Wat lief dat je voor me opkomtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:56 schreef darkmond het volgende:
Stfu bitch___!!! Lul niet over SadPanda, kunnen we net zo goed over jou beginnen en je mislukking in 't leven en binnen FOK!.
It's like, no one cares.
Druk maken om een forumquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:56 schreef darkmond het volgende:
Stfu bitch___!!! Lul niet over SadPanda, kunnen we net zo goed over jou beginnen en je mislukking in 't leven en binnen FOK!.
It's like, no one cares.
Liever ook tegen een boom maar zelfs dan sijpelt het er weleens naast. En als er dan sneeuw ligt ...quote:
Nee.quote:
Mijn pis is rond de 100 graden celcius, als mijn pis op sneeuw komt krijg je geen gele sneeuw, maar een poep.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:00 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Liever ook tegen een boom maar zelfs dan sijpelt het er weleens naast. En als er dan sneeuw ligt ...
nee nee niet over mijn mattie sad beginnenquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:01 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Nee.![]()
Wie vervelend is moet de gevolgen ook maar zien
Ja en gedenatureerd zaad.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:01 schreef darkmond het volgende:
[..]
Mijn pis is rond de 100 graden celcius, als mijn pis op sneeuw komt krijg je geen gele sneeuw, maar een poep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |