Dat dacht ik wel, mijn ex was ook helemaal weg van die gast.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké, ik vergeef je, maar alleen omdat Jensen Ackles.
Waarom is het uit?quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel, mijn ex was ook helemaal weg van die gast.![]()
Maar on the bright side: fijn dat we het weer bijgelegd hebben.
Omdat het niet meer aan is.quote:
Ja, dat is vaak zo dan.quote:
Het gaf verder niets, als Jessica Alba op tv was zat ik te geilen.quote:
Ah, dus je bent vreemdgegaan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:35 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het gaf verder niets, als Jessica Alba op tv was zat ik te geilen.
Nou nee, ben altijd hondstrouw geweest. Maar ben niet blind, kan wel een ander vrouw mooi en sexy vinden.quote:
Aahhhh dus zij is vreemdgegaan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:40 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nou nee, ben altijd hondstrouw geweest. Maar ben niet blind, kan wel een ander vrouw mooi en sexy vinden.
Dat mag.quote:
Zie je is hier veel leukerquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:52 schreef deadprez het volgende:
halve topic terug moeten lezen. was het wel waard tho, bazenkatten.
Als ze een kindje maken noemt Chlo hem deadprezquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:52 schreef deadprez het volgende:
halve topic terug moeten lezen. was het wel waard tho, bazenkatten.
Nou ja, het zijn broer en zus, dus als ze kindje maken dan weet je al meteen dat dat beest geen goed leven beschonken is.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:54 schreef deadprez het volgende:
hele toekomst van dat beest in een keer weggegooid
beschonken?quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, het zijn broer en zus, dus als ze kindje maken dan weet je al meteen dat dat beest geen goed leven beschonken is.
Ja kk autocorrect.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |