quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:38 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha ik wil niet bij de politie of geheime diensten enzo, ik zou dan echt paranoïde worden. Ik hoor van sommigen dat ze constant in de gaten moeten houden of ze niet achtervolgd worden als ze naar buiten lopen of standaard met pistool onder hun kussen slapenLiever iets 'veiligere baan'
. Vind dit wel zieke moordzaak...omdat ze het ook gefilmd hebben en ik zie dan echt zo'n duistere kamer vol bloed met een gemarteld meisje, en de 2 meiden met evil laugh ...Wat vind jij een zieke moordzaak dan?
naieve mokermeidquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]Meer mogen ze zeker niet vertellen, want dan moeten ze je vermoorden
faces of death had ooit zon filmpje van 2 satanistwannabis van romd de 15 die een vent zijn hoofd afsnijden.quote:
Ik vond die met die jongen wel ziek die werd geschoten op dat station omdat hij deed alsof hij een wapen bij zich had, weken niet geslapenquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:38 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha ik wil niet bij de politie of geheime diensten enzo, ik zou dan echt paranoïde worden. Ik hoor van sommigen dat ze constant in de gaten moeten houden of ze niet achtervolgd worden als ze naar buiten lopen of standaard met pistool onder hun kussen slapenLiever iets 'veiligere baan'
. Vind dit wel zieke moordzaak...omdat ze het ook gefilmd hebben en ik zie dan echt zo'n duistere kamer vol bloed met een gemarteld meisje, en de 2 meiden met evil laugh ...Wat vind jij een zieke moordzaak dan?
Hij is de belichaming van de standaard FOK!ker.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
die dagoduck is de reden waarom ik mijn baard geen kans meer geef
Lees eens Programmed to Kill van David McGowan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:38 schreef ntm het volgende:
[..]
Hoe vind je mijn baard?quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij is de belichaming van de standaard FOK!ker.
Wow, dus je moet van me kotsen?! :squote:Op woensdag 14 mei 2014 23:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat hebben wij dan gemeen. Stond er eerst ook in datzelfde post maar heb het toch maar weer weggehaald.
zo waarquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij is de belichaming van de standaard FOK!ker.
Kan ik beter beoordelen als ik je hele gezicht zie.quote:
Ik kende ook zo iemand. Ging wel beter toen hij uit de inrichting kwamquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:38 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha ik wil niet bij de politie of geheime diensten enzo, ik zou dan echt paranoïde worden. Ik hoor van sommigen dat ze constant in de gaten moeten houden of ze niet achtervolgd worden als ze naar buiten lopen of standaard met pistool onder hun kussen slapen![]()
Nog liever van jou dat je je naaktfoto's hebt ge-DMt. Dat streepje staat staat je heel sexy.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lief dat je me je naaktfoto's ge-DM't hebt trouwens.
Smoothquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan ik beter beoordelen als ik je hele gezicht zie.
Dat sowieso, je leven riskeren voor zulke onzinquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:38 schreef ntm het volgende:
[..]
.
De familie L. uit Sittard zou in de zomer van 2009 een Irakees van 24, Alan Gergeri, hebben vermoord met een mes en een pikhouweel. Twee jaar later zou het gezin de 29-jarige Mohammed Al Jader, ook uit Irak, hebben doodgeschoten.quote:Vind dit wel zieke moordzaak...omdat ze het ook gefilmd hebben en ik zie dan echt zo'n duistere kamer vol bloed met een gemarteld meisje, en de 2 meiden met evil laugh ...Wat vind jij een zieke moordzaak dan?
Nee, van die mierzoete zin. (maar dat wist je best, grmpf...)quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, dus je moet van me kotsen?! :s
en die chainsaw decapitation?quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:40 schreef ntm het volgende:
[..]
Oja die durf ik niet te kijken, ken het verhaal. Heb wel one lunatic, one icepick gezien ook.
Ja altijd zo vaag over wat ze doen, mag verder inderdaad niet te veel vertellen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]Meer mogen ze zeker niet vertellen, want dan moeten ze je vermoorden
US / Een foto van je baard [M] #3 levert toch gewoon meer slechte nachtrust op dan die shit van ntm. En dit dan, er zal toch goddomme wel íemand in zijn leven zijn die durft te zeggen 'Weet je, ms is het gewoon beter als je...'.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat topic bevestigt maar weer hoe ik over de meeste FOK!kers denk.
😏quote:
Trueee /2Chainzvoicequote:Op woensdag 14 mei 2014 23:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zo waar
CB en dWc zijn de belichaming van sexy fokker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |