In de aanbieding bij C1000 voor 2 euroquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd, nu ga ik deze week Snickers ijsjes halen.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
In de aanbieding bij C1000 voor 2 euro![]()
Daarom ook meegenomen, stond te wachten in de rij en zag ze ineens naar me knipogen... Fuck man, heb wel 2/3 minuten staan twijfelen als een dom schaapje in de rij en toen toch nog maar snel gepaktGa ook altijd voor snickers idd, daarom dit keer twix
#datambilifequote:Op woensdag 14 mei 2014 19:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daarom ook meegenomen, stond te wachten in de rij en zag ze ineens naar me knipogen... Fuck man, heb wel 2/3 minuten staan twijfelen als een dom schaapje in de rij en toen toch nog maar snel gepaktGa ook altijd voor snickers idd, daarom dit keer twix
spaar nu krio compensatiezegeltjes. voor elk uurtje sporten mag je een zegeltje plakken en voor elk vol boekje krio zegeltjes mag je een ijsje.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Voor goldcardhouders zoals Veer is het een speciaal krio-ijsje waar ze aan mag likken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
spaar nu krio compensatiezegeltjes. voor elk uurtje sporten mag je een zegeltje plakken en voor elk vol boekje krio zegeltjes mag je een ijsje.
Gefeliciteerd, jij behoort tot het sterkere geslacht.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]! Stond laatst idd in de rij, normaal geef ik geen fuck om die bijverkooptroep, maar nu zat ik dood te twijfelen om een reep Snickers te halen
. Ziek in dubio, toch maar niet gehaald
.
Om één reepje snickers? Why?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]! Stond laatst idd in de rij, normaal geef ik geen fuck om die bijverkooptroep, maar nu zat ik dood te twijfelen om een reep Snickers te halen
. Ziek in dubio, toch maar niet gehaald
.
Ja erg he.. Maar is m'n eerste snackje deze week dus niet zeurenquote:
Omg :$quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Voor goldcardhouders zoals Veer is het een speciaal krio-ijsje waar ze aan mag likken.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja erg he.. Maar is m'n eerste snackje deze week dus niet zeuren
snickers zijn de shitquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Van een reepje snickers? Klinkt niet veelbelovend, dit.quote:
Mars is fucked up idd.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
snickers zijn de shit
fok mars
snickers yeah
KINDER BUENOquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Van een reepje snickers? Klinkt niet veelbelovend, dit.
[..]
Mars is fucked up idd.
#TeamSnickersTwixBountyLionSmartiesKitKatChunky
Ook nice, maar nee, alles in mijn team staat toch nog wel boven kinder bueno.quote:
Kinder Bueno zit op hetzelfde level jij feeksquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook nice, maar nee, alles in mijn team staat toch nog wel boven kinder bueno.
Neen... Zit wel dichterbij dan bij de mars.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kinder Bueno zit op hetzelfde level jij feeks
hoe kan je haten op kinder buenoquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neen... Zit wel dichterbij dan bij de mars.
Maar: mijn lijstje > kinder bueno > bros > nuts > rolo > milky way > mars
Omgquote:
Hoe kan je dat nou weer haten noemen man, klaploper. Staat verdomme op de 2e plek man, dat is zilver. Sjongejongejonge zeg.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hoe kan je haten op kinder bueno
JE ZEI DAT KINDER BUENO ONDER TWIX SMARTIES ETC STONDquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omg
[..]
Hoe kan je dat nou weer haten noemen man, klaploper. Staat verdomme op de 2e plek man, dat is zilver. Sjongejongejonge zeg.
JA DIE ZIJN VERDOMME ALLEMAAL MIJN NUMMER 1 JONGE KIJK DAN UIT JE DOPPEN EN LEES GOED OFZO SJEETJE SEGquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
JE ZEI DAT KINDER BUENO ONDER TWIX SMARTIES ETC STOND
Meerdere nummer 1tjes hebbenquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
JA DIE ZIJN VERDOMME ALLEMAAL MIJN NUMMER 1 JONGE KIJK DAN UIT JE DOPPEN EN LEES GOED OFZO SJEETJE SEG
Tuurlijk welquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Meerdere nummer 1tjes hebbenechte wijven logica
je boyki is zeker ook niet de enige nummer 1
Waarom de fuck zit je hier dan steeds?quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:08 schreef Kloonhommel het volgende:
Niet verwacht dat dit een goed topic zou worden.
[ afbeelding ]
oh hij leest zeker meequote:
je moet gewoon eens wat ballen tonen en een keuze makenquote:Maar ja duh, soms kan je toch gewoon écht niet ergens tussen kiezen? De ene x vind ik snickers lekkerder dan twix, en andersom. Andere x weer bounty etc.
Laat mij lekker een wijfje zijn en meerdere nummer 1 hebbenquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
oh hij leest zeker mee
[..]
je moet gewoon eens wat ballen tonen en een keuze maken
zou wat worden danquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Laat mij lekker een wijfje zijn en meerdere nummer 1 hebben![]()
En nee thank god niet man sheeee
met je gesletquote:
Ik wilde niet impliceren dat dit normaal een kuttopic is, maar het begon nu voor deze keer gewoon matig, slap geouwehoer over wat snoep.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom de fuck zit je hier dan steeds?
Hahaquote:
Get in linequote:Op woensdag 14 mei 2014 21:14 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik wilde niet impliceren dat dit normaal een kuttopic is, maar het begon nu voor deze keer gewoon matig, slap geouwehoer over wat snoep.
En waarom ik hier zit? Voor jou natuurlijk, voor wie anders?
Goed plan!quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
oh hij leest zeker mee
[..]
je moet gewoon eens wat ballen tonen en een keuze maken
heb je nou serieus 2x dat gifje aangepast?quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Goed plan!#hijdurftevragen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
heb je nou serieus 2x dat gifje aangepast?
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Van een reepje snickers? Klinkt niet veelbelovend, dit.
3 keer zelfsquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
heb je nou serieus 2x dat gifje aangepast?
Ik had wel gelezen dat hij iets in de trent had gepost.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:53 schreef VeerEli het volgende:
Btw hebben jullie dat filmpje gezien van die bob die zichzelf rukt? Mi gado als je dacht dat het niet erger kon![]()
![]()
Stuurde hij die zelf?quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:54 schreef VeerEli het volgende:
Omg en ik heb deuce z'n lulu gezienWtf what is WRONG with u people
zie jequote:
Nee dank je.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:53 schreef VeerEli het volgende:
Btw hebben jullie dat filmpje gezien van die bob die zichzelf rukt? Mi gado als je dacht dat het niet erger kon![]()
![]()
Heeft die net zo'n vorm als z'n nek en hoofd?quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:54 schreef VeerEli het volgende:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Heeft die net zo'n vorm als z'n nek en hoofd?
quote:
Waar? Ik vraag dit voor modusquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:54 schreef VeerEli het volgende:
Haha neequote:Op woensdag 14 mei 2014 22:00 schreef krioro het volgende:
Heeft die net zo'n vorm als z'n nek en hoofd?
Ach ja, niet alle mannen kunnen net als ik in de 10% zitten natuurlijk.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha neeMaar ik weet niet, vind eigenlijk 90% van de penissen die ik zie op internet (zeker op fok
) gewoon nasty, man. Misschien komt dat omdat ik zo trouw ben
maar soms zit ik echt met zo'n face achter m'n laptop dan:
[ afbeelding ]
Letterlijk
nou bedankt trutquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha neeMaar ik weet niet, vind eigenlijk 90% van de penissen die ik zie op internet (zeker op fok
) gewoon nasty, man. Misschien komt dat omdat ik zo trouw ben
maar soms zit ik echt met zo'n face achter m'n laptop dan:
[ afbeelding ]
Letterlijk
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Ach ja, niet alle mannen kunnen net als ik in de 10% zitten natuurlijk.
Awwwh koetjiekoetjiequote:
Wut?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:17 schreef Chloroform het volgende:
Ik wil niet kijken, heb nog steeds croissantpenistrauma.
Die van F17836quote:
Dit dus. Mi gadoquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:30 schreef Chloroform het volgende:
Ik snap gewoon nog steeds niet wat je bezielt als je naaktfoto's van jezelf op FOK! zet.
Hij heeft een penor in vorm van een croissantje, ja?quote:
jatog is tog gwn dm funktie hihwhequote:Op woensdag 14 mei 2014 22:30 schreef Chloroform het volgende:
Ik snap gewoon nog steeds niet wat je bezielt als je naaktfoto's van jezelf op FOK! zet.
Veer, hoe was je diner met je boy? Wat hebben jullie uiteindelijk gekookt?quote:
Ja.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hij heeft een penor in vorm van een croissantje, ja?
Haha ja toch snap je hahaquote:
om MsMessy en knettertjekrankoe te hosselenquote:
Ik ook niet. Wat mankeert ze toch??quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:30 schreef Chloroform het volgende:
Iets met courgette.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Veer, hoe was je diner met je boy? Wat hebben jullie uiteindelijk gekookt?
Dames met 18 maatjes meer.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:40 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wat mankeert ze toch??
Dat gezegd hebbende, als ik in KPD zou zoeken naar naaktfotos van jou, in welk topic zou ik ze kunnen vinden ongeveer?
Ze heeft zijn courgette als dessert gehad ja.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat ik zo trouw ben![]()
Het blijft leeg in mijn hersenpan, kan of wil het niet voorstellen hoe dat eruit moet zien.quote:
Ik dacht aan jou toen ik die foto maakte. Mmmm lekker genieten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:54 schreef VeerEli het volgende:
Ik kan ze je in het vervolg ook wel DM'en hoor, als je dat liever hebt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:30 schreef Chloroform het volgende:
Lekker in haar bakje saus gedipt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze heeft zijn courgette als dessert gehad ja.![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:42 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het blijft leeg in mijn hersenpan, kan of wil het niet voorstellen hoe dat eruit moet zien.
Lekker houden zo, is geen pretje.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:42 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het blijft leeg in mijn hersenpan, kan of wil het niet voorstellen hoe dat eruit moet zien.
Beetje jammer dit Chlo. Heb mijn broek maar weer aangetrokken en heb weer 2 handen op het toetsenbord.quote:
dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:30 schreef Chloroform het volgende:
Nu heb ik oogaids, je wordt bedankt tyfushond.quote:
Zeker geen pics gemaakt net?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Beetje jammer dit Chlo. Heb mijn broek maar weer aangetrokken en heb weer 2 handen op het toetsenbord.
Heet ik Deuce92 of zo?quote:
Gelukkig niet, jij bent veel leuker.quote:
was nicequote:Op woensdag 14 mei 2014 22:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Veer, hoe was je diner met je boy? Wat hebben jullie uiteindelijk gekookt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |