abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140189872
Oh omdraaien is niet handig bedenk ik nu. Kan ik niet meer bij de spullen in de lades onder haar bed.
  woensdag 21 mei 2014 @ 09:47:04 #77
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_140195958
Hier een lekker nachtje gehad :N Rayen is bang van onweer :+ hij kroop zowat in me. Dus hebben we naar de lichtflitsen gekeken en geklets in bed O+ tussen het tegen me aan kruipen door
Daarna kreeg hij om een uur of half 5 een hoestbui van jewelste, dus die zal vanmiddag een lekker dutje maken denk ik (en ik ook :+ )
Rayen 2½ jaar!
pi_140196306
Zo hadden wij er gister een die haar logeerpartijtje midden in de nacht moest verwerken en alsnog om 6u op was. Om half 10 viel ze met haar neus in een beschuitje :)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 21 mei 2014 @ 10:02:25 #79
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140196371
Wat sneu TJ. M is (nog) niet bang voor onweer maar we zijn wel van 23.00 tot 01.00 uur met hem bezig geweest vannacht. Hij ging helemaal over de rooie, zo zielig. Helemaal de weg kwijt. Vroeg me op een gegeven moment af of het toch niet zo'n night terror ding was.

En ook ineens al om 7 uur wakker net op het moment dat de meiden door- en uitslapen }:| . Vandaag maar een rustig dagje want gister overdag ook maar 45 minuten geslapen....
  woensdag 21 mei 2014 @ 10:26:02 #80
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_140196928
OH dat is misschien wel zo'n night terror, bij Rayen dit 3 keer gehad, vond ik erger dan dat bang voor onweer, want hij blijft er dan in, en aanraken maakt het dan alleen maar erger.

En typisch he, dat bang voor onweer zijn, zit toch vanzelf in het kind, maar gelukkig konden we er goed over "leuteren" ;) totdat de knal kwam dan lag hij weer bovenop me :+
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 21 mei 2014 @ 13:43:00 #81
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_140202542
Een nightterror van 2 uur is wel erg lang denk ik? Komt er niet toevallig een kies nog? Dan kan (kon! :P ) Anouk ook zo in de weer zijn.

Hier geen onweer gehad, wel vannacht een flinke regenbui, werd er wakker van en de tuin ligt weer helemaal onder het zand }:|
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 21 mei 2014 @ 13:46:28 #82
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140202643
Nee dat niet. Denk dat het daarmee begon. Maar ik heb denk ik de fout begaan om hem meteen uit bed te halen terwijl hij nog niet helemaal wakker was. En toen ging hij helemaal over de rooie en wilde hij niet meer slapen.
  woensdag 21 mei 2014 @ 15:10:48 #83
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_140205637
Mja, dat weet je natuurlijk ook niet van te voren.
  woensdag 21 mei 2014 @ 15:16:07 #84
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_140205798
quote:
2s.gif Op woensdag 21 mei 2014 13:46 schreef Kyara het volgende:
Nee dat niet. Denk dat het daarmee begon. Maar ik heb denk ik de fout begaan om hem meteen uit bed te halen terwijl hij nog niet helemaal wakker was. En toen ging hij helemaal over de rooie en wilde hij niet meer slapen.
Klinkt wel zo hoor, volgende keer proberen om hem zonder veel te zeggen neer te leggen, hier helpt even over de rug aaien en zeggen 'ga maar weer lekker slapen' dan is ze zo weer vertrokken.
Vooral niet oppakken, niet praten, niet wakker maken. ;)
  woensdag 21 mei 2014 @ 15:18:18 #85
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140205874
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:16 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Klinkt wel zo hoor, volgende keer proberen om hem zonder veel te zeggen neer te leggen, hier helpt even over de rug aaien en zeggen 'ga maar weer lekker slapen' dan is ze zo weer vertrokken.
Vooral niet oppakken, niet praten, niet wakker maken. ;)
Dat hadden wij ook bedacht inderdaad. En na even inlezen leek het idd veel op nachtangst en kunnen we het de volgende keer beter aanpakken zoals jij beschrijft :Y

En als dat niet werkt dan kunnen altijd nog op plan B over :)
pi_140225242
Gisteravond viel eva toch uit bed? Ik snap nu waarom.
Ze lag zojuist andersom in bed op haar dekbed.

Mobiel krijg ik niks meer geupload hier, maar voor wie wil en kan: zie fb ;)
  woensdag 21 mei 2014 @ 23:24:45 #87
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140226443
Toen ik die foto's zag begreep ik ook hoe ze uit bed kon vallen Danic :D

Hopelijk werken de tips.
pi_140231024
TJ wat sneu voor Rayen. Moet wel zeggen dat jouw verhaal ook erg knus en lekker klinkt.

Vanyel dan was ze idd erg moe als ze op haar beschuit in slaap viel.

Kyara ook zo'n nachtbraker. Wel goed dat je een idee hebt wat er fout ging. En ook de opties voor de volgende keer al klaar hebt.

Danic volgens mij zijn alle tips al gegeven. Ik hoop dat kussens of een matras of dekbed voor het bed leggen helpen.

Vanochtend in bed zei L maandag. Dus ik zei vandaag is het donderdag. Daar antwoordde hij op met: vrijdag. Wellicht is het pure toeval, maar ik ben retetrots :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  donderdag 22 mei 2014 @ 17:18:09 #89
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_140247656
Tinuviel dat is ook iets om trots op te zijn ;)

Pff uit bed vallen, ik zou er ook een (oude) matras naast leggen, zit je toch een stuk geruster in de huiskamer denk ik als de kleine slaapt.

Rayen is hier ziek :{ Nu heeft hij wel eerder eens koorts gehad maar nu was het koorts en loopneus en algeheel lamlendig, hij heeft ook een hele dag niet gespeeld.
Zou ik ook geen zin in hebben als ik ziek was maar ja nog nooit zo bij hem meegemaakt.
Is dat wel normaal bij peuters ( hij is nu 2.5) Morgen maar weer eens afwachten, maar als het weer zo;'n speelloze dag word dan kan ik beter eens bij de huisarts langs right?
Verder drinkt hij wel genoeg, eten niet behalve fruit en makkelijke weg-hap-dingen.
Rayen 2½ jaar!
pi_140247943
Niet spelen zou voor mij geen reden tot acute zorg zijn. Als M ziek is wil hij ook alleen maar tegen me aanhangen en verder niets, hoogstens een beetje tv kijken.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 22 mei 2014 @ 17:32:29 #91
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_140248117
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 17:26 schreef Clubsoda het volgende:
Niet spelen zou voor mij geen reden tot acute zorg zijn. Als M ziek is wil hij ook alleen maar tegen me aanhangen en verder niets, hoogstens een beetje tv kijken.
Ah bedankt voor je antwoord.
Nu hij ligt te slapen en ik effe rust en tijd voor mezelf heb begon ik me net af te vragen of ik een onverantwoorde moeder was haha :+
Dan ga ik me ook geen zorgen maken en zit ik nu geruster. ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_140274739
Lisa is maandag voor het eerst na de psz gegaan. honderd kusjes en toen ging ze spelen. bij het ophalen was ze zo vrolijk met de kindjes aan het spelen <3. ze wilde wel graag naar huis en eten. thuis nof even een half uurtje gezwommen en geslapen van 1 tot 4. om half zeven viel ze weer om. volgende morgwn om 7 wakker en om 9 moest ze huilen omdat ze zo graag wou slapen. geslape tot 12 en smiddags van 14.30 tot 16.30 om 19.00 lag ze weer in coma. gisteren weer naar de peuterspeelzaal en nu ligt ze alweer vanaf half tien te slapen. zevind het geweldig maar is echt gesloopt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sam1993 op 25-05-2014 11:00:10 ]
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_140277360
TJ hoegaat het nu met Rayen?

Sam, wat fijn dat Lisa het zo naar haar zin heeft op de psz. Wat een mooie foto's!
Carpe Diem- Pluk de Dag
  vrijdag 23 mei 2014 @ 15:18:13 #94
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_140280625
Sam wat en stoer meisje zeg!

:* voor zieke kindjes.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 15:19:37 #95
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_140280662
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 13:28 schreef Tinuviel het volgende:
TJ hoegaat het nu met Rayen?

Sam, wat fijn dat Lisa het zo naar haar zin heeft op de psz. Wat een mooie foto's!
Wat aardig dat je het vraagt.
Hij stond vandaag op met 38.5 koorts en nu net had hij 39.2
Vind het altijd lastig van wanneer een zetpil en wanneer niet. Ik heb hem er nu maar 1 gegeven, hij was zo aan het jammeren.
Gisteravond voor het slapen gaan heeft hij er ook 1 gehad, dus qua aantal valt het nog mee.
Volgens mij mag je ze niet langer als 3 dagen achter elkaar geven. (als je er dan 3 per dag zou doen)
Ik hoop dat hij morgen een beetje opknapt, dan ben ik liever zelf 10x ziek ;)

Leuke peuterspeelzaalfoto's Sam ^O^ vooral die met dat rugzakje. Ik ben dol op rugzakjes :Y
Zoooo en wat slaapt ze veel daarna zeg :o
Rayen was in het begin ook zo gesloopt en nu nog merk je dat die ochtendjes veel inspannender zijn maar ja hij is toch al niet zo'n slaper. ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_140290456
TJ, max 3 dagen PCM hoor ik nu voor het eerst! Volgens mij is het wel na meer dan 3 dagen koorts contact met huisarts opnemen, maar vanuit huisarts en ziekenhuis heb ik meerdere malen advies gehad om vooral door te gaan met 3x per dag PCM zolang hij ziek was (in zijn geval omdat hij nauwelijks wilde eten/drinken en dat met PCM beter ging). 2x ruim een week op maximale dosis gezeten (maar zou dat idd alleen op doktersadvies doen).

Beterschap voor R!
Venus in pocketformaat
© loveli
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 23 mei 2014 @ 21:08:28 #97
147316 crew  DJMO
#trut
pi_140291798
langer dan drie dagen koorts is inderdaad huisarts bellen, aan gebruik pcm zit, zolang je de maximale dosis niet overschrijdt, geen geen limiet (in tegenstelling tot bijvoorbeeld xylometazoline neusspray, dat mag bv maar een week gebruikt worden).
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:49:39 #98
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_140293302
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:34 schreef Phaidra het volgende:
TJ, max 3 dagen PCM hoor ik nu voor het eerst! Volgens mij is het wel na meer dan 3 dagen koorts contact met huisarts opnemen, maar vanuit huisarts en ziekenhuis heb ik meerdere malen advies gehad om vooral door te gaan met 3x per dag PCM zolang hij ziek was (in zijn geval omdat hij nauwelijks wilde eten/drinken en dat met PCM beter ging). 2x ruim een week op maximale dosis gezeten (maar zou dat idd alleen op doktersadvies doen).

Beterschap voor R!
Ja ik nadenken hoe ik daaraan kom, maar het staat in de bijsluiter van de zetpillen.
"Bij kinderen jonger dan 4 jaar wordt gebruik langer dan 2 dagen ontraden" staat er.
Afijn het 's avonds slapen wilde niet lukken, weer eens koorts meten en toen had hij 39.3, dus maar een zetpil gegeven.
Ik hoop dat hij morgen wat opknapt, als hij zondag nog zo koortsig is dan bel ik zeker de huisartsenpost wel.
Hij eet ook helemaal niks, maar zoals je zegt misschien handiger om hem ook overdag een zetpil te geven zodat hij misschien wat gaat eten.
Haha je hoort het, ben een ziek kind helemaallll niet gewend :@ :+

Bedankt voor je reactie ook DMJO natuurlijk :Y
Rayen 2½ jaar!
  vrijdag 23 mei 2014 @ 22:06:16 #99
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_140294016
Tj, goed teken, hij is gewoon amper ziek! Maar ik geef zelf dus wel 2a3 keer per dag pcm bij koorts en ziekte en ongelukkig. En ik heb dus nog nooit de bijsluiter van kinder pcm gelezen :@

Nathan wil tegenwoordig alleen nog maar de pcm tabletjes van de apotheek :') zetpil is zeer groot drama en drankje ook. Gelukkig is het weinig nodig. Ik geef ook wel pcm als hij veel hoest en daardoor niet in slaap kan vallen. Pcm helpt hem dan toch net dat stukje ontspannen.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 22:47:19 #100
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_140295717
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 22:06 schreef pessie het volgende:
Tj, goed teken, hij is gewoon amper ziek! Maar ik geef zelf dus wel 2a3 keer per dag pcm bij koorts en ziekte en ongelukkig. En ik heb dus nog nooit de bijsluiter van kinder pcm gelezen :@

Nathan wil tegenwoordig alleen nog maar de pcm tabletjes van de apotheek :') zetpil is zeer groot drama en drankje ook. Gelukkig is het weinig nodig. Ik geef ook wel pcm als hij veel hoest en daardoor niet in slaap kan vallen. Pcm helpt hem dan toch net dat stukje ontspannen.
Oh heb je die ook in tabletjesvorm, nou da's voor mij nieuw. Goeie tip van je ^O^ Ook maar eens voor gaan kijken dan want die zetpil is hier ook effe een drama.
Nou als de lamlendigheid morgen overdag groot is geef ik ook maar een zetpil, ik had het vandaag in de namiddag ook al gedaan.
Rayen 2½ jaar!
pi_140299634
Je hebt van sinaspril pcm tabletjes. Je hebt ze in pepermuntsmaak en sinaasappel smaak.
Mijn dames vinden gek genoeg de pepermunt het lekkerst, maar dat is even uitproberen.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 06:34:08 #102
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_140304369
Hoop dat het beter gaat TJ! Hier wilde ze laatst juist geen tabletjes, zetpil eigenlijk ook niet, maar weinig keus ;)

Wat een leuke foto's Sam O+

Anouk heeft last van haar billen/doos. Kdv vertelde dat ze gisteren 3 keer gepoept had, maar dat ze ook 1 keer niet verschoont wilde worden (uiteindelijk wel uiteraard :P , maar nu heeft ze dus een rode plek bij haar anus zitten, maar ook haar vagina zelf doet zeer. Gisteren had ik haar net verschoont voor naar bed gaan, ingesmeerd en toen we op ons bed een boekje aan het lezen waren, zei ze dat het auw deed, dus weer even naar luier kijken, zat er wat poep in, wat leek uit haar vagina kwam. Vanmorgen was dat dus weer het geval.
Denk dus dat het kdv haar echt te lang met poep heeft laten lopen :( Er is een nieuwe leidster (stagiere), die vertelde namelijk dat ze niet verschoond wilde worden door haar. Mja, om dr dan door te laten lopen? Zal het volgende week in ieder geval even aangeven. Nu maar even in de gaten houden dat het geen schimmel wordt ofzo? Beetje lastig vind ik dit.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 06:35:59 #103
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_140304375
oh en waar ik mij vorige week nog afvroeg om 7 uur of ze het nog wel deed, 3 dagen lang, was het vanmorgen kwart voor 6. Zo jammer ;)
pi_140307690
Susie, ik neem aan dat als ze verschoont wordt na een poep luier, dat er dan ook altijd even tussen haar schaamlippen wordt schoongemaakt?
Wat hier heel snel helpt is smeren met bepanthen en sudo. De ene keer het ene erop smeren en bij de volgende verschoonsessie het andere smeren.
Is meestal met een dag al een stuk beter.

Eva wilde op een gegeven moment geen zetpillen meer en omdat Rosalie toch best een 'trauma' heeft opgelopen door haar poep problemen wordt die helemaal gek als ik met een zetpil aankom. Gelukkig zijn ze helemaal gek van pepermunt allebei dus wij hebben tegenwoordig sinaspril met mintsmaak.
pi_140307807
TJ beterschap voor je mannetje!

Vervelend Susie!! vaak zonder luier laten lopen? en goed schoonmaken idd tussen de schaamlippen

Hopelijk heeft ze snel geen auw meer :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 13:14:34 #106
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_140310573
Jee Susie dat klinkt akelig en ik zou het zeker aankaarten bij het kdv.

Hier zijn we vanochtend bij de huisartsenpost geweest, hij had vanochtend weer 39.3 en dat vind ik toch tamelijk hoog om al in de ochtend zo te beginnen. (de tweede ochtend dan al)
Blijkt dat hij een dubbele ooronsteking heeft :@ helemaal niet gemerkt, hij zat niet overdreven aa nzijn oren. En toevallig gisteravond dacht ik daar nog aan, de huisarts had eens in het verleden gezegd als kinderen ooronsteking hebben dan hoef je er nog maar naar te wijzen of ze gaan al gillen.
Nou ik gisteren aan zijn oor zitten, aan zijn oorlelletje trekken maar hij gaf geen kik.
Nou misser van de maand dus.
Maar gelukkig nu antibiotica en dat ik weet waar de koorts vandaan komt, kan nu alleen maar beter gaan.
Zonde m'n ventje.
Rayen 2½ jaar!
  zaterdag 24 mei 2014 @ 22:03:12 #107
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_140325838
Is er wel eens iemand naar een Thomas de Trein weekend gegaan in het spoorwegmuseum in Utrecht?
Het is aankomend weekend namelijk en ik denk erover om ernaartoe te gaan.
Rayen 2½ jaar!
  zaterdag 24 mei 2014 @ 22:07:36 #108
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140326041
Wat sneu TJ. Hopelijk is hij er met de AB snel vanaf.

Wat naar Susie! Zou ik zeker aankaarten bij het kdv.

Hier een badpoeper vandaag :'( En ze zaten nog wel met zijn drietjes in bad :'(
  zondag 25 mei 2014 @ 07:03:14 #109
30252 Soempie
Procreating
pi_140336333
:D en waar ga je dan direct voor he? De drol of de kindjes... Drie kleintjes vis je er toch minder snel uit. :+

Och, TJ wat sneu, beterschap!

Hier nog nooit naar zo'n Thomas weekend geweest. Ik kan me herinneren dat iemand vertelde dat het dan wel retedruk is. Was lazi er niet geweest met O?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 25 mei 2014 @ 07:47:21 #110
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_140336465
Hier lijkt het geen pijn meer te doen :)

och arme R. :*

Kyara _O-
  zondag 25 mei 2014 @ 07:57:15 #111
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_140336500
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 22:07 schreef Kyara het volgende:

Hier een badpoeper vandaag :'( En ze zaten nog wel met zijn drietjes in bad :'(
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 07:03 schreef Soempie het volgende:
:D en waar ga je dan direct voor he? De drol of de kindjes... Drie kleintjes vis je er toch minder snel uit. :+

_O- _O- _O-
Hahahaha ik zie het helemaal voor me, zo'n hengelende Kyara _O- :+

Zo Rayen de eerste keer fit uit bed sinds 3 dagen. Vannacht wel in ons bed bovenop me in slaap gevallen, da's dan nog een voordeel dat hij nog steeds borstvoeding wil :+
Het leken wel vroegere tijden toen hij nog baby was, al kon ik nou die 12 kilo bovenop me wel voelen en dat weegt door :P
En nu zit hij te Hamertje Tikken
Rayen 2½ jaar!
pi_140336587
Susie gelukkig is de pijn over. Ik zou het zeker aankarten als jedenk, dat jedochter niet goed verschoond is.

TJ fijn, dat Rayen weer fit uit bed kwam.

Kyara _O_ . Nadeel van alle kids samen in bad hebben. Met een kind gaat bij ons het kind gewoon snel uit bad.

Wij waren gistermiddag uitgenodigd en waren pas om 16.30 uur weggegaan. Daar wilde meneer natuurlijk niet slapen. Dus lekker optijd gegeten.
En om 20 uur lag hij knockout te slapen. Helaas wel erg onrustig en veel aan het huilen. Om 23.30 uur hebben wij hem pcm gegeven. En daarna heerlijk geslapen tot 8 uur s'ochtends zelf.

[ Bericht 30% gewijzigd door Tinuviel op 25-05-2014 08:22:16 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 25 mei 2014 @ 09:03:16 #113
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_140336878
Wij zijn bij Thomas in Julianatoren geweest. Spoorwegmuseum ook wel maar niet tijdens een Thomas weekend. Ik heb er over gedacht maar we zijn op vakantie dat weekend.
Het is wel echt heel erg druk dus daar moeten jij en je kind tegen kunnen. Het spoorwegmuseum is best leuk ook voor die kleintjes met een mini treintje waarin ze mee kunnen rijden etc maar ik kan me zo indenken dat ipv de 15 minuten die wij in de herfst moesten wachten het nu zomaar drie kwartier of meer kan zijn.
Het museum is niet heel goedkoop dus bedenk je of je het waard vindt om weinig te kunnen doen.
De julianatoren puilde toen uit dus we hebben weinig gedaan en dat was best zonde maar we hadden geen van allen zin in een rij van drie kwartier steeds in de brandende zon.
Volgens mij ligt er in het museum een mega berg aan houten Thomas treinbaan waar je kind altijd wel tussen kan zitten om te spelen in ieder geval.
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 25 mei 2014 @ 09:12:18 #114
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140336962
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 07:03 schreef Soempie het volgende:
en waar ga je dan direct voor he? De drol of de kindjes... Drie kleintjes vis je er toch minder snel uit.

Zonder al teveel op de details in te gaan: die drol was ook niet van het type dat je er makkelijk uit kan vissen.

We waren gelukkig met zijn tweeën, dus 1 kind per keer afspoelen en uit bad en de volgende droogt af en snel met een luier in bed om de volgende weer aan te pakken :D

We zijn inmiddels geroutineerd geworden :')
  zondag 25 mei 2014 @ 09:52:12 #115
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_140337396
Lekker Kyara :Y)
pi_140341156
_O- Wij hadden ook van de week een drol in bad.

Ik moest vandaag aan Kyara denken tijdens het smeren van een krentenbol met roomboter en kaas :Y)
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_140359714
Lazy hier was manlief met de grote in het spoorwegmuseum voor Thomas de Trein. Zal even vragen wat er precies was.

Kyara dat heb je diplomatiek verwoordt.

Bitterend jullie ook al. En wat is de link tussen je eerste stukje verhaal en de rest? Ik denk dat ik iets mis.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 25 mei 2014 @ 22:32:32 #118
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140364660
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 12:50 schreef bitterend het volgende:
_O- Wij hadden ook van de week een drol in bad.

Ik moest vandaag aan Kyara denken tijdens het smeren van een krentenbol met roomboter en kaas :Y)
Ik vind het allebei vies :D
  zondag 25 mei 2014 @ 22:33:21 #119
244125 laziness
pi_140364723
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:21 schreef Tinuviel het volgende:
Lazy hier was manlief met de grote in het spoorwegmuseum voor Thomas de Trein. Zal even vragen wat er precies was.
TJ wil het weten ;)
Wij zitten in Toscane dat weekend. Ook best leuk denk ik :P
pi_140367903
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 22:33 schreef laziness het volgende:

[..]

TJ wil het weten ;)
Nou ik zou liever naar Thomas gaan :+
  maandag 26 mei 2014 @ 08:00:41 #121
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_140374854
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 09:03 schreef laziness het volgende:
Wij zijn bij Thomas in Julianatoren geweest. Spoorwegmuseum ook wel maar niet tijdens een Thomas weekend. Ik heb er over gedacht maar we zijn op vakantie dat weekend.
Het is wel echt heel erg druk dus daar moeten jij en je kind tegen kunnen. Het spoorwegmuseum is best leuk ook voor die kleintjes met een mini treintje waarin ze mee kunnen rijden etc maar ik kan me zo indenken dat ipv de 15 minuten die wij in de herfst moesten wachten het nu zomaar drie kwartier of meer kan zijn.
Het museum is niet heel goedkoop dus bedenk je of je het waard vindt om weinig te kunnen doen.
De julianatoren puilde toen uit dus we hebben weinig gedaan en dat was best zonde maar we hadden geen van allen zin in een rij van drie kwartier steeds in de brandende zon.
Volgens mij ligt er in het museum een mega berg aan houten Thomas treinbaan waar je kind altijd wel tussen kan zitten om te spelen in ieder geval.
Ah bedankt voor je reactie, ja zal natuurlijk megadruk zijn.
Nou denk er nog effe overna of het de moeite en geld wel waard zijn.
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 22:33 schreef laziness het volgende:

[..]

TJ wil het weten ;)
Nou Toscane lijkt me inderdaad beter ;) dan die knorrige Thomas de trein :+ dan zie ik eigenlijk liever chuggington :+
Rayen 2½ jaar!
  maandag 26 mei 2014 @ 09:31:41 #122
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_140376096
Thomas hebben we hier eens bij het spoorlijntje in boekelo gezien.. Maar dat is wat kleinschaliger.. En Daan zag er niet zoveel van.. Die zat nog in mijn buik te spelen ;)

ieuw Kyara.. Daan doet dat nooit gelukkig. Ook plassen heb ik hem nog maar 1 keer zien doen buiten de luier. Dat was in de douche, en verbaasd dat hij toen naar beneden keek..

Dit weekend met mijn ouders, zusje, zwager, 3 neefjes en mijn 2 jongens en man in een huisje gezeten. Even eruit met zijn alleen. 5 jongens tussen de bijna 2 en 6,5.. Heerlijk spul, en altijd wel iemand om mee te spelen of dwars te zitten :P
Gisteren naar het kabouterland in Exloo geweest. Dat was echt leuk voor die kleintjes. Veel kleiner hebben ze er niet zoveel aan, maar Daan kon al lekker van de glijbaan en klauteren. Chris en de neefjes van 3,5&5 gingen lekker samen op pad. Konden wij lekker op het terras hangen.. Echt een aanrader voor peuters&kleuters!

Alleen vanochtend was Daan helemaal niet meer zo blij. Begon raar te hoesten en gal te spugen. De temp was ook 40,0. Dus die heeft "iets" te pakken, of te warm geslapen. Nu ligt hij lekker op het matras van het campingbedje te slapen in de woonkamer. Net wel een paar slokken water erin gekregen. Maar die waren er binnen 5 minuten ook weer uit.. Ook gelijk pcm gegeven na het temperaturen, want hij was echt aan het jammeren.. Eens kijken wat de dag verder brengt..
  maandag 26 mei 2014 @ 13:16:38 #123
244125 laziness
pi_140382801
TJ in het voorjaar is er ook altijd een Chuggington weekend in het museum. Er komen geen echte Chuggington treinen maar ook wel heel veel speelmateriaal er van waar ze mee kunnen spelen etc.
Misschien volgend jaar een optie voor jullie die jij ook leuk vindt ;)
pi_140398109
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:21 schreef Tinuviel het volgende:

Kyara dat heb je diplomatiek verwoordt.

Bitterend jullie ook al. En wat is de link tussen je eerste stukje verhaal en de rest? Ik denk dat ik iets mis.
Helemaal niks ... ik moest gewoon aan dr denken tijdens het smeren van mijn krentenbol 8-)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 26 mei 2014 @ 20:26:33 #125
147316 crew  DJMO
#trut
pi_140398541
quote:
10s.gif Op maandag 26 mei 2014 20:18 schreef bitterend het volgende:

[..]

Helemaal niks ... ik moest gewoon aan dr denken tijdens het smeren van mijn krentenbol 8-)
stukkies bruin tussen het blanke brood :7 :9
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 26 mei 2014 @ 21:11:44 #126
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_140401091
Hoe moet ik nu nog lekker krentenbollen eten?
Het is wel het enige naast een banaan dat Daan gegeten heeft vandaag. Hij is wel tussen 4 en 6 aan een stuk wakker geweest. Maar verder veel slapen en af en toe wakker voor een slokje water.
Zo nog een zetpil erin, en dan kijken wat de nacht brengt..
  maandag 26 mei 2014 @ 21:35:50 #127
30252 Soempie
Procreating
pi_140402458
Df hier had M. ook dat rare hoesten en het spugen dit weekend! Ook amper eten, maar het gaat nu eigenlijk wel weer goed (op grote snottebellen na).

Beterschap!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_140402609
Aww beterschap :*
  maandag 26 mei 2014 @ 21:39:45 #129
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_140402668
Nou beterschap voor Daan ! En zelfs gal spugen :{

Hier met Rayen gaat het ook nog niet super. Had vanmiddag nog veel pijn aan zijn oor, echt gewoon heel zielig was hij.
En nog steeds koorts. Nog contact gehad met de huisarts maar ik moest het nog maar even aanzien.
De antibiotica moet ook nog zijn werk doen, maar ik wou maar eens dat het opschoot. Al 5 dagen koorts nu, gelukkig speelt hij overdag al wel meer.
Rayen 2½ jaar!
  maandag 26 mei 2014 @ 21:44:37 #130
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_140402946
TJ, ook beterschap voor Rayen. Als ze pijn hebben is het echt naar.
Hier is het vooral slaap, maar geen pijn, behalve die paar keer spugen..

Hoelang zit hij al aan de AB? Er staat 24-48 uur voor geloof ik, zou wel beter moeten zijn morgen.. Hoop het voor jullie!
  maandag 26 mei 2014 @ 21:45:55 #131
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140403028
Beterschap voor de zieke kindjes!

Fijn dat M weer wat beter is Soempie!
pi_140403135
TJ wat sneu -O- :*
  maandag 26 mei 2014 @ 22:10:50 #133
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_140404679
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 21:44 schreef Deepfreeze het volgende:
TJ, ook beterschap voor Rayen. Als ze pijn hebben is het echt naar.
Hier is het vooral slaap, maar geen pijn, behalve die paar keer spugen..

Hoelang zit hij al aan de AB? Er staat 24-48 uur voor geloof ik, zou wel beter moeten zijn morgen.. Hoop het voor jullie!
Vanaf zaterdagmiddag, dus ik hoop dat morgen de pijn echt weg is.
Rayen 2½ jaar!
  maandag 26 mei 2014 @ 22:19:54 #134
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_140405313
Beterschap TJ en DF !
Echt sneu -O-
pi_140414444
Beterschap Tj en DF. Hopelijk gaat het gauw beter met jullie peuters.

Soempie, fijn, dat M weer beter is. En jouw knutselwerk _O_

Hier een peuter, die al tot twaalf kan tellen (soms komen niet alle getallen in de goede volgorde). Als hij gevraagd wordt wat hij van opa is, klinkt het: "little guy" (opa's koosnaampje). Zo lief O+
Carpe Diem- Pluk de Dag
  dinsdag 27 mei 2014 @ 07:48:19 #136
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_140414800
TJ, hoe gaat het nu? Hopelijk slaat de AB nu echt aan..

Tinu, knap!
Daan kwam vorige week tot 8, zonder de 4 :P
  dinsdag 27 mei 2014 @ 08:40:14 #137
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_140415320
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 07:48 schreef Deepfreeze het volgende:
TJ, hoe gaat het nu? Hopelijk slaat de AB nu echt aan..

Tinu, knap!
Daan kwam vorige week tot 8, zonder de 4 :P
Nou hij werd al minder wakker gisteravond en vanochtend gelijk spelen en voelt stukken minder warm.
Dus we gaan eindelijk de goede kant op denk ik *O*
Wel heeft hij er ontzettende hoestbuien bijgekregen, het lijkt wel een verstokte roker :+ maar dat zal ook wel weer overgaan.

Tinu wat knap ^O^
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 27 mei 2014 @ 09:03:42 #138
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_140415668
Gelukkig TJ, fijn dat hij zich beter voelt!
  dinsdag 27 mei 2014 @ 10:56:58 #139
30252 Soempie
Procreating
pi_140418527
Oh, gelukkig TJ. Goed teken dat hij alweer meer speelt. ^O^

Hier van de week een wat onhandige actie van m'n man. We hadden een nieuwe wc-borstel in het winkelwagentje waar M. in zat gegooid. Hij pakte hem en vroeg of het een toverstaf was. M'n man ging daar volledig in mee, al zwaaiend met die borstel. Dus ik zei al dat dat misschien niet zo'n goed idee was. Nou, jullie raden al waar M. de volgende dag mee stond te zwaaien: 'tover, jij bent een boterham!'..... de oude ook nog... :X :r :')
  dinsdag 27 mei 2014 @ 11:11:09 #140
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140419001
Soempie :D _O- :r
  dinsdag 27 mei 2014 @ 11:14:17 #141
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_140419113
_O- Soempie
  dinsdag 27 mei 2014 @ 11:32:03 #142
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_140419749
Whahahahahahhahahaa _O- _O- _O- wat een actie
'tover, jij bent een boterham!'. _O- met spetters dan _O-
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 27 mei 2014 @ 14:26:42 #143
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_140426364
Cristel maakt zelf dr 3 puntsgordel los van de autostoel.....Tijd voor een ander stoeltje?
pi_140426890
Ik zou het eerder proberen af te leren, Cas is straks 3 en zit nog steeds in zijn groep 1 stoel..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 14:42:55 #145
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_140427070
Ieuw soempie, kleine na-apertjes ook :X

PÉ, wat Cynthia ook zegt, liever afleren of een hulpstuk waardoor het moeilijker open te maken is (effe googlen).
Ik denk. Niet dat ze al 15 kilo is? Naast dat zijn hun rug en nek ook nog niet zo stevig tot 3/4 jaar..
En een autogordel zou ze ook kunnen open maken lijkt me?
  dinsdag 27 mei 2014 @ 14:51:32 #146
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_140427441
Ja , maar hoe leer je zoiets af.... ;(

Ik kan niet elke 2 minuten mn auto aan de kant zetten natuurlijk...

(Ik heb trouwens geen idee hoe zwaar ze is..)

een gordel krijgt ze ook af idd, maar ik dacht met die autostoeltjes die na deze komen, dat je ze op een andere manier moest vastzetten?
  dinsdag 27 mei 2014 @ 15:05:54 #147
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_140428053
Ik ben gruwelijk verdwaald, maar p-e, kun je niet iets verzinnen om over de sluiting heen te doen? Onze kinderstoel heeft een dinges die over de sluiting heen moet, kijk:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen zit ze er hier voor de eerste keer in, dus toen was ik nog niet snugger genoeg om hem goed te doen. :+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_140431864
Lastig PE. Mijnes begon laatste te gillen toen de gordel los wilde maken: "Neeeeeeeeeeeeeeeee mama! Dan wordt de politie boos!!" :+

Soempie :') _O-
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 16:58:14 #149
244125 laziness
pi_140432777
Ik zou zo jong nog niet overgaan naar een nieuwe stoel. Daar zit ze nog niet goed in nu. En die werkt met een gewone gordel en is dus ook los te maken door je kind.
Er zijn van die prikkel dingen die je er op kan plakken zodat ze er af blijven. Ik zou naar zoiets kijken.
pi_140445683
P-e: wij hebben voor eva een groep 1/2 stoel, dus met beide opties. Ze zit nu nog met een 5 punts gordel vast zoals bij een groep 1 stoel, maar als ze daar te groot voor wordt kan hij omgebouwd worden naar type groep 2 met autogordel. De gordel is misschien iets anders, maar ze gaan allemaal open met een druk op de knop. Ik denk niet dat dat iets helpt.
Ik snap dat je niet steeds kunt stoppen, maar ze zal het toch echt moeten leren. Heb je afleiden al geprobeerd? Met speelgoed, wat drinken/fruit/koekje, samen buiten kijken en benoemen wat er allemaal te zien is...

En dan een andere tip die ik zelf niet zo snel zou doen zelf maar ik hier wel vaker zie: de autostoel op de bijrijdersplek. Wel airbag uit! Maar dan kan je haar handjes steeds weghalen als dat moet...
Succes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')