geen idee waar dit over gaat weerquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen HJ nog maar hoor. Wel grappig dat ze vaak op donderdag post.
volgens mij niet, gewoon maar wat zeggen om het te zeggen ja togggquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was jij hier toen al hier? Of je hebt zeker de foto's terug gezocht viespeukje
Mooi hequote:Op donderdag 15 mei 2014 14:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, op een forum waar de meerderheid van de users bestaat uit mannelijke zolderkamerautisten is een username met 'slikker' inderdaad 'gewoon een naam'.
Hij was Loppe.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toen ik me 5 jaar geleden aanmeldde had ik me eigenlijk Chai-93 moeten noemen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi heals of dat niet opvalt idd
Of de zoveelste dude zonder enige subtiliteit met aandacht tekort of gewoon een lelijk dik mokkel
Ja preciesquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi heals of dat niet opvalt idd
Of de zoveelste dude zonder enige subtiliteit met aandacht tekort of gewoon een lelijk dik mokkel
Ben hier al van 2008quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, horsedollo93quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Toen ik me 5 jaar geleden aanmeldde had ik me eigenlijk Chai-93 moeten noemen.
Blondje-93quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Toen ik me 5 jaar geleden aanmeldde had ik me eigenlijk Chai-93 moeten noemen.
Ja, valt echt niet op hoorquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja preciesVooral icm zijn/haar posts.
Nee op Chai-93 hadden meer autisten gehit. Gewoon onschuldig jong meisje van 16 zonder vieze naam.quote:
Onschuldig?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee op Chai-93 hadden meer autisten gehit. Gewoon onschuldig jong meisje van 16 zonder vieze naam.
Ik kan er ook helemaal niks mee nee. Snap niet hoe het mogelijk is.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, valt echt niet op hooren nog steeds blijven de onzekere mannetjes reageren en voeden
cannotcope pls
In het begin wel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onschuldig?zijn maar weinig die, als het gesprek over het OV gaat, begint over bebloede tampons gooien enzo
Bewijs..quote:
Vind je het fijn als autisten op jou 'hitten'?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee op Chai-93 hadden meer autisten gehit. Gewoon onschuldig jong meisje van 16 zonder vieze naam.
Wat denk je zelf, haar vriend is mozyquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind je het fijn als autisten op jou 'hitten'?
Nee. Is niet echt vleiend of zo.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind je het fijn als autisten op jou 'hitten'?
De hoogte van jouw lichaam is laag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |