Hey.quote:
:$quote:
Mijn oom is kapitein van een vier-master, zal ik anders vragen of ie nog ruimte voor je heeft?quote:
Stil maar.quote:
Goed.quote:
Mortie is wel een trutje soms, maar Grid pakt haar altijd goed aan.quote:
Wow, trots op grid.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mortie is wel een trutje soms, maar Grid pakt haar altijd goed aan.
Hoe is het met Haze?quote:
Ahw.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Depressief, regent al de hele week. Beest zit het liefst in de tuin.
Wie de fuck leest de op van een SC nou, hou op met me hoor.quote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 19:24 schreef KaoloJoeka het volgende:
Bek houden allemaal, de Godin heeft gesproken.
Ben jij zo'n onderdanig mannetje die al een anderhalf jaar droog staat?quote:Op maandag 12 mei 2014 19:24 schreef KaoloJoeka het volgende:
Bek houden allemaal, de Godin heeft gesproken.
Je moet de screenshots in het cf topic eens zien. Oh ik roep de hulptroepen welquote:Op maandag 12 mei 2014 19:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben jij zo'n onderdanig mannetje die al een anderhalf jaar droog staat?
Je moest het weer zo nodig vragen hè.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Link.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je moet de screenshots in het cf topic eens zien. Oh ik roep de hulptroepen wel
Toto69
Rodawa
quote:Op maandag 12 mei 2014 19:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toto69
Rodawa
godverdomme dat is snel.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je moest het weer zo nodig vragen hè.
inb4 PUA-ervaringen.
6sec, damn. sherlocking all day erryday.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toto69
Rodawa
Ik heb geen idee wat er nu gaat gebeuren, heb ik iets gezegd dat erg is?quote:Op maandag 12 mei 2014 19:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je moest het weer zo nodig vragen hè.
inb4 PUA-ervaringen.
Ik ben een pickup artist, maar leuke anekdote over jezelf hoor.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Justin Bieber noemt zichzelf ook een artist.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:27 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Ik ben een pickup artist, maar leuke anekdote over jezelf hoor.
De laatste keer dat ik een soortgelijke opmerking maakte haalde hij praktisch het PUA-handboek tevoorschijn incl. eigen ervaringen en hoe je een meisje moet benaderen.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er nu gaat gebeuren, heb ik iets gezegd dat erg is?
Panzer all over again.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een soortgelijke opmerking maakte haalde hij praktisch het PUA-handboek tevoorschijn incl. eigen ervaringen en hoe je een meisje moet benaderen.
Het werkt wel hoowrrr!quote:Op maandag 12 mei 2014 19:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een soortgelijke opmerking maakte haalde hij praktisch het PUA-handboek tevoorschijn incl. eigen ervaringen en hoe je een meisje moet benaderen.
Stap 1 Drankje kopenquote:Op maandag 12 mei 2014 19:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Justin Bieber is dan ook een groots talent en daarnaast ook nog eens multimiljonair.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Justin Bieber noemt zichzelf ook een artist.
Zou nog liever aids hebben.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:29 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Justin Bieber is dan ook een groots talent en daarnaast ook nog eens multimiljonair.
Benader haar in een hoek van 90 graden, achterover leunen tot zij naar voren buigt, je penis hoeft niet langer van 7cm te zijn om de g-spot te raken.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Stap 1 Drankje kopen
Stap 2 Corny fedora pickupline
Stap 3 Smack in face
Stap 4 Klagen op fok dat alle vrouwen preutse kut hoeren zijn
zoiets?
zie jij eruits als een lepralijer met aids?quote:Op maandag 12 mei 2014 19:27 schreef Nebneze het volgende:
[..]
Weet ik wel je karakter weerspiegeld je uiterlijk
Ik ken nog wel iemand, kan geregeld worden.quote:
Wijsheid.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Benader haar in een hoek van 90 graden, achterover leunen tot zij naar voren buigt, je penis hoeft niet langer van 7cm te zijn om de g-spot te raken.
Meer zoiets.
Jij staat al 2 jaar droog ofniet?quote:Op maandag 12 mei 2014 19:30 schreef KaoloJoeka het volgende:
Ik gebruik meestal de Apocalypse als opener. Werkt snel en is zeer doeltreffend.
http://www.theattractionf(...)ocalypse-opener.html
Hah! En die post hier natuurlijk xddddquote:Op maandag 12 mei 2014 19:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand, kan geregeld worden.
Nou, ik kan je vertellen dat ze er aardig puik uitziet.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
zie jij eruits als een lepralijer met aids?
Die hints van vrouwen altijd.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand, kan geregeld worden.
Iets pikanter.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
zie jij eruits als een lepralijer met aids?
Ik kan jou vertellen dat je al minimaal 3 jaar droog staat.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:32 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Nou, ik kan je vertellen dat ze er aardig puik uitziet.
2 jaar? Laat mij niet lachen. Jij kan niet eens fatsoenlijk een deerne f-closen of kiss-closen. Laat staan number-closen. Je komt hier gefrustreerd over anderen bledderen, maar zelf bak je er vrij weinig van. Je weet waarschijnlijk niet eens hoe je rapport moet opbouwen en moet escaleren.quote:
4 Jaar.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:33 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
2 jaar? Laat mij niet lachen. Jij kan niet eens fatsoenlijk een deerne f-closen of kiss-closen. Laat staan number-closen. Je komt hier gefrustreerd over anderen bledderen, maar zelf bak je er vrij weinig van. Je weet waarschijnlijk niet eens hoe je rapport moet opbouwen en moet escaleren.
we hebben allemaal de pics al gezien hoorquote:Op maandag 12 mei 2014 19:32 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Nou, ik kan je vertellen dat ze er aardig puik uitziet.
quote:Op maandag 12 mei 2014 19:33 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
f-closen
kiss-closen
number-closen.
Mocht je willenquote:Op maandag 12 mei 2014 19:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
we hebben allemaal de pics al gezien hoor
4 jaar? Kom nu op Whatsapp dan stuur ik je alle foto's met bewijs. Je gaat zien a mattie. Ik ben de enige echte aPUA hier op het forum. Kom niet jaloers doen, want je redt het toch niet bij mijn kunsten. Ik open gewoon een 3-set tijdens nightgame zonder problemen.quote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 19:34 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
4 jaar? Kom nu op Whatsapp dan stuur ik je alle foto's met bewijs. Je gaat zien a mattie. Ik ben de enige echte aPUA hier op het forum. Kom niet jaloers doen, want je redt het toch niet bij mijn kunsten. Ik open gewoon een 3-set tijdens nightgame zonder problemen.
Al geprobeerd bij Grid, werkte niet.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die hints van vrouwen altijd.zeg gewoon dat hij in je broekje moet komen, mannen houden van duidelijkheid.
Ik heb 3 telefoon nummers.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waar kan ik je nummer vinden? Naast grindr.
Doe ik alleen maar om je te beschermen :$quote:Op maandag 12 mei 2014 19:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Al geprobeerd bij Grid, werkte niet.
bij jou niet nee?quote:Op maandag 12 mei 2014 19:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Al geprobeerd bij Grid, werkte niet.
Wil niet beschermd worden. :S;ssquote:Op maandag 12 mei 2014 19:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Doe ik alleen maar om je te beschermen :$
Wow.quote:
Daarom heb je afstand genomen van mijn dolloquote:Op maandag 12 mei 2014 19:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Soms moet je afstand nemen van dat wat je het meest dierbaars is :$$$$
Sorry ik spreek geen maagd, probeer het bij onz sc.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:43 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Daarom heb je afstand genomen van mijn dollo
Geen maagd? Als jij eens wist hoeveel gleufdieren ik al heb gepakt, dan sloeg je spontaan steil achterover.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sorry ik spreek geen maagd, probeer het bij onz sc.
Werk je bij een schapen houder?quote:Op maandag 12 mei 2014 19:45 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Geen maagd? Als jij eens wist hoeveel gleufdieren ik al heb gepakt, dan sloeg je spontaan stijl achterover.
Als je de discotheken, festivals en kroegen waar ik veldslagen doorsta en overwin een schapenhouderij noemt wel ja.quote:
Mijne 32 cm.quote:
Nee, gewoon een boerderij, je weet wel een stal vol stront en pis.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:47 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Als je de discotheken, festivals en kroegen waar ik veldslagen doorsta en overwin een schapenhouderij noemt wel ja.
Leeft zij eigenlijk nog?quote:
Oh.quote:
Bek houden over Cuntchita.quote:
Die waardigheid heeft ze zelf al heel lang geleden verloren.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:52 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Gardetroepen die uw waardigheid beschermen, koningin.
heb je nog bol.com bonnen?quote:Op maandag 12 mei 2014 19:52 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Gardetroepen die uw waardigheid beschermen, koningin.
Ja, gisteren of eergisteren kwam ze verkondigen dat haar zelfmoordpoging was mislukt en dat ze zich verder niets aantrekt van alle opmerkingen.quote:
Kwam het*quote:Op maandag 12 mei 2014 19:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, gisteren of eergisteren kwam ze verkondigen dat haar zelfmoordpoging was mislukt en dat ze zich verder niets aantrekt van alle opmerkingen.
Ze zei toen ook al dat ze zich niets aantrekt van de mensen hier, maar vijf minuten later was het weer janken.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, gisteren of eergisteren kwam ze verkondigen dat haar zelfmoordpoging was mislukt en dat ze zich verder niets aantrekt van alle opmerkingen.
Onderwijsassistentjequote:Op maandag 12 mei 2014 20:24 schreef VeerEli het volgende:
Wow, Joeka is nieuwe aanwinst van Meloewa?
wuahhaah
Klinkt als een soort bijbel.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zo zou je het ook kunnen zien. Het zijn allemaal richtlijnen en principes.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Klinkt als een soort bijbel.
Best nieuwsgierig nu.
Ongelofelijk hè? Volgend jaar komen er nog meer "aparte" mensen op het Songfestival, mark my words.quote:
Om hem vervolgens op de kast te jagen zeker. Ik heb wel gezien hoe je dat met Blondje doet.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Klinkt als een soort bijbel.
Best nieuwsgierig nu.
Niks noemenswaardig.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:56 schreef VeerEli het volgende:
Kut. Weet iemand wat er in US topic stond voor het opgeschoond werd?
Haha, supergrappig deze.quote:
Hahaha, jij bent kkgrappig.quote:
No shots fired, geen sneak disses, geen openbaringen, gewoon gelul wat ik niet eens meer weetquote:
Ik maak geen grappen.quote:
Gelukkig maar. Grappige vrouwen zijn een beetje mannelijk en dat is niet sexy.quote:
Lolololololquote:Op maandag 12 mei 2014 21:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
why y'all darkskinned niggas always gotta ruin the joke
Daarom bestaan er geen grappige vrouwenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Grappige vrouwen zijn een beetje mannelijk en dat is niet sexy.
Daar mag ik mij nog niet over uitlaten.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:14 schreef Gridlok het volgende:
En wanneer mag je de vlees tempel van je nieuwe godin betreden koalajoekel
Nou, gelukkig maar dat ik niet grappig ben.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Grappige vrouwen zijn een beetje mannelijk en dat is niet sexy.
quote:
Nee, maar het mocht wel.quote:
Magisch moment welquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Laat nog eens die foto van jou zien dan, Channing Tatum.quote:
Shots firedquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laat nog eens die foto van jou zien dan, Channing Tatum.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, precies wat ik dacht.quote:
Maar jij had d'r eentje in je fobo, maar hebt 'm weggehaald.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja want Chloro post natuurlijk wel meteen een pic als ik daar om vraag..
Alsof jij daar geen backup van hebtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar jij had d'r eentje in je fobo, maar hebt 'm weggehaald.
[ afbeelding ]
Als ik het vraag wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:55 schreef Modus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als ik het vraag wel.Jij hebt ook haar snap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat jij heel veel problemen met jezelf hebt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat is deze sjit nou weer ineens.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik denk dat jij heel veel problemen met jezelf hebt.
#fokpsycholoog
Nou ja, in 90 procent van jouw posts probeer je anderen (voornamelijk mannen) belachelijk te maken en je kijkt naar FOK!dicks. Zegt genoeg toch.quote:
Weet niet waar jij aan hebt lopen sippen, maar ik heb geen idee waar ik dat ergens zou extracten bij haar.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij bedoelt Schnapps*
Haar kruidige, doch zoete honingmelange met zachte nadronk.
Laat jij eens een foto van jezelf zien als je toch al geen problemen met jezelf hebt?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
oeiquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, in 90 procent van jouw posts probeer je anderen (voornamelijk mannen) belachelijk te maken en je kijkt naar FOK!dicks. Zegt genoeg toch.
Maagd gespot.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet niet waar jij aan hebt lopen sippen, maar ik heb geen idee waar ik dat ergens zou extracten bij haar.
haha geheimquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet niet waar jij aan hebt lopen sippen, maar ik heb geen idee waar ik dat ergens zou extracten bij haar.
Je moet ook eerst mijn scheetjes opvangen in weckpotten en die in de zon zetten om condens in de potten te krijgen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
kutsapquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij bedoelt Schnapps*
Haar kruidige, doch zoete honingmelange met zachte nadronk.
Je mag me ook gewoon DM sturen als je graag m'n foto wil, bby. :$quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Laat jij eens een foto van jezelf zien als je toch al geen problemen met jezelf hebt?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet ook eerst mijn scheetjes opvangen in weckpotten en die in de zon zetten om condens in de potten te krijgen.
Oké.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, in 90 procent van jouw posts probeer je anderen (voornamelijk mannen) belachelijk te maken en je kijkt naar FOK!dicks. Zegt genoeg toch.
quote:
Ahw, zou kroelen.quote:
eau de spermeauquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal jou kutsap eens bottlen en een goede cologne van maken.
Ben toch geen flikker?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:12 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoe gaat het met de anale seks jongens?
Zou m'n vinger in z'n navel stoppen en de pluisjes eruit halen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
100% srs dat jullie goed bij elkaar passen.
Hoe gaat het bij jou?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:12 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoe gaat het met de anale seks jongens?
niet? :|quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou m'n vinger in z'n navel stoppen en de pluisjes eruit halen.
Y's = itquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Analyse compleet, ik heb geen idee wat hier gaande is.
SPOILER: origineelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja afgelopen zaterdag weer even een anal gape diameter van 20cm gemaakt. De beelden gaan naar kpd. En bij jou danquote:
maakt het des te geilerquote:
Was in de veronderstelling dat ze de trambaan hier aan het fixen waren, maar jij was het dus met dat lawaai.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja afgelopen zaterdag weer even een anal gape diameter van 20cm gemaakt. De beelden gaan naar kpd. En bij jou dan
Say no to anal.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja afgelopen zaterdag weer even een anal gape diameter van 20cm gemaakt. De beelden gaan naar kpd. En bij jou dan
nog steeds wonderbaarlijk dat we elkaar niet hebben gezien.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was in de veronderstelling dat ze de trambaan hier aan het fixen waren, maar jij was het dus met dat lawaai.
maar waarom danquote:
Ja, precies. Waarom dan.quote:
het is leuk om pijn te doenquote:
HAHA die een-na-laatstequote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat, bij een peuter? Smeerlapquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:18 schreef Gridlok het volgende:
Ik dacht dat het een seksuele referentie was naar masturberen, zat ik er even ver langs.
Scheelde niks @juna's tuna.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nog steeds wonderbaarlijk dat we elkaar niet hebben gezien.
Het was overigens bij mijn wifey thuis dus het was misschien toch de trambaan
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:18 schreef Gridlok het volgende:
Heb overigens niet op die spoiler geclicked.[ afbeelding ]
Haha.quote:
MvM trio met dwc bwoh geilquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Scheelde niks @juna's tuna.
[..]
[ afbeelding ]
Waquote:
Ik? Wat?quote:
Dacht al :squote:
Ja man ben al so oud tog ;squote:
Vertel ons alles.quote:
Zelfde leeftijd als ik :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zelfde leeftijd als ik :$Als ik is goed hoor. :sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Heb wel zin in celebrations. :$quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet ik, daarom celebrations, want brabant
Bah, chocolade.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb wel zin in celebrations. :$
[ afbeelding ]
Hoezo discussiëren over een fucking show.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze denken dat Tyrion en Shae echte liefde was
...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt he. Lees de boeken gewoonquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoezo discussiëren over een fucking show.
Whatever.quote:
Wat een sukkels, we weten allemaal dat zij gewoon sletje is.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Shae was zijn vaste hoer. Toen niet meer. Nu getuigt ze tegen hem.quote:
Geef eens een link, effe de waarheid vertellen daar godverdomme, dit kan toch niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Shae was zijn vaste hoer. Toen niet meer. Nu getuigt ze tegen hem.
Ze denken dat dat is uit liefdesverdriet
Zou gulzig opeten. :$$quote:
Oké, Robophaxx.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Shae was zijn vaste hoer. Toen niet meer. Nu getuigt ze tegen hem.
Ze denken dat dat is uit liefdesverdriet
Gewoon suiker strooien en gasbrander erop. Crème brûlee.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Calorieën maakt niet uit :$ branden er wel af.
Wow, nieh al die moeilijkuh woorduh gebruikuh, ik ken geen duits.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon suiker strooien en gasbrander erop. Crème brûlee.
Wel Frans?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, nieh al die moeilijkuh woorduh gebruikuh, ik ken geen duits.
Je eiguh tamme giraf. :s wejo maak me nie boosquote:
wah ;s ik sei dat ik van juh hielt ;squote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je eiguh tamme giraf. :s wejo maak me nie boos
Niet, je noemde m'n zus een snol :squote:
Heb jij een zus?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet, je noemde m'n zus een snol :s
Nee.quote:
Slaap lekker Coco Chanelquote:
Wow dikke ship hierquote:
Roboquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow dikke ship hier
Nooit begrepen waarom ze dat zo noemen overigens.
quote:
Rustig. En bij jou?quote:
alles behalve rustigquote:
Ja ik eigenlijk ookquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alles behalve rustig
klaar met stage nu?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:51 schreef Chloroform het volgende:
CUL / Alternatief broodbeleg
Dit wordt de beste trend van het jaar.
wat moet je nog allemaal doen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik eigenlijk ookMaar probeer mezelf maar voor te houden dat het niet zo is.
Afgerond, nu de rest nog. Ben benieuwd of ik het ga redden pff... Zo weer richting Tilburg.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Verkrachting is iets voor liefhebbers. Je lul in een verkrampte grot duwen kan nogal pijnlijk zijn.
Van alles nog... Maar goed, zal wel lukken denk ik. En helaas ja gezegd toen ze vroegen of ik mee wilde spelen / invallen in twee orkesten, net in deze periode. Super dom weer.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat moet je nog allemaal doen?
hier echt vanalles door elkaar op het werk, tussendoor vanalles regelen aan hypotheek en nog wat "vrijwilligerswerk" voor verenigingen erbij proberen :'0
nee, dat zeker niet. maar het is een beetje te veel dingen tegelijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Van alles nog... Maar goed, zal wel lukken denk ik. En helaas ja gezegd toen ze vroegen of ik mee wilde spelen / invallen in twee orkesten, net in deze periode. Super dom weer.
Haha lekker druk ook dus. Hoef je je in ieder geval niet te vervelen.
Hmm dat heb je soms ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat zeker niet. maar het is een beetje te veel dingen tegelijk.
kan ik je nog inhuren voor te schilderen deze zomer?
jammer, had gehoopt op een mooie robo muurschilderingquote:
Nah doe ik echt niet aan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jammer, had gehoopt op een mooie robo muurschildering
schilderijen ook helemaal niet meer toch, of dat wel nog soms?quote:
Niet echt. Ben alleen nog maar bezig met één groot project en daar teken ik voornamelijk voor. Naja gebruik ook wel inkt enzo, maar dat vind ik niet schilderen. Als ik na de academie al doorga met beeldend werk is het daarmee, maar de kans is groot dat ik mijn tekenspullen voor altijd aan de kant leg. Of in ieder geval voor enkele jaren.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schilderijen ook helemaal niet meer toch, of dat wel nog soms?
tja, dat is jouw keuze natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Niet echt. Ben alleen nog maar bezig met één groot project en daar teken ik voornamelijk voor. Naja gebruik ook wel inkt enzo, maar dat vind ik niet schilderen. Als ik na de academie al doorga met beeldend werk is het daarmee, maar de kans is groot dat ik mijn tekenspullen voor altijd aan de kant leg. Of in ieder geval voor enkele jaren.
zeg dat welquote:
de leventjuh is poepiezwaarquote:
Poepie doen is soms ook echt zwaar.quote:
pittig gegeten?quote:
Nee gewoon, soms heb je dat.quote:
jij misschien jaquote:
Jij nooit?quote:
zonder pittig eten de dag vooraf nietquote:
True. Na chilivlokjes enzoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Poepie doen is soms ook echt zwaar.
Ja oké.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zonder pittig eten de dag vooraf niet
Krijg genoeg zuivel binnen.quote:
wat kook je vandaag?quote:
Dat weet ik toch nog niet. Wordt wel iets met gehakt want heb dat nog veel in de vriezer liggen.quote:
Maak mexicaanse soep.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat weet ik toch nog niet. Wordt wel iets met gehakt want heb dat nog veel in de vriezer liggen.
Geef recept.quote:
Morgen is het pas woensdag.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat weet ik toch nog niet. Wordt wel iets met gehakt want heb dat nog veel in de vriezer liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |