Die van F17836quote:
Dit dus. Mi gadoquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:30 schreef Chloroform het volgende:
Ik snap gewoon nog steeds niet wat je bezielt als je naaktfoto's van jezelf op FOK! zet.
Hij heeft een penor in vorm van een croissantje, ja?quote:
jatog is tog gwn dm funktie hihwhequote:Op woensdag 14 mei 2014 22:30 schreef Chloroform het volgende:
Ik snap gewoon nog steeds niet wat je bezielt als je naaktfoto's van jezelf op FOK! zet.
Veer, hoe was je diner met je boy? Wat hebben jullie uiteindelijk gekookt?quote:
Ja.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hij heeft een penor in vorm van een croissantje, ja?
Haha ja toch snap je hahaquote:
om MsMessy en knettertjekrankoe te hosselenquote:
Ik ook niet. Wat mankeert ze toch??quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:30 schreef Chloroform het volgende:
Iets met courgette.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Veer, hoe was je diner met je boy? Wat hebben jullie uiteindelijk gekookt?
Dames met 18 maatjes meer.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:40 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wat mankeert ze toch??
Dat gezegd hebbende, als ik in KPD zou zoeken naar naaktfotos van jou, in welk topic zou ik ze kunnen vinden ongeveer?
Ze heeft zijn courgette als dessert gehad ja.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat ik zo trouw ben![]()
Het blijft leeg in mijn hersenpan, kan of wil het niet voorstellen hoe dat eruit moet zien.quote:
Ik dacht aan jou toen ik die foto maakte. Mmmm lekker genieten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:54 schreef VeerEli het volgende:
Omg en ik heb deuce z'n lulu gezienWtf what is WRONG with u people
Ik kan ze je in het vervolg ook wel DM'en hoor, als je dat liever hebt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:30 schreef Chloroform het volgende:
Lekker in haar bakje saus gedipt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze heeft zijn courgette als dessert gehad ja.![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:42 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het blijft leeg in mijn hersenpan, kan of wil het niet voorstellen hoe dat eruit moet zien.
Lekker houden zo, is geen pretje.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:42 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het blijft leeg in mijn hersenpan, kan of wil het niet voorstellen hoe dat eruit moet zien.
Beetje jammer dit Chlo. Heb mijn broek maar weer aangetrokken en heb weer 2 handen op het toetsenbord.quote:
dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:30 schreef Chloroform het volgende:
Nu heb ik oogaids, je wordt bedankt tyfushond.quote:
Zeker geen pics gemaakt net?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Beetje jammer dit Chlo. Heb mijn broek maar weer aangetrokken en heb weer 2 handen op het toetsenbord.
Heet ik Deuce92 of zo?quote:
Gelukkig niet, jij bent veel leuker.quote:
was nicequote:Op woensdag 14 mei 2014 22:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Veer, hoe was je diner met je boy? Wat hebben jullie uiteindelijk gekookt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |