quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:05 schreef BlauweTijger het volgende:
Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep.
Is dit een mooie zin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
the lion prouding of him manes but never forget the traitoring of Juminellequote:Op donderdag 15 mei 2014 15:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Don't shall a lion forget pain only stronger.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Pain does only existing into your own's mind.
#gym4live
[ afbeelding ]
[ Bericht 68% gewijzigd door 2NutZ op 15-05-2014 15:56:32 ]* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:
Zijn ene sok is hoger dan de anderequote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:05 schreef BlauweTijger het volgende:
Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep.
quote:
Haha ja toevallig zit ik dat nu te lezen... hij mag niet met zijn hobby/muziek bezig zijn van zijn vrouw wtf?quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:57 schreef Chloroform het volgende:
Nootjes, had je deze al gelezen?
R&P / Man zit in midlife crisis wat moet ik doen?
quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:06 schreef Kloonhommel het volgende:
Hangt een beetje vanaf welke soort feesten. Misschien wel een klompendansfeest. Vast geen hardcore technofeest.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:49 schreef --a-- het volgende:
Interesse tonen voor zijn muziek is voor mij erg moeilijk, ik hou er namelijk echt niet van.
Hij houd van trance/hardstyle en soms hardcore.
Oja zegt iemand verder in het topic ook alquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja haar man zit op de computer muziek te luisteren.
Ja dat lijkt mij ook het meest vervelende.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ja toevallig zit ik dat nu te lezen... hij mag niet met zijn hobby/muziek bezig zijn van zijn vrouw wtf?al is het ook wel beetje triest om naar feesten te gaan als je 50+ bent tho in mijn opinie :s kakmuziek.
Hahaha ja, ik zie echt zo'n zuur wijf voor me dat altijd koppijn heeft en alleen wil wandelen terwijl die man gewoon wil feesten enzo.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ja toevallig zit ik dat nu te lezen... hij mag niet met zijn hobby/muziek bezig zijn van zijn vrouw wtf?al is het ook wel beetje triest om naar feesten te gaan als je 50+ bent tho in mijn opinie :s kakmuziek.
Het zal vast wat genuanceerder dan dat zijn. Als je als vrouw als ergens gepikeerd over raakt, dan doe je natuurlijk je best om dat nog even aan te dikken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook het meest vervelende.Zo'n plotselinge jonge hobby, alsof ze er een extra puber in huis bij heeft.
Ja dat wel, maar die kinderen zijn ook net van die leeftijd dat ze daarin geļnteresseerd zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het zal vast wat genuanceerder dan dat zijn. Als je als vrouw als ergens gepikeerd over raakt, dan doe je natuurlijk je best om dat nog even aan te dikken.
Die man vind de muziek eigenlijk ook gewoon kut maar vind het mooi zijn vrouw te irriterenquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha ja, ik zie echt zo'n zuur wijf voor me dat altijd koppijn heeft en alleen wil wandelen terwijl die man gewoon wil feesten enzo.
Hoe oud zijn die dan? lees ik nergens.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar die kinderen zijn ook net van die leeftijd dat ze daarin geļnteresseerd zijn.
Jaar of 19 schat ik. Ze wonen nog thuis iig.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe oud zijn die dan? lees ik nergens.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die man vind de muziek eigenlijk ook gewoon kut maar vind het mooi zijn vrouw te irriteren
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
De eerste keer het bed delen met je nieuwe vlam is ontzettend spannend. Én tijdrovend. Althans, het proces vooraf dan! Want als het dan eindelijk tijd is voor vuurwerk tussen de lakens, moet alles er uiteraard wel tip top uitzien. Een slimme meid is bovendien goed voorbereid!
Wij vrouwen nemen de eerste passievolle nacht met ons liefje erg serieus. Als het moment bijna daar is, zijn we er dan ook veel mee bezig: zes uur om precies te zijn! Zo blijkt uit onderzoek van het lingeriemerk Bluebella.
Maar wat we dan allemaal precies doen om onszelf klaar te stomen voor dit belangrijke moment? Wij zetten de belangrijkste voorbereidingsrituelen op een rij:
Naar de kapper
Het is inmiddels een eeuwigheid geleden dat onze puntjes zijn bijgeknipt en ons gezonde kapsel is inmiddels getransformeerd tot een coupe ą la vogelnest. En daarmee willen we op het moment suprźme natuurlijk niet aan komen zetten. Dus hup, schaar erin!
Koolhydraten vermijden
Als we ons tijdens de sex ergens druk om maken dan is het wel om dat ene vetrolletje dat zichtbaar zal zijn zodra de kleren uitgaan. Maar gelukkig zijn er voorzorgsmaatregelen om de 'schade' te beperken: een paar dagen geen pasta en aardappelen.
Een nieuw lingeriesetje
Wie zich sexy voelt, straalt dat ook uit! Lees: wij vrouwen zoeken altijd weer een smoes om iets nieuws te kopen. Al vinden wij het zelf wel een behoorlijk goed excuus. Want zeg nu zelf... Een lingeriesetje waaraan herinneringen van een ex kleven, kan het nooit goed doen!
Waxen
Hoewel we er in de winter geen enkel probleem mee hebben om behaard door het leven te gaan, is dit in bed wel anders. Benen die aanvoelen als een stekelvarken zijn bovendien alles behalve charmant. We zijn dan ook de beroerdste niet om speciaal voor onze nieuwe vlam de boel te waxen. Hij blij, wij blij!
Gezichtsbehandeling
Maar niet alleen onze lichaam krijgt het te verduren. Ook ons gezicht krijgt het ene crčmepje na het ander opgesmeerd. Om nog maar te zwijgen over onze wenkbrauwen die nog aan een plukbeurt toe zijn en de middeltjes die worden ingeslagen om nog snel even die oneffenheden te verminderen.
Zelfbruining
Om nog snel even een zomerse gloed te creėren voordat het grote moment daar is, brengen we een bezoekje aan de zonnebank of laten we ons lichaam spraytannen.
Een nieuwe jurk
Voor de eerste passievolle nacht met onze vlam halen we letterlijk alles uit de kast. Maar wat er nog niet hangt, moet natuurlijk nog wel even aangeschaft worden! In onze ogen is de perfecte jurk dan ook onmisbaar op deze belangrijke avond. We moeten hem toch érgens mee verleiden...
Pedicure
Het idee dat onze voeten niet verzorgd zijn als we voor het eerst bij hem in bed kruipen, bezorgt ons kippenvel. Stel je voor dat hij je voeten ruikt of afknapt op je teennagels. Gelukkig doet een pedicure wonderen!
Nieuw beddengoed
Een spannende avond op de planning? Dat kan natuurlijk niet met een dekbedovertrek bedrukt met bloemetjes. En al die andere dekbedovertrekken doen je tevens denken aan je ex-liefje. Nieuw beddengoed it is!
Bron
Pfff, vermoeiend, Ik ben zo blij dat ik een man ben!
Ik las dit alsof hij misschien een rare fetisj heeft en expres gaat snuffelen.quote:Stel je voor dat hij je voeten ruikt
Hahaha die las ik gisteren ook. En een zo'n wijf reageerde "Oh ik doe eigenlijk alleen een nieuw lingeriesetje als ik daar geld voor heb, de rest niet".quote:
Omdat er staat waxen, dan denk ik eerder aan beenhaar en zo.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha die las ik gisteren ook. En een zo'n wijf reageerde "Oh ik doe eigenlijk alleen een nieuw lingeriesetje als ik daar geld voor heb, de rest niet".
Mag gvd hopen dat je wel die vieze stinkharen van je kut haalt.
Wat en gezeur. natte poes is meer dan prima.quote:
Wil wel keer Brazilian wax laten doen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat er staat waxen, dan denk ik eerder aan beenhaar en zo.
US topicsquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:43 schreef Chai het volgende:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #96
US / Userfoto's #321 - Avec Susteren
Contrast
Ik vind dat meer slowchat moet mogen. Alleen maar foto's mogen bewonderen is stom.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:44 schreef Dven het volgende:
[..]
US topics12 pagina's gelul, 1 pagina foto's
Het zou voornamelijk prettig zijn als wat meer mensen dan altijd dezelfde vijf foto's postenquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind dat meer slowchat moet mogen. Alleen maar foto's mogen bewonderen is stom.En bij vakantiefoto's is het juist leuk als iemand er meer over verteld.
Valt tegenquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:43 schreef Chai het volgende:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #96
US / Userfoto's #321 - Avec Susteren
Contrast
vrouwen die niet laten harsenquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil wel keer Brazilian wax laten doen.
Nee toch niet.
Je mag ze ook echt alleen maar bewonderen hequote:Op donderdag 15 mei 2014 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind dat meer slowchat moet mogen. Alleen maar foto's mogen bewonderen is stom.En bij vakantiefoto's is het juist leuk als iemand er meer over verteld.
Zal jouw anus eens harsen.quote:
Ja maar daardoor wordt het saai. Altijd dezelfde enge bewonderaars en daardoor alleen dezelfden die iets posten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Je mag ze ook echt alleen maar bewonderen heWant waag het eens iets negatiefs te zeggen. Mijn god.
en 100x semtex in sportoutfitquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar daardoor wordt het saai. Altijd dezelfde enge bewonderaars en daardoor alleen dezelfden die iets posten.
100x skaaai vanuit dezelfde hoek.
Ja geen reet aan inderdaad. En Susteren met z'n citroenenkopquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar daardoor wordt het saai. Altijd dezelfde enge bewonderaars en daardoor alleen dezelfden die iets posten.
is wel hard nodig jaquote:
nou bedankt he. Onaangenaam kutwiefquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent altijd de welkome afwisseling in USquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nou bedankt he. Onaangenaam kutwief
Grapje
Hahahaha.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja geen reet aan inderdaad. En Susteren met z'n citroenenkop
Ja hij kijkt toch altijd alsof hij net in een citroen gebeten heeftquote:
Heb jij deze gemaakt?quote:
Gvd.quote:
ze is in ieder geval herkenbaar jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat moest wel, anders lijkt hij niet.en de ogen moesten nog iets enger eigenlijk.
maar verder mag ik zeggen wat ik wil?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:00 schreef Chloroform het volgende:
Nou ja, je kunt zeggen wat je wil over haar, maar ze is wel heel veel afgevallen.
Ik las dit een beetje op een sarcastische manier omdat ze dat zelf ook vaak aangeeft...quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:00 schreef Chloroform het volgende:
Nou ja, je kunt zeggen wat je wil over haar, maar ze is wel heel veel afgevallen.
Ja dat was m'n punt ook.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik las dit een beetje op een sarcastische manier omdat ze dat zelf ook vaak aangeeft...
Oh toch welquote:
meteen outfits gechecktquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:17 schreef Chai het volgende:
Waar is dWc? Het wordt weer een ThunderThighsThursday.
Linkquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:17 schreef Chai het volgende:
Waar is dWc? Het wordt weer een ThunderThighsThursday.
geen idee waar dit over gaat weerquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen HJ nog maar hoor. Wel grappig dat ze vaak op donderdag post.
volgens mij niet, gewoon maar wat zeggen om het te zeggen ja togggquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was jij hier toen al hier? Of je hebt zeker de foto's terug gezocht viespeukje
Mooi hequote:Op donderdag 15 mei 2014 14:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, op een forum waar de meerderheid van de users bestaat uit mannelijke zolderkamerautisten is een username met 'slikker' inderdaad 'gewoon een naam'.
Hij was Loppe.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toen ik me 5 jaar geleden aanmeldde had ik me eigenlijk Chai-93 moeten noemen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi heals of dat niet opvalt idd
Of de zoveelste dude zonder enige subtiliteit met aandacht tekort of gewoon een lelijk dik mokkel
Ja preciesquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi heals of dat niet opvalt idd
Of de zoveelste dude zonder enige subtiliteit met aandacht tekort of gewoon een lelijk dik mokkel
Ben hier al van 2008quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, horsedollo93quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Toen ik me 5 jaar geleden aanmeldde had ik me eigenlijk Chai-93 moeten noemen.
Blondje-93quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Toen ik me 5 jaar geleden aanmeldde had ik me eigenlijk Chai-93 moeten noemen.
Ja, valt echt niet op hoorquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja preciesVooral icm zijn/haar posts.
Nee op Chai-93 hadden meer autisten gehit. Gewoon onschuldig jong meisje van 16 zonder vieze naam.quote:
Onschuldig?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee op Chai-93 hadden meer autisten gehit. Gewoon onschuldig jong meisje van 16 zonder vieze naam.
Ik kan er ook helemaal niks mee nee. Snap niet hoe het mogelijk is.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, valt echt niet op hooren nog steeds blijven de onzekere mannetjes reageren en voeden
cannotcope pls
In het begin wel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onschuldig?zijn maar weinig die, als het gesprek over het OV gaat, begint over bebloede tampons gooien enzo
Bewijs..quote:
Vind je het fijn als autisten op jou 'hitten'?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee op Chai-93 hadden meer autisten gehit. Gewoon onschuldig jong meisje van 16 zonder vieze naam.
Wat denk je zelf, haar vriend is mozyquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind je het fijn als autisten op jou 'hitten'?
Nee. Is niet echt vleiend of zo.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind je het fijn als autisten op jou 'hitten'?
De hoogte van jouw lichaam is laag.quote:
Hahahaquote:
k.quote:
Zo is het maar net.quote:
omdat ik bruin ben zeker racistquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jij bent altijd de welkome afwisseling in US
Oh dat ordinaire wijf die gelijk komt met van ohhh hij heb wel dikke lulquote:
Dat was die donkere die zei van ooh wat een grote lul, toch? Wel dezelfde vent.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dat ordinaire wijf die gelijk komt met van ohhh hij heb wel dikke lul
Ja, die iddquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat was die donkere die zei van ooh wat een grote lul, toch? Wel dezelfde vent.
Oja hij had 2 genomen en toen gingen ze tegen hem toch?quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Die ligt niet daar bij hem in die hangmat.Dat is een andere.
Ja, dit is die blonde 'ik ga nooit meteen met iemand naar bed'-snol.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Die ligt niet daar bij hem in die hangmat.Dat is een andere.
Nee die donkere niet, alleen die blonde.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja hij had 2 genomen en toen gingen ze tegen hem toch?
En daarna boos zijn op hem.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dit is die blonde 'ik ga nooit meteen met iemand naar bed'-snol.
Ja.quote:
Vrouwenquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die donkere niet, alleen die blonde.
Adam zkt Evaquote:
vechten terwijl ze ook gewoon trio kunnen hebben op een tropisch eilandquote:
Zo werkt dat, ze gunnen elkaar nietsquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
vechten terwijl ze ook gewoon trio kunnen hebben op een tropisch eiland
Wijven
Krabt hij haar rug?quote:
Ordinair zootjequote:
Don't shall a lion forget pain only stronger.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
vechten terwijl ze ook gewoon trio kunnen hebben op een tropisch eiland
Wijven
Gvdquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Don't shall a lion forget pain only stronger.
the lion prouding of him manes but never forget the traitoring of Juminellequote:Op donderdag 15 mei 2014 15:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pain does only existing into your own's mind.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice.quote:
kkr grappig.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Being an toughguy isnt not so hard as some peoples say but i staying strong like as the same as the kings of the animalsquote:
Neequote:
Jeetje zeg..!quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neekreeg nooit notes, ook niet voor kanker enzo en nu in een paar dagen gelijk 2
Hey beach! wist niet dat jij nog op fok te vinden wasquote:
Oké, AmbiEli.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:32 schreef VeerEli het volgende:
Omg, kibbeling met ravigottesaus in 30 min![]()
![]()
![]()
http://nos.nl/artikel/647973-stagiair-fraudeert186000-euro.htmlquote:De politie heeft een stagiair van de gemeente Amsterdam opgepakt, omdat hij 186.000 euro achterover heeft gedrukt door een factuur te vervalsen. Ook vier handlangers zijn gearresteerd.
De stagiair onderschepte een factuur van een afvalwerkingsbedrijf, liet het rekeningnummer veranderen en legde hem weer op de stapel. De bank kreeg argwaan en nam contact op met de gemeente. Die stapte naar de politie.
De banken hebben een groot gedeelte van het bedrag bevroren en teruggehaald, maar 40.000 euro was al opgenomen. Ruim 11.000 euro is teruggevonden bij de oplichters. De vijf zijn aangeklaagd.
Niet om het een of ander maar dwc zou dit gelukt zijn zonder gepakt te worden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:54 schreef Modus het volgende:
dwc gespot
[..]
http://nos.nl/artikel/647973-stagiair-fraudeert186000-euro.html
quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar dwc zou dit gelukt zijn zonder gepakt te worden.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kunnen die grenzen binnen Europa weer dicht?
Mijn airbag is gestolensrs
Ik vond het vanochtend wat minder leukquote:
Valt te begrijpenquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond het vanochtend wat minder leuk
Die was meer waard dan de hele auto?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kunnen die grenzen binnen Europa weer dicht?
Mijn airbag is gestolensrs
Ja, autoradio zit in het dashboard, dus die hebben ze laten zittenquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Valt te begrijpen
heb je je autoradio nog wel?
Mag hopen van nietquote:
Je wil niet weten waar ik wel met m'n hoofd kan komenquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Alsof je überhaupt tot zo hoog met je hoofd komt.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je wil niet weten waar ik wel met m'n hoofd kan komen
quote:
Hoi.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:05 schreef Chai het volgende:
KLB / SadPanda
KLB / d4v1d is bang voor slotjes
KLB / Blauwetijger
kut met perenquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:07 schreef Yiha het volgende:
Nutella met honing is een goede smaakcombinatie.
Bril nodig? WD lijkt hier voor geen meter op. Ik was mijn eigen postje aan het zoeken om vanaf daar verder te lezen en zag deze paint en herkende Semtex meteen zonder de reacties te lezen.quote:
Blonde del in KLB SC, ik dacht wd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Bril nodig? WD lijkt hier voor geen meter op. Ik was mijn eigen postje aan het zoeken om vanaf daar verder te lezen en zag deze paint en herkende Semtex meteen zonder de reacties te lezen.
@Chai: heel goed gelukt.
Yiha kende haar sowieso wel geloof ik, zijn DM overload kwam in eerste instantie omdat hij mij ging vragen om haar facebookquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:28 schreef Gridlok het volgende:
Volgens mij waren jullie hier helemaal niet in de tijd dat wd poste.
Watquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Yiha kende haar sowieso wel geloof ik, zijn DM overload kwam in eerste instantie omdat hij mij ging vragen om haar facebook!
je hebt het nog lang kunnen verzwijgenquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja en zelfs nog doorzeuren he toen ik het niet gaf
Zou me niks verbazen als hij later bij Jambers verschijnt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja en zelfs nog doorzeuren he toen ik het niet gaf
watquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Als iemand nog één keer wd hyped zoek ik d'r op, snij ik d'r open en draag ik d'r huid als trofee.
bluf, wd lekker dier.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Als iemand nog één keer wd hyped zoek ik d'r op, snij ik d'r open en draag ik d'r huid als trofee.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140514_01105207quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als hij later bij Jambers verschijnt.
Allemaal hetzelfde, fetisjisten, necrofielen, politicus.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:38 schreef Yiha het volgende:
[..]
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140514_01105207
Verzwijgen? Het komt toevallig nu ter sprake, niet zo miepen.quote:
Sterker nog, ik zou niet verbaasd staan als ik Yiha 's nachts ineens voor m'n keukenraam zou zien staan met een mes, klaar om me te vermoorden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als hij later bij Jambers verschijnt.
U zult niet doden, Veertje.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik meen het, ik zie jou daar wel voor aan.
Dit is van de tien geboden, ik nam aan dat je wel ging begrijpen wat ik er uiteindelijk mee bedoel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik idd niet nee. Jij daarentegen....
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:08 schreef Yiha het volgende:
[..]
Dit is van de tien geboden, ik nam aan dat je wel ging begrijpen wat ik er uiteindelijk mee bedoel.
Dawwquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:15 schreef Murdera het volgende:
Zou Snachts met een keukenmes voor je raam staan Veer![]()
Om onze bruidstaart aan te snijden :$$$
https://www.facebook.com/wolvendagenquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Yiha kende haar sowieso wel geloof ik, zijn DM overload kwam in eerste instantie omdat hij mij ging vragen om haar facebook!
Waarom?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
En dan ook aan mij, like, why?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom vraag je via dm om haar fb? Mi kanky ga je steeds raarder vinden
Was hij dat?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:23 schreef VeerEli het volgende:
In your days? Dude, shit was nog geeneens 3 maanden geleden, waar heb je het over
lulz was maar geintje xdddquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was hij dat?![]()
Kijk 'm nu random doen om het enigszins te bagatelliseren.
You got exposed, damage control won't help anymore.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:25 schreef Yiha het volgende:
oh nee, internet calamiteiten wat doen jullie???
geak!!!!
Ja joh, hij is die Loppequote:Op donderdag 15 mei 2014 21:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was hij dat?![]()
Kijk 'm nu random doen om het enigszins te bagatelliseren.
Is dat kind zindelijk?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja joh, hij is die LoppeHahahaha gast is wayyyyy more fucked up dan gemiddelde kind in m'n klas die ik nu les geef
Ja jonge mongol, het ene speciaal onderwijs is het andere niet. Die school waar ik toen moest werken dat was echt vooral gericht op lichamelijke handicaps (waar vaak automatisch geestelijke stoornissen bij komen kijken) en deze school is gewoon voor kinderen met een achterstand of stoornis oid.quote:
gij zijt wel een bitch e zeg, gvdquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja jonge mongol, het ene speciaal onderwijs is het andere niet. Die school waar ik toen moest werken dat was echt vooral gericht op lichamelijke handicaps (waar vaak automatisch geestelijke stoornissen bij komen kijken) en deze school is gewoon voor kinderen met een achterstand of stoornis oid.
No shitquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja jonge mongol, het ene speciaal onderwijs is het andere niet. Die school waar ik toen moest werken dat was echt vooral gericht op lichamelijke handicaps (waar vaak automatisch geestelijke stoornissen bij komen kijken) en deze school is gewoon voor kinderen met een achterstand of stoornis oid.
nog een bitch, kankerquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:29 schreef Chai het volgende:
[..]
No shit, heb ook maar 2 gehandicapte schoonzussen die op allerlei verschillende scholen hebben gezeten.
Was ook alleen maar een vraag om Loppe belachelijk te maken.![]()
Oh damnquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:29 schreef Chai het volgende:
[..]
No shit, heb ook maar 2 gehandicapte schoonzussen die op allerlei verschillende scholen hebben gezeten.
Was ook alleen maar een vraag om Loppe belachelijk te maken.![]()
Vreemd, tegen mij doen ze wel aardig.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:30 schreef Yiha het volgende:
[..]
nog een bitch, kanker
zijn jullie daar fier op ofzo?
Chai weet dat ik het vol lobi bedoel <3quote:
TR gedaan voor kankerquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:30 schreef Yiha het volgende:
[..]
nog een bitch, kanker
Echt he? Maar het ligt natuurlijk altijd aan een ander. Zelfreflectie is ver te zoeken. Herken ik wel bij een aantal ernstigere gevallen in de klas.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vreemd, tegen mij doen ze wel aardig.
Ook.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh damnVond de vraag zo random, ik denk je bent oprecht benieuwd naar dat jongetje dat ik begeleid
![]()
Fier?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:30 schreef Yiha het volgende:
[..]
nog een bitch, kanker
jij zit ook al met je kop tussen haar benenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vreemd, tegen mij doen ze wel aardig.
Jelly?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:32 schreef Yiha het volgende:
[..]
jij zit ook al met je kop tussen haar benen
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:29 schreef Chai het volgende:
[..]
heb ook maar 2 gehandicapte schoonzussen die op allerlei verschillende scholen hebben gezeten.
Een kanttekening?? Dat is toch een tekening aan de kant? XD XD XDquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:34 schreef Modus het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)een_kanttekenin.html
[ afbeelding ]
Nee domme zak hooi dit is een kanttekening xDquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Een kanttekening?? Dat is toch een tekening aan de kant? XD XD XD
Het was misschien, héel misschien een klein beetje kwetsend geweest als:quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:34 schreef Yiha het volgende:
veer is lelijk, er duizend mooiere meiden dan haar
Hahahaquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee domme zak hooi dit is een kanttekening xD
[ afbeelding ]
ik probeer die andere loeders hun ogen te openenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het was misschien, héel misschien een klein beetje kwetsend geweest als:
- Het waar was (het eerste deel dan)
- Je het meende
- Je ook maar enigszins iets voorstelde
- Ik je leuk zou vinden
ik hoef geen aardigheid via internetquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:38 schreef VeerEli het volgende:
Echt zo'n minne eigenschap vind ik dat he, iemand lelijk gaan noemen omdat je je zin niet krijgt.
Als ik aardig had gedaan tegen hem (wat best mogelijk was geweest, als hij niet zo'n idiote freak was die m'n DM-box vol had gespammed met bullshit) was ik waarschijnlijk de mooiste vrouw op aard voor hem en zou hij m'n adres willen hebben om me 1000 rozen te sturen. Maar nee, nu ben ik lelijk.
hahaha
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | _______________________________________________ | | |\ | | || | CARGO: No internet for 7 days |,""---:___ | DESTINATION: Yiha ||== | .-.| | ||== | '-'-----. |_______________________________________________|| |~ | -(| |_____________________________/< _...==...____| | | ___ | \\ .-. .-. // \| \//.-. .-.\\ --------"-"/.-.\_] `( o )( o )' ' ( o )( o )`"""""""""==`( o ) '-' '-' '-' '-' '-' |
spijzenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:48 schreef Yiha het volgende:
Goed ja, spijzen jullie Danny zijn kas maar.
Doeiquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:48 schreef Yiha het volgende:
Goed ja, spijzen jullie Danny zijn kas maar.
Hey.quote:
laat ons niet langer wachten..quote:
Goede gok, dat soort dingen overkomen je soms inderdaad.quote:
Leipe shit ouwe.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 04:38 schreef anti-loper het volgende:
Kk veel chicks gefixt mattie.
Was een schoolfeestje van eind examen studenten ofzo. Eentje was knockie gegaan en zo vriendelijk als ik ben, heb ik hem geholpen. Meteen al die 16 jarige poesjes werden nat van mijn vriendelijkheid.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:34 schreef Yiha het volgende:
veer is lelijk, er duizend mooiere meiden dan haar
wat de helquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En dan ook aan mij, like, why?En me daarna bestoken met honderd fucking DM's incl telefoonnummer en foto van z'n woonkamer zonder dat ik daar om heb gevraagd... Weirdest shit ever gewoon
![]()
wist jij dit niet?quote:
Ja gek he, hij vind me lelijk én een bitch, maar wel m'n DM volspammen met de meest rare en random shit en een hoop gezeur aan m'n hoofdquote:
Ach dat zijn gewoon stuiptrekkingen van verliezersquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja gek he, hij vind me lelijk én een bitch, maar wel m'n DM volspammen met de meest rare en random shit en een hoop gezeur aan m'n hoofd
Nee?quote:
Das Belgisch Scandinaviėrquote:
Nee niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is hetzelfde
wat is er met je luchtzak gebeurd?
Koeterwaals.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt. belgisch bestaat niet. dan is het vlaams
gvd je reageert op iets van 12 mei johquote:
| Forum Opties | |
|---|---|