Dawwquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:15 schreef Murdera het volgende:
Zou Snachts met een keukenmes voor je raam staan Veer![]()
Om onze bruidstaart aan te snijden :$$$
https://www.facebook.com/wolvendagenquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Yiha kende haar sowieso wel geloof ik, zijn DM overload kwam in eerste instantie omdat hij mij ging vragen om haar facebook!
Waarom?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Als iemand nog één keer wd hyped zoek ik d'r op, snij ik d'r open en draag ik d'r huid als trofee.
En dan ook aan mij, like, why?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom vraag je via dm om haar fb? Mi kanky ga je steeds raarder vinden
Was hij dat?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:23 schreef VeerEli het volgende:
In your days? Dude, shit was nog geeneens 3 maanden geleden, waar heb je het over
lulz was maar geintje xdddquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was hij dat?![]()
Kijk 'm nu random doen om het enigszins te bagatelliseren.
You got exposed, damage control won't help anymore.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:25 schreef Yiha het volgende:
oh nee, internet calamiteiten wat doen jullie???
geak!!!!
Ja joh, hij is die Loppequote:Op donderdag 15 mei 2014 21:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was hij dat?![]()
Kijk 'm nu random doen om het enigszins te bagatelliseren.
Is dat kind zindelijk?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja joh, hij is die LoppeHahahaha gast is wayyyyy more fucked up dan gemiddelde kind in m'n klas die ik nu les geef
Ja jonge mongol, het ene speciaal onderwijs is het andere niet. Die school waar ik toen moest werken dat was echt vooral gericht op lichamelijke handicaps (waar vaak automatisch geestelijke stoornissen bij komen kijken) en deze school is gewoon voor kinderen met een achterstand of stoornis oid.quote:
gij zijt wel een bitch e zeg, gvdquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja jonge mongol, het ene speciaal onderwijs is het andere niet. Die school waar ik toen moest werken dat was echt vooral gericht op lichamelijke handicaps (waar vaak automatisch geestelijke stoornissen bij komen kijken) en deze school is gewoon voor kinderen met een achterstand of stoornis oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |