Dat zijn gewoon van die pua verhalen om je in bed te krijgenquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:42 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja altijd zo vaag over wat ze doen, mag verder inderdaad niet te veel vertellen.
Dank je, wilde m'n borsthaar eerst in een hartje scheren, maar met streepje komt m'n decolleté beter uit.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:41 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nog liever van jou dat je je naaktfoto's hebt ge-DMt. Dat streepje staat staat je heel sexy.
Ja.quote:
Niet onder je bed kijken, xoxoquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:43 schreef ntm het volgende:
Ja godverdomme ik slaap vanavond niet als jullie zo doorgaan. Vertel eens wat leuks
heb zin om bij je langs te komen. Door het raam kijken hoe je slaaptquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:43 schreef ntm het volgende:
Ja godverdomme ik slaap vanavond niet als jullie zo doorgaan. Vertel eens wat leuks
Ntmquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:43 schreef ntm het volgende:
"TOET SJEEENS"quote:
Hij doet me ook aan een tekenfilmfiguur denken, maar kan het niet helemaal plaatsen.quote:
Postte die gifjes gister, zou meer kleuren schijten dan die clown aan heeftquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
YouTube "killer clown scare prank"zie EBAH dat nog wel doen
Denk na gvd, nu ben ik benieuwdquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij doet me ook aan een tekenfilmfiguur denken, maar kan het niet helemaal plaatsen.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Postte die gifjes gister, zou meer kleuren schijten dan die clown aan heeft.
[..]
Denk na gvd, nu ben ik benieuwd.
Ja doe m'n best, gvd.quote:
Omg ja.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oooooooh snel topic volmaken voor een verjaardagstopic!
jij bent emimimimimich met baardquote:
Oh okay.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Sterf beiden!quote:
Wow.quote:
Probeer nou eens niet zo stoer te doenquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:03 schreef Nestalgie het volgende:
Kent iemand nog een sos dealer voor me in omgeving amsterdam ik heb een fiets met een stuur
quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb zin om bij je langs te komen. Door het raam kijken hoe je slaapt
Smooth.quote:
Niks smooth, je wenst m'n katten gewoon dood.quote:
nee je poesquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niks smooth, je wenst m'n katten gewoon dood.
Had je het over je katten? Sorrie bby :$sSquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niks smooth, je wenst m'n katten gewoon dood.
Watquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:01 schreef Nestalgie het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA SIKE!!!!! GRUDLOK.IA ALLANG QL GESTOPT MET FUK![]()
![]()
![]()
![]()
gefeliciteerd grodlak
wat is jouw doel precies?quote:
Oké, ik vergeef je, maar alleen omdat Jensen Ackles.quote:
ik probeer niet stoer te doen moest alleen ff op iemand wachten ze moest nog reageren. Dus ik dacht laat me op deze forum ff kloten. Je weet hoe dat gaat. In het echt ben ik heel chill excuses voor het ongemak en nog een fijne reis en nog een fijne verjaardag jij verdient een balhaar. Nou fijne dag nog dames en heren.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Probeer nou eens niet zo stoer te doen
Dat dacht ik wel, mijn ex was ook helemaal weg van die gast.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké, ik vergeef je, maar alleen omdat Jensen Ackles.
Waarom is het uit?quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel, mijn ex was ook helemaal weg van die gast.![]()
Maar on the bright side: fijn dat we het weer bijgelegd hebben.
Omdat het niet meer aan is.quote:
Ja, dat is vaak zo dan.quote:
Het gaf verder niets, als Jessica Alba op tv was zat ik te geilen.quote:
Ah, dus je bent vreemdgegaan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:35 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het gaf verder niets, als Jessica Alba op tv was zat ik te geilen.
Nou nee, ben altijd hondstrouw geweest. Maar ben niet blind, kan wel een ander vrouw mooi en sexy vinden.quote:
Aahhhh dus zij is vreemdgegaan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:40 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nou nee, ben altijd hondstrouw geweest. Maar ben niet blind, kan wel een ander vrouw mooi en sexy vinden.
Dat mag.quote:
Zie je is hier veel leukerquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:52 schreef deadprez het volgende:
halve topic terug moeten lezen. was het wel waard tho, bazenkatten.
Als ze een kindje maken noemt Chlo hem deadprezquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:52 schreef deadprez het volgende:
halve topic terug moeten lezen. was het wel waard tho, bazenkatten.
Nou ja, het zijn broer en zus, dus als ze kindje maken dan weet je al meteen dat dat beest geen goed leven beschonken is.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:54 schreef deadprez het volgende:
hele toekomst van dat beest in een keer weggegooid
beschonken?quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, het zijn broer en zus, dus als ze kindje maken dan weet je al meteen dat dat beest geen goed leven beschonken is.
Ja kk autocorrect.quote:
Echt gedaan, kanky raar wijf ben je toch ookquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:00 schreef Chloroform het volgende:
Ze vinden m'n zelfgemaakte hoedjes maar eng.
Hahaha.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt gedaan, kanky raar wijf ben je toch ook
Hahaha kk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Guuurl what's that bitch La'Shontay doin' with Shaquille from Grove Street"
Beetje mij zwart maken in dat topic :Squote:Op donderdag 15 mei 2014 01:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Guuurl what's that bitch La'Shontay doin' with Shaquille from Grove Street"
aye when we catch u in deez streets it's goin down cuh finna bust a cap in yo ass forreal forrealquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beetje mij zwart maken in dat topic :S
Kom verven.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:16 schreef Gridlok het volgende:
deur kan wel een likje verf gebruiken, xoxo.
Oh zie het nu pas. Even banaanvraag dienquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:39 schreef Gridlok het volgende:
valt mee dat er nog niet geklaagd is over de tt.
doe niet sow :SssS of ik krab je.quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh zie het nu pas. Even banaanvraag dien
Oh sorry, had net afgesloten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Veer, hoe was je diner met je boy? Wat hebben jullie uiteindelijk gekookt?
Gloeiende grutten zegquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:43 schreef Deuce92 het volgende:
Altijd spannend deze SC. Ik wist niet dat ik zo populair was.
[ afbeelding ]
[..]
Ik dacht aan jou toen ik die foto maakte. Mmmm lekker genieten.
[..]
Ik kan ze je in het vervolg ook wel DM'en hoor, als je dat liever hebt.
zwaar levenquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja nie normaal man ik ben ook net wakker
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |