Was in de veronderstelling dat ze de trambaan hier aan het fixen waren, maar jij was het dus met dat lawaai.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja afgelopen zaterdag weer even een anal gape diameter van 20cm gemaakt. De beelden gaan naar kpd. En bij jou dan
Say no to anal.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja afgelopen zaterdag weer even een anal gape diameter van 20cm gemaakt. De beelden gaan naar kpd. En bij jou dan
nog steeds wonderbaarlijk dat we elkaar niet hebben gezien.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was in de veronderstelling dat ze de trambaan hier aan het fixen waren, maar jij was het dus met dat lawaai.
maar waarom danquote:
Ja, precies. Waarom dan.quote:
het is leuk om pijn te doenquote:
HAHA die een-na-laatstequote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat, bij een peuter? Smeerlapquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:18 schreef Gridlok het volgende:
Ik dacht dat het een seksuele referentie was naar masturberen, zat ik er even ver langs.
Scheelde niks @juna's tuna.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nog steeds wonderbaarlijk dat we elkaar niet hebben gezien.
Het was overigens bij mijn wifey thuis dus het was misschien toch de trambaan
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:18 schreef Gridlok het volgende:
Heb overigens niet op die spoiler geclicked.[ afbeelding ]
Haha.quote:
MvM trio met dwc bwoh geilquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Scheelde niks @juna's tuna.
[..]
[ afbeelding ]
Waquote:
Ik? Wat?quote:
Dacht al :squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |