Geen idee. Maar ik hou je op de hoogtequote:Op zondag 18 mei 2014 21:59 schreef Susie het volgende:
Ik vraag mij serieus af of je die romper nog schoon gaat krijgen![]()
Maar wat een heerlijk ventje is het!
't een simpele witte zo te zien... desnoods gewoon in de bleekquote:Op zondag 18 mei 2014 21:59 schreef Susie het volgende:
Ik vraag mij serieus af of je die romper nog schoon gaat krijgen![]()
Maar wat een heerlijk ventje is het!
of gewoon in de klikoquote:Op zondag 18 mei 2014 22:02 schreef Shandaly het volgende:
[..]
't een simpele witte zo te zien... desnoods gewoon in de bleek
Je zou deze idd altijd nog kunnen bleken. Wel een slimme keuze dus voor een witte romper. Een gekleurde had je namelijk niet kunnen blekenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:02 schreef Shandaly het volgende:
[..]
't een simpele witte zo te zien... desnoods gewoon in de bleek
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:21 schreef As1981 het volgende:
Oh ik vind het zo leuk dat mijn grote steeds groter word. Hij was niet zo'n held maar ineens wil hij op een gewone schommel en mag ik hem gelijk hoog duwen.
gister ging hij zelf op pad naar een ander jongetje en gingen ze heerlijk samen spelen.
hij heeft ons veel minder nodig. Dingen die leeftijdsgenootjes al lang deden maar waar hij het vertrouwen nog niet in had. Ik ben zo trots en vind het leuk om die verandering te zien. Hij zit ook gelijk weer veel beter in zijn vel
ik heb een toilettrapje gebruikt, staat nu overbodig in de kelder. maar hielp prima, hij kon zelf op de wc klimmen, ideaalquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:55 schreef Soempie het volgende:
Mus, met blote sokken.![]()
Hier trekt M. altijd z'n sokken uit. En dan rennen met van die kletsvoetjes op de vloer.
Vraagje: heeft er hier iemand een toiletbrilverkleiner? Welke raden jullie aan of juist af?
M. zegt sinds een paar dagen dat hij wel op de wc wil. Denk dat we het potje over gaan slaan, daar wil hij absoluut niet op.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:03 schreef Soempie het volgende:
Dankje Shandaly. We doen het rustig aan. M. zegt het nu wel, maar het kan best zijn dat hij straks toch niet wil. Zo zijn peuters ook wel weer, toch?
Die viel hier in de wc als we niet oppasten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:56 schreef Shandaly het volgende:
WIj hebben die van de Hema, simpel en niet duur. We hebben 'm alleen niet zo vaak gebruikt, Lars wilde al snel liever zonder...
Succes met oefenen op de wc!
R wil ook absoluut niet op het potje. Ze is wel 2-3 geweest en geplast maat sinds kort wil ze niet meer. Als ik haar zonder luier wil laten lopen wil ze ook niet...ze wordt boos en vraagt om een luier.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:59 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets?
Maar hoe ga je zelf dan?Of zet je steeds het trappetje weer weg, maar dan begrijp ik het nut weer niet zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |