zien... desnoods gewoon in de bleekquote:Op zondag 18 mei 2014 21:59 schreef Susie het volgende:
Ik vraag mij serieus af of je die romper nog schoon gaat krijgen![]()
Maar wat een heerlijk ventje is het!
of gewoon in de klikoquote:Op zondag 18 mei 2014 22:02 schreef Shandaly het volgende:
[..]
't een simpele witte zo te zien... desnoods gewoon in de bleek
Je zou deze idd altijd nog kunnen bleken. Wel een slimme keuze dus voor een witte romper. Een gekleurde had je namelijk niet kunnen blekenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:02 schreef Shandaly het volgende:
[..]
't een simpele witte zo te zien... desnoods gewoon in de bleek
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:21 schreef As1981 het volgende:
Oh ik vind het zo leuk dat mijn grote steeds groter word. Hij was niet zo'n held maar ineens wil hij op een gewone schommel en mag ik hem gelijk hoog duwen.
gister ging hij zelf op pad naar een ander jongetje en gingen ze heerlijk samen spelen.
hij heeft ons veel minder nodig. Dingen die leeftijdsgenootjes al lang deden maar waar hij het vertrouwen nog niet in had. Ik ben zo trots en vind het leuk om die verandering te zien. Hij zit ook gelijk weer veel beter in zijn vel
ik heb een toilettrapje gebruikt, staat nu overbodig in de kelder. maar hielp prima, hij kon zelf op de wc klimmen, ideaalquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:55 schreef Soempie het volgende:
Mus, met blote sokken.![]()
Hier trekt M. altijd z'n sokken uit. En dan rennen met van die kletsvoetjes op de vloer.
Vraagje: heeft er hier iemand een toiletbrilverkleiner? Welke raden jullie aan of juist af?
M. zegt sinds een paar dagen dat hij wel op de wc wil. Denk dat we het potje over gaan slaan, daar wil hij absoluut niet op.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:03 schreef Soempie het volgende:
Dankje Shandaly. We doen het rustig aan. M. zegt het nu wel, maar het kan best zijn dat hij straks toch niet wil. Zo zijn peuters ook wel weer, toch?
Die viel hier in de wc als we niet oppasten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:56 schreef Shandaly het volgende:
WIj hebben die van de Hema, simpel en niet duur. We hebben 'm alleen niet zo vaak gebruikt, Lars wilde al snel liever zonder...
Succes met oefenen op de wc!
R wil ook absoluut niet op het potje. Ze is wel 2-3 geweest en geplast maat sinds kort wil ze niet meer. Als ik haar zonder luier wil laten lopen wil ze ook niet...ze wordt boos en vraagt om een luier.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:59 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets?
Maar hoe ga je zelf dan?Of zet je steeds het trappetje weer weg, maar dan begrijp ik het nut weer niet zo?
We hadden deze.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:59 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets?
Maar hoe ga je zelf dan?Of zet je steeds het trappetje weer weg, maar dan begrijp ik het nut weer niet zo?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:41 schreef Kyara het volgende:
De ene keer dat M op de wc wilde plassen heeft mijn man hem op de wc bril laten staan....
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:41 schreef Kyara het volgende:
De ene keer dat M op de wc wilde plassen heeft mijn man hem op de wc bril laten staan....
Nee hoor, hier hetzelfde. Ze kan het goed en als ze met haar handen uitglijd dan zit ze in de pot. ...niks ergs.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:37 schreef Susie het volgende:
Anouk zit boven ook zonder verkleiner, houd zich goed vast eigenlijk. Vind het zelf alleen wat eng...mja, wat zou er kunnen gebeuren? Dat ze met dr billen naar beneden valt en dus benen hoepla in de lucht? Of zie ik iets heel ernstigs over het hoofd?Voorover kan natuurlijk ook, maar dat kan met een verkleiner ook natuurlijk...
Bij een jongetje moet er nog een onderdeel naar beneden gehouden worden.. Dan heb je soms een extra handje nodigquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:37 schreef Susie het volgende:
Anouk zit boven ook zonder verkleiner, houd zich goed vast eigenlijk. Vind het zelf alleen wat eng...mja, wat zou er kunnen gebeuren? Dat ze met dr billen naar beneden valt en dus benen hoepla in de lucht? Of zie ik iets heel ernstigs over het hoofd?Voorover kan natuurlijk ook, maar dat kan met een verkleiner ook natuurlijk...
Hier zitten ze allemaal, in ieder geval thuisquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:50 schreef Susie het volgende:
euh ja, dat is ook zo. Maar goed, die hebben het later weer makkelijker
oh ja, veel beter...maar later kunnen ze gewoon tegen een boom aan, dus nu ff dat dingetje naar beneden duwen, moeten ze er maar voorover hebben (en dan heb ik het nog maar niet over de andere vrouwelijke ongemakkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:53 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Hier zitten ze allemaal, in ieder geval thuis
Rolt ze naar het voeteneinde dan eerst want hier is uit bed vallen echt onmogelijk met dat rekje van ikeaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:25 schreef danic het volgende:
Eva donderde net weer uit haar bed. Gebeurt af en toe. Nou hebben we zo'n rekje aan de zijkant, maar dat is maar 3/4 van de lengte van haar bed.
Nou wil mijn vriend een andere oplossing omdat hij bang is dat ze een keer wat breekt. Ik denk dat dat overdreven is. Wat vinden jullie?
Open kant tegen de muur?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:12 schreef danic het volgende:
Ff opgezocht. Ze heeft het bed Hemnes van Ikea.
Klinkt wel zo hoor, volgende keer proberen om hem zonder veel te zeggen neer te leggen, hier helpt even over de rug aaien en zeggen 'ga maar weer lekker slapen' dan is ze zo weer vertrokken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:46 schreef Kyara het volgende:
Nee dat niet. Denk dat het daarmee begon. Maar ik heb denk ik de fout begaan om hem meteen uit bed te halen terwijl hij nog niet helemaal wakker was. En toen ging hij helemaal over de rooie en wilde hij niet meer slapen.
Dat hadden wij ook bedacht inderdaad. En na even inlezen leek het idd veel op nachtangst en kunnen we het de volgende keer beter aanpakken zoals jij beschrijftquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:16 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Klinkt wel zo hoor, volgende keer proberen om hem zonder veel te zeggen neer te leggen, hier helpt even over de rug aaien en zeggen 'ga maar weer lekker slapen' dan is ze zo weer vertrokken.
Vooral niet oppakken, niet praten, niet wakker maken.
Ah bedankt voor je antwoord.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:26 schreef Clubsoda het volgende:
Niet spelen zou voor mij geen reden tot acute zorg zijn. Als M ziek is wil hij ook alleen maar tegen me aanhangen en verder niets, hoogstens een beetje tv kijken.
Wat aardig dat je het vraagt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:28 schreef Tinuviel het volgende:
TJ hoegaat het nu met Rayen?
Sam, wat fijn dat Lisa het zo naar haar zin heeft op de psz. Wat een mooie foto's!
Ja ik nadenken hoe ik daaraan kom, maar het staat in de bijsluiter van de zetpillen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:34 schreef Phaidra het volgende:
TJ, max 3 dagen PCM hoor ik nu voor het eerst! Volgens mij is het wel na meer dan 3 dagen koorts contact met huisarts opnemen, maar vanuit huisarts en ziekenhuis heb ik meerdere malen advies gehad om vooral door te gaan met 3x per dag PCM zolang hij ziek was (in zijn geval omdat hij nauwelijks wilde eten/drinken en dat met PCM beter ging). 2x ruim een week op maximale dosis gezeten (maar zou dat idd alleen op doktersadvies doen).
Beterschap voor R!
Oh heb je die ook in tabletjesvorm, nou da's voor mij nieuw. Goeie tip van jequote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:06 schreef pessie het volgende:
Tj, goed teken, hij is gewoon amper ziek! Maar ik geef zelf dus wel 2a3 keer per dag pcm bij koorts en ziekte en ongelukkig. En ik heb dus nog nooit de bijsluiter van kinder pcm gelezen
Nathan wil tegenwoordig alleen nog maar de pcm tabletjes van de apotheekzetpil is zeer groot drama en drankje ook. Gelukkig is het weinig nodig. Ik geef ook wel pcm als hij veel hoest en daardoor niet in slaap kan vallen. Pcm helpt hem dan toch net dat stukje ontspannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |