Ik ben snel, heb maar 10 seconden nodig.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zag het toevallig en wilde openen maar net te laat
Jij bent vast een beest in bedquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben snel, heb maar 10 seconden nodig.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zag het toevallig en wilde openen maar net te laat
Ik heb ze echt allemaal gezien, volgde zo'n US topic gister livequote:
Oh fuckquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb ze echt allemaal gezien, volgde zo'n US topic gister live. Ook al die #WhatJayZSaidToSolange's enz
.
Wat was de reden nou?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb ze echt allemaal gezien, volgde zo'n US topic gister live. Ook al die #WhatJayZSaidToSolange's enz
.
Is je hoofd stuk?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zusje van Beyonce
is je google stuk?
Onbekend, werd gespeculeerd dat 'ie gecheat zou hebben (quote:
Dwc van Erven Dorens.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Onbekend, werd gespeculeerd dat 'ie gecheat zou hebben (), maar een insider schijnt gezegd te hebben dat Jay-Z iets zei tegen d'r wat ze verkeerd opvatte oid en daarna ging ze spazz out
.
#sjoonieuws #boelervard
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat solange boos was omdat hij zijn nummer ge dm't had.
hihiquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat solange boos was omdat hij zijn nummer ge dm't had.
Waarom heb je m weg gehaald danquote:
Gehehehequote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#tookmelongerthani'dliketoadmit
#dwcvanervendorens #tvp
Wat is ze gewoon gebleven he.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:59 schreef VeerEli het volgende:
Wat ik nog 't meest bizarre vond was hoe Beyonce zo chill bleef staan alsof er niks aan de hand was
Zo slechtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#dwcvanervendorens #tvp
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#dwcvanervendorens #tvp
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#dwcvanervendorens #tvp
+1 zo onverwachtsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:10 schreef Chai het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_s_de_erasmus.html
Ganzen
Hehehehquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:10 schreef Chai het volgende:
Ganzen
Grappige beesten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:10 schreef Chai het volgende:
Ganzen
vet cool kijkcijferkanon.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:57 schreef Chloroform het volgende:
God, jongens, ze hebben weer een nieuw programma op RTL hoor. Divorce Hotel.!
Dawwwquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zitten nu ook weer overal baby gansjes in de weilanden
Echt hequote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:59 schreef VeerEli het volgende:
Wat ik nog 't meest bizarre vond was hoe Beyonce zo chill bleef staan alsof er niks aan de hand was
Ze is een emotieloze door mediatraining gefuckte robotquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Echt heOp een gegeven moment ook heel rustig haar jurk rechttrekken enzo. Zal wel niet de 1e keer zijn dat het gebeurd is.
Opa jay zquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze is een emotieloze door mediatraining gefuckte robot.
[ afbeelding ]
Kijk die fake glimlach, deze foto is amper 5 seconden na het einde van het filmpje.
zou ze ook andere dingen slikken?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:05 schreef Chai het volgende:
KLB / SadPanda
KLB / d4v1d is bang voor slotjes
KLB / Blauwetijger
Ja echt fake, valt me tegen van haar.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze is een emotieloze door mediatraining gefuckte robot.
[ afbeelding ]
Kijk die fake glimlach, deze foto is amper 5 seconden na het einde van het filmpje.
sorry , I didn't knowquote:
lokpostquote:
hoiquote:
Ha. Ik heb een nee gehoord van Frankiequote:
Ja was wel te verwachten hè.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:31 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ha. Ik heb een nee gehoord van Frankie
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:31 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ha. Ik heb een nee gehoord van Frankie
Echt he.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:
Geen idee, ik denk haar partner.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet jij of die man haar zoon of partner is?
Ja gvd.quote:
Moest lachen om bonnetjes.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb bonnetjes, zullen we een 16 pc bucket + 2 Zinger meals splitten?
Echt hoor, optiefen met die lui.quote:
Allemaal. Stuk voor stuk. Of nou ja. Behalve die Mart Smeets lookalike.quote:
Hoe kennen jullie al die namen?quote:
Gerda weet ik uit het topic van RR op FOK!. Die oude tokkievrouw is duidelijk genoeg om haar te omschrijven.quote:
Bij de jury toch niet? Of ben ik echt scheel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Er komen van die balkjes onder lieve schat
Nee de jury niet nee maar José is dat wijf inderdaadquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij de jury toch niet? Of ben ik echt scheel.![]()
Ja, ik snap 'm nu.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee de jury niet nee maar José is dat wijf inderdaad
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:56 schreef Chloroform het volgende:
Wat een uitspraak.Als er weer grind moet komen, hoeft die dakgoot toch ook niet meer.
quote:
"van dit seizoen"quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:04 schreef Chloroform het volgende:
Oh, dit was ook laatste aflevering? Damn.
Ja dat bedoel ik toch.quote:
In Nederland zijn daar laatst mensen voor opgepakt geloof ikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
Oh wacht, dit is een andere, wou eigenlijk deze posten.
[ afbeelding ]
je US fotoquote:
die prachtige blauwe ogenquote:
Om maar niet over die wilde gezichtsbeharing te beginnenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
die prachtige blauwe ogen
die strenge kleine mond
die clark kent bril
die superman lok die over je voorhoofd valt
die scheve neus
die groene trui
die grijs/witte streep
ojee, stonersmeetquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Om maar niet over die wilde gezichtsbeharing te beginnen
Blanke jongetjes mogen geen wiet roken?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:39 schreef Yiha het volgende:
stoere kindjes willen blakka zijn en wiet roken allday errday
ben je een mongool ofzo?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als jij gewoon duidelijk uitlegt wat je bedoelt ontstaan er ook geen misverstanden
Dus omdat ik voor de naam wietparkiet heb gekozen ben ik een domme wietrokende sukkel?quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dus omdat ik voor de naam wietparkiet heb gekozen ben ik een domme wietrokende sukkel?
en ga ik naar stonermeets?
Wejooo racist!!!1!!quote:
je moet hem eens recht kloppen ofzoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
die prachtige blauwe ogen
die strenge kleine mond
die clark kent bril
die superman lok die over je voorhoofd valt
die scheve neus
die groene trui
die grijs/witte streep
FOK!knokploeg met mortiequote:Op woensdag 14 mei 2014 00:08 schreef Chloroform het volgende:
Sommige mensen moeten echt paar goeie tikken krijgen ja.
Den Haag HS.quote:
12.00 uur.quote:
niet zo agressief jijquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:08 schreef Chloroform het volgende:
Sommige mensen moeten echt paar goeie tikken krijgen ja.
Bepaal ik zelf wel, grafkop.quote:
Of anders DM je me je nummer?quote:
Ik hoef je ook niet weg te krijgen hoor. Je gaat je gang maar.quote:
wil je zeggen dat ik mijn eigen put aan het graven ben ofzo?quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik hoef je ook niet weg te krijgen hoor. Je gaat je gang maar.
Graf.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:25 schreef Yiha het volgende:
[..]
wil je zeggen dat ik mijn eigen put aan het graven ben ofzo?
Nee hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:25 schreef Yiha het volgende:
[..]
wil je zeggen dat ik mijn eigen put aan het graven ben ofzo?
Kölsch.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Supreme Cuts. Ken ik door jou =$. Vandaag veel Kölsch geluisterd
.
Bedankt.quote:
Het is wat.quote:
=$ Kölsch ken ik niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Supreme Cuts. Ken ik door jou =$. Vandaag veel Kölsch geluisterd
.
Pleonasme.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:43 schreef Kloonhommel het volgende:
Hoe heet dat ook al weer, dat je iets zegt wat in feite dubbelop is?
Pleonasme?quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:43 schreef Kloonhommel het volgende:
Hoe heet dat ook al weer, dat je iets zegt wat in feite dubbelop is?
O ja!quote:
Zit je nu nog je huiswerk te maken?quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit je nu nog je huiswerk te maken?
Graag gedaan, bby.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:49 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Soms heb ik van die momenten, dat ik iets niet meer weet en toch op het puntje van mijn tong zit, en dan laat het me niet meer los en dan blijf ik piekeren tot de volgende ochtend als ik wakker word ineens weer weet wat het was.
Dat heb jij mij nu bespaard.
ja maar waarom doe je alsof je dat niet hebt gepost lulloquote:
hij staat er toch nog in jouw quote lulloquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja maar waarom doe je alsof je dat niet hebt gepost lullo
ja volgens mij besef jij je dat nu ook pas slimpiequote:Op woensdag 14 mei 2014 00:54 schreef Yiha het volgende:
[..]
hij staat er toch nog in jouw quote lullo
Beseffen is geen wederkerend werkwoord.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja volgens mij besef jij je dat nu ook pas slimpie
Je neus is geen wederkerend werkwoordquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beseffen is geen wederkerend werkwoord.
Neus is sowieso geen werkwoordquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je neus is geen wederkerend werkwoord
Neusgrapjes zijn echt al heel oud, jammer CB.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je neus is geen wederkerend werkwoord
quote:
nouja, dan zal ik me van den domme gehouden hebben zekerquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja volgens mij besef jij je dat nu ook pas slimpie
Wat? :squote:
Je bent oud, slimpie. :SsSquote:
Hoef je er niet in te wrijven hoor :s;Ssquote:
Het moest ff. :SsSquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoef je er niet in te wrijven hoor :s;Ss
gwn het hele huis volproppen met geurkaarsen en overal rozenblaadjes laten slingerenquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:09 schreef Chloroform het volgende:
R&P / Romantische dingen om te doen
Liefdesbrieven.
Houd wel van je hoor ondanks al jouw mankementenquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Neusgrapjes zijn echt al heel oud, jammer CB.
okquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:03 schreef Yiha het volgende:
[..]
nouja, dan zal ik me van den domme gehouden hebben zeker
Wow, deze openbaringen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:10 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het moest ff. :SsS
Maar ik vind je neus wel CUTE as the fuck. Wil erin knijpen, erlangs schuren, eraan likken, de mogelijkheden zijn oneindig.
Romantisch schurenquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gwn het hele huis volproppen met geurkaarsen en overal rozenblaadjes laten slingeren
Mag zij die shit volgende dag opruimen zeker. :squote:Op woensdag 14 mei 2014 01:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gwn het hele huis volproppen met geurkaarsen en overal rozenblaadjes laten slingeren
Hoezo 'al'?!quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Houd wel van je hoor ondanks al jouw mankementen
[..]
ok
Natuurlijkquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag zij die shit volgende dag opruimen zeker. :s
Romantisch daggerenquote:
Ik weet ook niet wat voor vrouwen dat romantisch zouden vinden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Natuurlijk
zou zo iets in eerste instantie helemaal niet doen
[..]
Romantisch daggeren
zijn grote penis?quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo 'al'?!![]()
Ik ook wel van jou hoor, ondanks.. Well.. Y'know.
zullen vast genoeg mutsen zijn die dat romantisch en schattig vindenquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat voor vrouwen dat romantisch zouden vinden.
Nu klinkt het alsof vrouwen iets beters te doen hebben dan dat?quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag zij die shit volgende dag opruimen zeker. :s
Ongetwijfeld. En dan romantisch samen door de McDrive.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zullen vast genoeg mutsen zijn die dat romantisch en schattig vinden
Ik in ieder geval wel, dus mocht je nog willen trouwen, dan weet je dat.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:19 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nu klinkt het alsof vrouwen iets beters te doen hebben dan dat?
Ongetwijfeld, waarom duur doen met 5 sterren restaurant. Tegenwoordig krijg je al een blowjob in ruil voor een BigMac.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. En dan romantisch samen door de McDrive.
Ik geef mijn ziel voor een Big Tasty.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, waarom duur doen met 5 sterren restaurant. Tegenwoordig krijg je al een blowjob in ruil voor een BigMac.
Ik huur wel een huishoudster. Voor alles is een oplossing bby.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik in ieder geval wel, dus mocht je nog willen trouwen, dan weet je dat.
Kom kom, dat kan ook wel voor een BigMac. Niet zo duur doen jij.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik geef mijn ziel voor een Big Tasty.
Big is de mijne niet, maar tasty onomnomnomquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik geef mijn ziel voor een Big Tasty.
Ga liever naar een restaurant danquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. En dan romantisch samen door de McDrive.
Ik zou wel een huishoudster willen. Gewoon iemand die elke dag het bed verschoont. De rest doe ik zelf wel.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:22 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik huur wel een huishoudster. Voor alles is een oplossing bby.
Deze man.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ga liever naar een restaurant dan
waar ze fatsoenlijke maaltijden serveren
En dan zeker voor haar bestellen? Zo'n hekel aan zulke mensen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ga liever naar een restaurant dan
waar ze fatsoenlijke maaltijden serveren
wow waar heb ik dat gezegdquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan zeker voor haar bestellen? Zo'n hekel aan zulke mensen."Ik wil graag de ribeye en voor mijn vrouw de snoekbaars."
Heeft je vrouw gvd haar stem verloren of wat?
Slecht dit.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Big is de mijne niet, maar tasty onomnomnom
Snoekbaars. Ben je niet goed of zo. Ik zou de salade bestellen voor haar.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan zeker voor haar bestellen? Zo'n hekel aan zulke mensen."Ik wil graag de ribeye en voor mijn vrouw de snoekbaars."
Heeft je vrouw gvd haar stem verloren of wat?
Oh nergens, ik vond dit gewoon een uitgelezen kans om mijn haat te laten blijken.quote:
oh, mijn autisme schrokquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh nergens, ik vond dit gewoon een uitgelezen kans om mijn haat te laten blijken.
Jij bestelt gvd helemaal niks voor haar, dat kan ze zelf wel. Paar tikken op je bolle ogen kun je krijgen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:27 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Snoekbaars. Ben je niet goed of zo. Ik zou de salade bestellen voor haar.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bestelt gvd helemaal niks voor haar, dat kan ze zelf wel. Paar tikken op je bolle ogen kun je krijgen.
Wat een luxe is dat.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:29 schreef wietparkiet het volgende:
of je zorgt dat ze langs komt en zelf kookt
hamburgers bijvoorbeeld
Ik vind diepvrieshamburgers lekkerder dan verse.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:29 schreef wietparkiet het volgende:
of je zorgt dat ze langs komt en zelf kookt
hamburgers bijvoorbeeld
Beetje burgerlijk wel dit. Hamburgers bakken, ESF kijken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en daarna op de bank esf kijken tog
Ook als je ze eerst ontdooit?quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind diepvrieshamburgers lekkerder dan verse.
...quote:
Die principes zijn je ingegoten door je mams hè, een vrouwmens. Je papa zou (als het goed is) wat anders zeggen.quote:
Ik weet toch gvd zelluf wel wat goed is voor haar en wat niet. Paar likken op je neus kan je krijgen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bestelt gvd helemaal niks voor haar, dat kan ze zelf wel. Paar tikken op je bolle ogen kun je krijgen.
zal ook nooit meer van dat labeltje afkomen hequote:Op woensdag 14 mei 2014 01:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo 'al'?!![]()
Ik ook wel van jou hoor, ondanks.. Well.. Y'know.
Nee ik prefereer een goed stuk vlees boven die troep van de macquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:35 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Die principes zijn je ingegoten door je mams hè, een vrouwmens. Je papa zou (als het goed is) wat anders zeggen.
Ik zeg je eerlijk, vrouwen zijn aliens, ze werken allemaal samen, komen s'nachts bij elkaar om te vergaderen hoe ze de wereld gaan overnemen wanneer de mannen slapen. Tis niet gek dat ze overdag van die pesthumeur hebben met zo weinig slaap.
ik wil niet uit de groep vallenquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje burgerlijk wel dit. Hamburgers bakken, ESF kijken.
Zit je me nou weer te versieren?quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:36 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik weet toch gvd zelluf wel wat goed is voor haar en wat niet. Paar likken op je neus kan je krijgen.
Nee, srry.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zal ook nooit meer van dat labeltje afkomen he
En ja "al". Je hebt er nogal wat he
Weenie, wil jij dat?quote:
Laat me het tegendeel bewijzen.quote:
Wil eerst pics van je spieren.quote:
Ben helemaal niet te kritisch.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Laat me het tegendeel bewijzen.
Dit zijn ze;
Je bent verbitterd
Je bent harig
Je bent Perzisch (4ever Junatrauma)
Je bent te kritisch
Je bent te dominant in bed
Je bent een fokster.
bent kritisch over m'n lullemansquote:
Niet waar, zeg altijd dat een veer beter kietelt dan een bezem.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
bent kritisch over m'n lullemans
Make sensequote:Op woensdag 14 mei 2014 01:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet waar, zeg altijd dat een veer beter kietelt dan een bezem.
Bezem met van die keiharde stugge haren in je kut. Nou lekker sjeg.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet waar, zeg altijd dat een veer beter kietelt dan een bezem.
Ik wil ook roddels.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bezem met van die keiharde stugge haren in je kut. Nou lekker sjeg.
Tevens wil ik roddels horen
kwoot for historyquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:48 schreef Chocolatebear het volgende:
Volgens mij is Yiha dit type bronie
[ afbeelding ]
quote:
Ooit een filmpje gezien van een oma die een pleeborstel helemaal naar binnen duwt en er schijnbaar van geniet of zo. Dus een bezem zou ook nog kunnen ja...quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bezem met van die keiharde stugge haren in je kut. Nou lekker sjeg.
Tevens wil ik roddels horen
we should start seeing other peoplequote:Op woensdag 14 mei 2014 01:55 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ooit een filmpje gezien van een oma die een pleeborstel helemaal naar binnen duwt en er schijnbaar van geniet of zo. Dus een bezem zou ook nog kunnen ja...
Amen to that.quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
we should start seeing other people
quote:
De verweerder.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heeft gisteren de eiser of de verdediger gewonnen?
waar tegen moest hij zich verweren?quote:
Tegen de eiser.quote:
en wat eiste die?quote:
Dat de buren een dakgoot zouden plaatsen, maar uiteindelijk mag ze zelf voor die dakgoot gaan betalen (tot 750 euro) en moet ze het tussenpaadje weer deels herstellen omdat een deel van het pad eigendom van de buren is.quote:
Ik wil ook ijs.quote:
Johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
spannendquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat de buren een dakgoot zouden plaatsen, maar uiteindelijk mag ze zelf voor die dakgoot gaan betalen (tot 750 euro) en moet ze het tussenpaadje weer deels herstellen omdat een deel van het pad eigendom van de buren is.
welke smaak?quote:
Het was wel een mooie backfire maar alsnog vond ik het stom.quote:
zal zorgen dat het in de vriezer ligt als je meubels komt uitzoekenquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het was wel een mooie backfire maar alsnog vond ik het stom.
Mango.
Wat is je budget?quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal zorgen dat het in de vriezer ligt als je meubels komt uitzoeken
voor de meubels?quote:
Waarom stel je niet zelf je garderobekast samen bij Ikea? Vriendin van me wilde een grote kast met hang- en legdeel en met laden en heeft dat toen ook zelf samengesteld. Ze was iets van 450 euro kwijt, dus dat valt ook nog wel mee.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor de meubels?
ligt er aan hoeveel ik van de bank nog krijg
in principe wil ik een garderobekast en dressoir of buffetkast voor onder de 1000 euro proberen te vinden
en evt nog een salontafel
ja, daar heb ik jou nu toch voorquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom stel je niet zelf je garderobekast samen bij Ikea? Vriendin van me wilde een grote kast met hang- en legdeel en met laden en heeft dat toen ook zelf samengesteld. Ze was iets van 450 euro kwijt, dus dat valt ook nog wel mee.
Gewoon alles op de grond flikkeren, ies graties.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom stel je niet zelf je garderobekast samen bij Ikea? Vriendin van me wilde een grote kast met hang- en legdeel en met laden en heeft dat toen ook zelf samengesteld. Ze was iets van 450 euro kwijt, dus dat valt ook nog wel mee.
En dan een keer in de week alles wat op de grond ligt in de wasmachine flikkeren.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon alles op de grond flikkeren, ies graties.
minimaal 2 meter breed welquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
http://m.ikea.com/nl/nl/c(...)ikea_app_shop_online
Zoiets is wel handig.
Heb je zo veel kleren ja?quote:
jaquote:
Ah, I see. Nou ja, die kasten zijn wel mooi uit te breiden en naar eigen wens in te delen, dus als je budget het toelaat, zou ik dat doen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja
heb nu een kledingkast van 1,5m dan nog een losse kast voor t shirt en dan ligt werkkleding nog los.
daarbij moet ik ook wat ruimte hebben voor beddengoed enzo
zal thuis eens kijken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, I see. Nou ja, die kasten zijn wel mooi uit te breiden en naar eigen wens in te delen, dus als je budget het toelaat, zou ik dat doen.
Je kunt het beste naar de winkel gaan en daar zo'n vrouwtje meesleuren naar zo'n computer en zeggen wat je wil. Dat programma werkt voor geen meter.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal thuis eens kijken.
ik probeerde die kastenplanner hier op de computer te openen die deed opeens niks meer
ah oke. ik dacht al dat het aan het systeem hier lagquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je kunt het beste naar de winkel gaan en daar zo'n vrouwtje meesleuren naar zo'n computer en zeggen wat je wil. Dat programma werkt voor geen meter.Ook een keer geprobeerd om van datzelfde systeem een tv-meubel samen te stellen, maar na een kwartier bijna m'n laptop tegen de muur gegooid.
Niet als je heel specifieke wensen hebt, denk ik. Ik ben ook al een tijd bezig om m'n expeditkast te vervangen voor een ander tv-meubel, maar al die shit is zo laag en ik wil een hoge hebben. Zit nu met vader van een vriendin te kijken of hij er een voor me kan maken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke. ik dacht al dat het aan het systeem hier lag
ik ben geen fan van de ikea, maar ik zal er waarschijnlijk niet onderuit komen
doe maar luxe.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet als je heel specifieke wensen hebt, denk ik. Ik ben ook al een tijd bezig om m'n expeditkast te vervangen voor een ander tv-meubel, maar al die shit is zo laag en ik wil een hoge hebben. Zit nu met vader van een vriendin te kijken of hij er een voor me kan maken.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe maar luxe.
maar goed. kasten maak ik me niet zo druk om.
waar ik echt geen verstand van heb ik gordijnen en zo'n shit
ik koop een huis he, geen kantoorquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Gewoon luxaflex toch, je bent een man.
Mensen die op zichzelf gaan wonen zonder vast inkomenquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:02 schreef Chloroform het volgende:
WGR / Thuis wonen of op me zelf
Uitkerinkie
Huurwoninkie
Hij heb tog uitkerinkiequote:Op woensdag 14 mei 2014 12:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mensen die op zichzelf gaan wonen zonder vast inkomen
Ik wil ook wajonkiequote:Op woensdag 14 mei 2014 12:02 schreef Chloroform het volgende:
WGR / Thuis wonen of op me zelf
Uitkerinkie
Huurwoninkie
En ook nog thuis wonen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mensen met een uitkering die gewoon fysiek in orde zijn
Lekker hele dag beetje rond rollen en etenquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Luie kk flikkers. " IK KAN NIET WERKEN WANT IK BEN DIK"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |