Kinder Bueno zit op hetzelfde level jij feeksquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook nice, maar nee, alles in mijn team staat toch nog wel boven kinder bueno.
Neen... Zit wel dichterbij dan bij de mars.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kinder Bueno zit op hetzelfde level jij feeks
hoe kan je haten op kinder buenoquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neen... Zit wel dichterbij dan bij de mars.
Maar: mijn lijstje > kinder bueno > bros > nuts > rolo > milky way > mars
Omgquote:
Hoe kan je dat nou weer haten noemen man, klaploper. Staat verdomme op de 2e plek man, dat is zilver. Sjongejongejonge zeg.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hoe kan je haten op kinder bueno
JE ZEI DAT KINDER BUENO ONDER TWIX SMARTIES ETC STONDquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omg
[..]
Hoe kan je dat nou weer haten noemen man, klaploper. Staat verdomme op de 2e plek man, dat is zilver. Sjongejongejonge zeg.
JA DIE ZIJN VERDOMME ALLEMAAL MIJN NUMMER 1 JONGE KIJK DAN UIT JE DOPPEN EN LEES GOED OFZO SJEETJE SEGquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
JE ZEI DAT KINDER BUENO ONDER TWIX SMARTIES ETC STOND
Meerdere nummer 1tjes hebbenquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
JA DIE ZIJN VERDOMME ALLEMAAL MIJN NUMMER 1 JONGE KIJK DAN UIT JE DOPPEN EN LEES GOED OFZO SJEETJE SEG
Tuurlijk welquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Meerdere nummer 1tjes hebbenechte wijven logica
je boyki is zeker ook niet de enige nummer 1
Waarom de fuck zit je hier dan steeds?quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:08 schreef Kloonhommel het volgende:
Niet verwacht dat dit een goed topic zou worden.
[ afbeelding ]
oh hij leest zeker meequote:
je moet gewoon eens wat ballen tonen en een keuze makenquote:Maar ja duh, soms kan je toch gewoon écht niet ergens tussen kiezen? De ene x vind ik snickers lekkerder dan twix, en andersom. Andere x weer bounty etc.
Laat mij lekker een wijfje zijn en meerdere nummer 1 hebbenquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
oh hij leest zeker mee
[..]
je moet gewoon eens wat ballen tonen en een keuze maken
zou wat worden danquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Laat mij lekker een wijfje zijn en meerdere nummer 1 hebben![]()
En nee thank god niet man sheeee
met je gesletquote:
Ik wilde niet impliceren dat dit normaal een kuttopic is, maar het begon nu voor deze keer gewoon matig, slap geouwehoer over wat snoep.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom de fuck zit je hier dan steeds?
Hahaquote:
Get in linequote:Op woensdag 14 mei 2014 21:14 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik wilde niet impliceren dat dit normaal een kuttopic is, maar het begon nu voor deze keer gewoon matig, slap geouwehoer over wat snoep.
En waarom ik hier zit? Voor jou natuurlijk, voor wie anders?
Goed plan!quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
oh hij leest zeker mee
[..]
je moet gewoon eens wat ballen tonen en een keuze maken
heb je nou serieus 2x dat gifje aangepast?quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Goed plan!#hijdurftevragen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
heb je nou serieus 2x dat gifje aangepast?
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Van een reepje snickers? Klinkt niet veelbelovend, dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |