Dawwquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:15 schreef Murdera het volgende:
Zou Snachts met een keukenmes voor je raam staan Veer![]()
Om onze bruidstaart aan te snijden :$$$
https://www.facebook.com/wolvendagenquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Yiha kende haar sowieso wel geloof ik, zijn DM overload kwam in eerste instantie omdat hij mij ging vragen om haar facebook!
Waarom?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Als iemand nog één keer wd hyped zoek ik d'r op, snij ik d'r open en draag ik d'r huid als trofee.
En dan ook aan mij, like, why?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom vraag je via dm om haar fb? Mi kanky ga je steeds raarder vinden
Was hij dat?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:23 schreef VeerEli het volgende:
In your days? Dude, shit was nog geeneens 3 maanden geleden, waar heb je het over
lulz was maar geintje xdddquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was hij dat?![]()
Kijk 'm nu random doen om het enigszins te bagatelliseren.
You got exposed, damage control won't help anymore.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:25 schreef Yiha het volgende:
oh nee, internet calamiteiten wat doen jullie???
geak!!!!
Ja joh, hij is die Loppequote:Op donderdag 15 mei 2014 21:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was hij dat?![]()
Kijk 'm nu random doen om het enigszins te bagatelliseren.
Is dat kind zindelijk?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja joh, hij is die LoppeHahahaha gast is wayyyyy more fucked up dan gemiddelde kind in m'n klas die ik nu les geef
Ja jonge mongol, het ene speciaal onderwijs is het andere niet. Die school waar ik toen moest werken dat was echt vooral gericht op lichamelijke handicaps (waar vaak automatisch geestelijke stoornissen bij komen kijken) en deze school is gewoon voor kinderen met een achterstand of stoornis oid.quote:
gij zijt wel een bitch e zeg, gvdquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja jonge mongol, het ene speciaal onderwijs is het andere niet. Die school waar ik toen moest werken dat was echt vooral gericht op lichamelijke handicaps (waar vaak automatisch geestelijke stoornissen bij komen kijken) en deze school is gewoon voor kinderen met een achterstand of stoornis oid.
No shitquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja jonge mongol, het ene speciaal onderwijs is het andere niet. Die school waar ik toen moest werken dat was echt vooral gericht op lichamelijke handicaps (waar vaak automatisch geestelijke stoornissen bij komen kijken) en deze school is gewoon voor kinderen met een achterstand of stoornis oid.
nog een bitch, kankerquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:29 schreef Chai het volgende:
[..]
No shit, heb ook maar 2 gehandicapte schoonzussen die op allerlei verschillende scholen hebben gezeten.
Was ook alleen maar een vraag om Loppe belachelijk te maken.![]()
Oh damnquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:29 schreef Chai het volgende:
[..]
No shit, heb ook maar 2 gehandicapte schoonzussen die op allerlei verschillende scholen hebben gezeten.
Was ook alleen maar een vraag om Loppe belachelijk te maken.![]()
Vreemd, tegen mij doen ze wel aardig.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:30 schreef Yiha het volgende:
[..]
nog een bitch, kanker
zijn jullie daar fier op ofzo?
Chai weet dat ik het vol lobi bedoel <3quote:
TR gedaan voor kankerquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:30 schreef Yiha het volgende:
[..]
nog een bitch, kanker
Echt he? Maar het ligt natuurlijk altijd aan een ander. Zelfreflectie is ver te zoeken. Herken ik wel bij een aantal ernstigere gevallen in de klas.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vreemd, tegen mij doen ze wel aardig.
Ook.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh damnVond de vraag zo random, ik denk je bent oprecht benieuwd naar dat jongetje dat ik begeleid
![]()
Fier?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:30 schreef Yiha het volgende:
[..]
nog een bitch, kanker
jij zit ook al met je kop tussen haar benenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vreemd, tegen mij doen ze wel aardig.
Jelly?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:32 schreef Yiha het volgende:
[..]
jij zit ook al met je kop tussen haar benen
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:29 schreef Chai het volgende:
[..]
heb ook maar 2 gehandicapte schoonzussen die op allerlei verschillende scholen hebben gezeten.
Een kanttekening?? Dat is toch een tekening aan de kant? XD XD XDquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:34 schreef Modus het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)een_kanttekenin.html
[ afbeelding ]
Nee domme zak hooi dit is een kanttekening xDquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Een kanttekening?? Dat is toch een tekening aan de kant? XD XD XD
Het was misschien, héel misschien een klein beetje kwetsend geweest als:quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:34 schreef Yiha het volgende:
veer is lelijk, er duizend mooiere meiden dan haar
Hahahaquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee domme zak hooi dit is een kanttekening xD
[ afbeelding ]
ik probeer die andere loeders hun ogen te openenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het was misschien, héel misschien een klein beetje kwetsend geweest als:
- Het waar was (het eerste deel dan)
- Je het meende
- Je ook maar enigszins iets voorstelde
- Ik je leuk zou vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |