Laat nog eens die foto van jou zien dan, Channing Tatum.quote:
Shots firedquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laat nog eens die foto van jou zien dan, Channing Tatum.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, precies wat ik dacht.quote:
Maar jij had d'r eentje in je fobo, maar hebt 'm weggehaald.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja want Chloro post natuurlijk wel meteen een pic als ik daar om vraag..
Alsof jij daar geen backup van hebtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar jij had d'r eentje in je fobo, maar hebt 'm weggehaald.
[ afbeelding ]
Als ik het vraag wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:55 schreef Modus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als ik het vraag wel.Jij hebt ook haar snap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat jij heel veel problemen met jezelf hebt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat is deze sjit nou weer ineens.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik denk dat jij heel veel problemen met jezelf hebt.
#fokpsycholoog
Nou ja, in 90 procent van jouw posts probeer je anderen (voornamelijk mannen) belachelijk te maken en je kijkt naar FOK!dicks. Zegt genoeg toch.quote:
Weet niet waar jij aan hebt lopen sippen, maar ik heb geen idee waar ik dat ergens zou extracten bij haar.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij bedoelt Schnapps*
Haar kruidige, doch zoete honingmelange met zachte nadronk.
Laat jij eens een foto van jezelf zien als je toch al geen problemen met jezelf hebt?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
oeiquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, in 90 procent van jouw posts probeer je anderen (voornamelijk mannen) belachelijk te maken en je kijkt naar FOK!dicks. Zegt genoeg toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |