Ik weet ook niet wat voor vrouwen dat romantisch zouden vinden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Natuurlijk
zou zo iets in eerste instantie helemaal niet doen
[..]
Romantisch daggeren
zijn grote penis?quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo 'al'?!![]()
Ik ook wel van jou hoor, ondanks.. Well.. Y'know.
zullen vast genoeg mutsen zijn die dat romantisch en schattig vindenquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat voor vrouwen dat romantisch zouden vinden.
Nu klinkt het alsof vrouwen iets beters te doen hebben dan dat?quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag zij die shit volgende dag opruimen zeker. :s
Ongetwijfeld. En dan romantisch samen door de McDrive.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zullen vast genoeg mutsen zijn die dat romantisch en schattig vinden
Ik in ieder geval wel, dus mocht je nog willen trouwen, dan weet je dat.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:19 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nu klinkt het alsof vrouwen iets beters te doen hebben dan dat?
Ongetwijfeld, waarom duur doen met 5 sterren restaurant. Tegenwoordig krijg je al een blowjob in ruil voor een BigMac.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. En dan romantisch samen door de McDrive.
Ik geef mijn ziel voor een Big Tasty.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, waarom duur doen met 5 sterren restaurant. Tegenwoordig krijg je al een blowjob in ruil voor een BigMac.
Ik huur wel een huishoudster. Voor alles is een oplossing bby.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik in ieder geval wel, dus mocht je nog willen trouwen, dan weet je dat.
Kom kom, dat kan ook wel voor een BigMac. Niet zo duur doen jij.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik geef mijn ziel voor een Big Tasty.
Big is de mijne niet, maar tasty onomnomnomquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik geef mijn ziel voor een Big Tasty.
Ga liever naar een restaurant danquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. En dan romantisch samen door de McDrive.
Ik zou wel een huishoudster willen. Gewoon iemand die elke dag het bed verschoont. De rest doe ik zelf wel.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:22 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik huur wel een huishoudster. Voor alles is een oplossing bby.
Deze man.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ga liever naar een restaurant dan
waar ze fatsoenlijke maaltijden serveren
En dan zeker voor haar bestellen? Zo'n hekel aan zulke mensen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ga liever naar een restaurant dan
waar ze fatsoenlijke maaltijden serveren
wow waar heb ik dat gezegdquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan zeker voor haar bestellen? Zo'n hekel aan zulke mensen."Ik wil graag de ribeye en voor mijn vrouw de snoekbaars."
Heeft je vrouw gvd haar stem verloren of wat?
Slecht dit.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Big is de mijne niet, maar tasty onomnomnom
Snoekbaars. Ben je niet goed of zo. Ik zou de salade bestellen voor haar.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan zeker voor haar bestellen? Zo'n hekel aan zulke mensen."Ik wil graag de ribeye en voor mijn vrouw de snoekbaars."
Heeft je vrouw gvd haar stem verloren of wat?
Oh nergens, ik vond dit gewoon een uitgelezen kans om mijn haat te laten blijken.quote:
oh, mijn autisme schrokquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh nergens, ik vond dit gewoon een uitgelezen kans om mijn haat te laten blijken.
Jij bestelt gvd helemaal niks voor haar, dat kan ze zelf wel. Paar tikken op je bolle ogen kun je krijgen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:27 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Snoekbaars. Ben je niet goed of zo. Ik zou de salade bestellen voor haar.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bestelt gvd helemaal niks voor haar, dat kan ze zelf wel. Paar tikken op je bolle ogen kun je krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |