Ik weet ook niet wat voor vrouwen dat romantisch zouden vinden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Natuurlijk
zou zo iets in eerste instantie helemaal niet doen
[..]
Romantisch daggeren
zijn grote penis?quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo 'al'?!![]()
Ik ook wel van jou hoor, ondanks.. Well.. Y'know.
zullen vast genoeg mutsen zijn die dat romantisch en schattig vindenquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat voor vrouwen dat romantisch zouden vinden.
Nu klinkt het alsof vrouwen iets beters te doen hebben dan dat?quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag zij die shit volgende dag opruimen zeker. :s
Ongetwijfeld. En dan romantisch samen door de McDrive.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zullen vast genoeg mutsen zijn die dat romantisch en schattig vinden
Ik in ieder geval wel, dus mocht je nog willen trouwen, dan weet je dat.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:19 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nu klinkt het alsof vrouwen iets beters te doen hebben dan dat?
Ongetwijfeld, waarom duur doen met 5 sterren restaurant. Tegenwoordig krijg je al een blowjob in ruil voor een BigMac.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. En dan romantisch samen door de McDrive.
Ik geef mijn ziel voor een Big Tasty.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, waarom duur doen met 5 sterren restaurant. Tegenwoordig krijg je al een blowjob in ruil voor een BigMac.
Ik huur wel een huishoudster. Voor alles is een oplossing bby.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik in ieder geval wel, dus mocht je nog willen trouwen, dan weet je dat.
Kom kom, dat kan ook wel voor een BigMac. Niet zo duur doen jij.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik geef mijn ziel voor een Big Tasty.
Big is de mijne niet, maar tasty onomnomnomquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik geef mijn ziel voor een Big Tasty.
Ga liever naar een restaurant danquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. En dan romantisch samen door de McDrive.
Ik zou wel een huishoudster willen. Gewoon iemand die elke dag het bed verschoont. De rest doe ik zelf wel.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:22 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik huur wel een huishoudster. Voor alles is een oplossing bby.
Deze man.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ga liever naar een restaurant dan
waar ze fatsoenlijke maaltijden serveren
En dan zeker voor haar bestellen? Zo'n hekel aan zulke mensen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ga liever naar een restaurant dan
waar ze fatsoenlijke maaltijden serveren
wow waar heb ik dat gezegdquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan zeker voor haar bestellen? Zo'n hekel aan zulke mensen."Ik wil graag de ribeye en voor mijn vrouw de snoekbaars."
Heeft je vrouw gvd haar stem verloren of wat?
Slecht dit.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Big is de mijne niet, maar tasty onomnomnom
Snoekbaars. Ben je niet goed of zo. Ik zou de salade bestellen voor haar.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan zeker voor haar bestellen? Zo'n hekel aan zulke mensen."Ik wil graag de ribeye en voor mijn vrouw de snoekbaars."
Heeft je vrouw gvd haar stem verloren of wat?
Oh nergens, ik vond dit gewoon een uitgelezen kans om mijn haat te laten blijken.quote:
oh, mijn autisme schrokquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh nergens, ik vond dit gewoon een uitgelezen kans om mijn haat te laten blijken.
Jij bestelt gvd helemaal niks voor haar, dat kan ze zelf wel. Paar tikken op je bolle ogen kun je krijgen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:27 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Snoekbaars. Ben je niet goed of zo. Ik zou de salade bestellen voor haar.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bestelt gvd helemaal niks voor haar, dat kan ze zelf wel. Paar tikken op je bolle ogen kun je krijgen.
Wat een luxe is dat.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:29 schreef wietparkiet het volgende:
of je zorgt dat ze langs komt en zelf kookt
hamburgers bijvoorbeeld
Ik vind diepvrieshamburgers lekkerder dan verse.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:29 schreef wietparkiet het volgende:
of je zorgt dat ze langs komt en zelf kookt
hamburgers bijvoorbeeld
Beetje burgerlijk wel dit. Hamburgers bakken, ESF kijken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en daarna op de bank esf kijken tog
Ook als je ze eerst ontdooit?quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind diepvrieshamburgers lekkerder dan verse.
...quote:
Die principes zijn je ingegoten door je mams hè, een vrouwmens. Je papa zou (als het goed is) wat anders zeggen.quote:
Ik weet toch gvd zelluf wel wat goed is voor haar en wat niet. Paar likken op je neus kan je krijgen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bestelt gvd helemaal niks voor haar, dat kan ze zelf wel. Paar tikken op je bolle ogen kun je krijgen.
zal ook nooit meer van dat labeltje afkomen hequote:Op woensdag 14 mei 2014 01:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo 'al'?!![]()
Ik ook wel van jou hoor, ondanks.. Well.. Y'know.
Nee ik prefereer een goed stuk vlees boven die troep van de macquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:35 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Die principes zijn je ingegoten door je mams hè, een vrouwmens. Je papa zou (als het goed is) wat anders zeggen.
Ik zeg je eerlijk, vrouwen zijn aliens, ze werken allemaal samen, komen s'nachts bij elkaar om te vergaderen hoe ze de wereld gaan overnemen wanneer de mannen slapen. Tis niet gek dat ze overdag van die pesthumeur hebben met zo weinig slaap.
ik wil niet uit de groep vallenquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje burgerlijk wel dit. Hamburgers bakken, ESF kijken.
Zit je me nou weer te versieren?quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:36 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik weet toch gvd zelluf wel wat goed is voor haar en wat niet. Paar likken op je neus kan je krijgen.
Nee, srry.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zal ook nooit meer van dat labeltje afkomen he
En ja "al". Je hebt er nogal wat he
Weenie, wil jij dat?quote:
Laat me het tegendeel bewijzen.quote:
Wil eerst pics van je spieren.quote:
Ben helemaal niet te kritisch.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Laat me het tegendeel bewijzen.
Dit zijn ze;
Je bent verbitterd
Je bent harig
Je bent Perzisch (4ever Junatrauma)
Je bent te kritisch
Je bent te dominant in bed
Je bent een fokster.
bent kritisch over m'n lullemansquote:
Niet waar, zeg altijd dat een veer beter kietelt dan een bezem.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
bent kritisch over m'n lullemans
Make sensequote:Op woensdag 14 mei 2014 01:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet waar, zeg altijd dat een veer beter kietelt dan een bezem.
Bezem met van die keiharde stugge haren in je kut. Nou lekker sjeg.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet waar, zeg altijd dat een veer beter kietelt dan een bezem.
Ik wil ook roddels.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bezem met van die keiharde stugge haren in je kut. Nou lekker sjeg.
Tevens wil ik roddels horen
kwoot for historyquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:48 schreef Chocolatebear het volgende:
Volgens mij is Yiha dit type bronie
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |