Was in de veronderstelling dat ze de trambaan hier aan het fixen waren, maar jij was het dus met dat lawaai.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja afgelopen zaterdag weer even een anal gape diameter van 20cm gemaakt. De beelden gaan naar kpd. En bij jou dan
Say no to anal.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja afgelopen zaterdag weer even een anal gape diameter van 20cm gemaakt. De beelden gaan naar kpd. En bij jou dan
nog steeds wonderbaarlijk dat we elkaar niet hebben gezien.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was in de veronderstelling dat ze de trambaan hier aan het fixen waren, maar jij was het dus met dat lawaai.
maar waarom danquote:
Ja, precies. Waarom dan.quote:
het is leuk om pijn te doenquote:
HAHA die een-na-laatstequote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat, bij een peuter? Smeerlapquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:18 schreef Gridlok het volgende:
Ik dacht dat het een seksuele referentie was naar masturberen, zat ik er even ver langs.
Scheelde niks @juna's tuna.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nog steeds wonderbaarlijk dat we elkaar niet hebben gezien.
Het was overigens bij mijn wifey thuis dus het was misschien toch de trambaan
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:18 schreef Gridlok het volgende:
Heb overigens niet op die spoiler geclicked.[ afbeelding ]
Haha.quote:
MvM trio met dwc bwoh geilquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Scheelde niks @juna's tuna.
[..]
[ afbeelding ]
Waquote:
Ik? Wat?quote:
Dacht al :squote:
Ja man ben al so oud tog ;squote:
Vertel ons alles.quote:
Zelfde leeftijd als ik :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zelfde leeftijd als ik :$Als ik is goed hoor. :sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Heb wel zin in celebrations. :$quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet ik, daarom celebrations, want brabant
Bah, chocolade.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb wel zin in celebrations. :$
[ afbeelding ]
Hoezo discussiëren over een fucking show.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze denken dat Tyrion en Shae echte liefde was
...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt he. Lees de boeken gewoonquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoezo discussiëren over een fucking show.
Whatever.quote:
Wat een sukkels, we weten allemaal dat zij gewoon sletje is.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Shae was zijn vaste hoer. Toen niet meer. Nu getuigt ze tegen hem.quote:
Geef eens een link, effe de waarheid vertellen daar godverdomme, dit kan toch niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Shae was zijn vaste hoer. Toen niet meer. Nu getuigt ze tegen hem.
Ze denken dat dat is uit liefdesverdriet
Zou gulzig opeten. :$$quote:
Oké, Robophaxx.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Shae was zijn vaste hoer. Toen niet meer. Nu getuigt ze tegen hem.
Ze denken dat dat is uit liefdesverdriet
Gewoon suiker strooien en gasbrander erop. Crème brûlee.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Calorieën maakt niet uit :$ branden er wel af.
Wow, nieh al die moeilijkuh woorduh gebruikuh, ik ken geen duits.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon suiker strooien en gasbrander erop. Crème brûlee.
Wel Frans?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, nieh al die moeilijkuh woorduh gebruikuh, ik ken geen duits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |