In de aanbieding bij C1000 voor 2 euroquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd, nu ga ik deze week Snickers ijsjes halen.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
In de aanbieding bij C1000 voor 2 euro![]()
Daarom ook meegenomen, stond te wachten in de rij en zag ze ineens naar me knipogen... Fuck man, heb wel 2/3 minuten staan twijfelen als een dom schaapje in de rij en toen toch nog maar snel gepaktGa ook altijd voor snickers idd, daarom dit keer twix
#datambilifequote:Op woensdag 14 mei 2014 19:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daarom ook meegenomen, stond te wachten in de rij en zag ze ineens naar me knipogen... Fuck man, heb wel 2/3 minuten staan twijfelen als een dom schaapje in de rij en toen toch nog maar snel gepaktGa ook altijd voor snickers idd, daarom dit keer twix
spaar nu krio compensatiezegeltjes. voor elk uurtje sporten mag je een zegeltje plakken en voor elk vol boekje krio zegeltjes mag je een ijsje.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Voor goldcardhouders zoals Veer is het een speciaal krio-ijsje waar ze aan mag likken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
spaar nu krio compensatiezegeltjes. voor elk uurtje sporten mag je een zegeltje plakken en voor elk vol boekje krio zegeltjes mag je een ijsje.
Gefeliciteerd, jij behoort tot het sterkere geslacht.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]! Stond laatst idd in de rij, normaal geef ik geen fuck om die bijverkooptroep, maar nu zat ik dood te twijfelen om een reep Snickers te halen
. Ziek in dubio, toch maar niet gehaald
.
Om één reepje snickers? Why?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]! Stond laatst idd in de rij, normaal geef ik geen fuck om die bijverkooptroep, maar nu zat ik dood te twijfelen om een reep Snickers te halen
. Ziek in dubio, toch maar niet gehaald
.
Ja erg he.. Maar is m'n eerste snackje deze week dus niet zeurenquote:
Omg :$quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Voor goldcardhouders zoals Veer is het een speciaal krio-ijsje waar ze aan mag likken.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja erg he.. Maar is m'n eerste snackje deze week dus niet zeuren
snickers zijn de shitquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Van een reepje snickers? Klinkt niet veelbelovend, dit.quote:
Mars is fucked up idd.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
snickers zijn de shit
fok mars
snickers yeah
KINDER BUENOquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Van een reepje snickers? Klinkt niet veelbelovend, dit.
[..]
Mars is fucked up idd.
#TeamSnickersTwixBountyLionSmartiesKitKatChunky
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |