ik ben een bug chaser ik wil er nog wel een paarquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:41 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
sowieso weet voederbietel niet wat het witteboterhamspel is
kan wel geregeld wordenquote:Op zondag 11 mei 2014 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben een bug chaser ik wil er nog wel een paar
jaquote:Op zondag 11 mei 2014 23:42 schreef TwisterNederland het volgende:
heb ik een of andere rare fok meet gemist ofzo?
Je was niet uitgenodigd dus over missen kun je niet spreken.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:42 schreef TwisterNederland het volgende:
Bedankt Hansquote:Op zondag 11 mei 2014 23:41 schreef Trollscience het volgende:
nog 6 ogres heb ik 60 attack dragon 2h sword zal die noobs eens ownen in pvp heb prayer lvl 53 kan ik smite doen skkltjes
als ik mijn vuistje om je kronkelige tak sluit en beweeg heb je binnen 10 seconden van je navel een zwembad gemaakt, dat belooff ik jequote:Op zondag 11 mei 2014 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Met mijn ongekende uithoudingsvermogen kom ik toch het laatst, dus ik pas.
Oh, oké. Beter zo dan. Doe je broek maar alvast uit.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zo zie je maar niet altijd op gevoel te kunnen vertrouwen.
dat is hard manquote:Op zondag 11 mei 2014 23:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je was niet uitgenodigd dus over missen kun je niet spreken.
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als ik mijn vuistje om je kronkelige tak sluit en beweeg heb je binnen 10 seconden van je navel een zwembad gemaakt, dat belooff ik je
Binnenshuis draag ik nooit broeken. Enkel onderhemden en (te strakke) ballenknijpers.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:43 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Oh, oké. Beter zo dan. Doe je broek maar alvast uit.
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als ik mijn vuistje om je kronkelige tak sluit en beweeg heb je binnen 10 seconden van je navel een zwembad gemaakt, dat belooff ik je
Oh, mooi kudt ditquote:
Warum nicht?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je was niet uitgenodigd dus over missen kun je niet spreken.
Ik wil wat overkomen als een tough guy als onderdeel van een nieuwe datingstechniek. Werkt het wat?quote:
Ja was kekke meet helemaal panja gingen helemaal loesoe en had conjo met 15-jarige slet zou weer gaan.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:42 schreef TwisterNederland het volgende:
probeer je mannen te daten danquote:Op zondag 11 mei 2014 23:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik wil wat overkomen als een tough guy als onderdeel van een nieuwe datingstechniek. Werkt het wat?
Dat blijkt. Waarschijnlijk zou ik dan nog niet uitgenodigd worden maar goedquote:Op zondag 11 mei 2014 23:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ging niet over de uitnodigingen.
Geilquote:Op zondag 11 mei 2014 23:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
geil wat is je piemel-balzak-verhoudingquote:Op zondag 11 mei 2014 23:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Binnenshuis draag ik nooit broeken. Enkel onderhemden en (te strakke) ballenknijpers.
Nee ik hoopte dat jij je hierdoor tot me aangetrokken zou voelenquote:
10:1, m'n scrotum is nog steeds niet ingedaald.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:45 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
geil wat is je piemel-balzak-verhouding
ik dacht dat dit topic een worstenfestijn wasquote:Op zondag 11 mei 2014 23:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee ik hoopte dat jij je hierdoor tot me aangetrokken zou voelen.
In ieder geval geen ontkenning, score.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik dacht dat dit topic een worstenfestijn was
zie die boi hosselen danquote:Op zondag 11 mei 2014 23:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In ieder geval geen ontkenning, score.
hier ook maar bij mij wel ingedaald heb gewoon een berenlulquote:Op zondag 11 mei 2014 23:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
10:1, m'n scrotum is nog steeds niet ingedaald.
doet me denken aan de goth kids in south parkquote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
doet me denken aan de goth kids in south park
Ik wilde je een vrolijk nummer linken ter compensatie maar realiseerde me dat ik niet zoveel vrolijke nummers kenquote:
Erger me nogal aan zijn stem.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:51 schreef Nikmans het volgende:
Ik had niet verwacht dat ik Kraantje Pappie ging diggen maar na zijn optreden vanavond denk ik van wel
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:52 schreef darkmond het volgende:
Hoi jongens, vandaag is mijn zwans met 1cm gegroeid tot 31cm.
In Geleen vanavond op een gratis festival genaamd Mama's Pride, stiekem was hij behoorlijk vetquote:Op zondag 11 mei 2014 23:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Erger me nogal aan zijn stem.Maar live zal het vast cool zijn, waar heb je hem gezien?
ik hoorde dat cookieslikker daar graag foto's van ontvangt.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:52 schreef darkmond het volgende:
Hoi jongens, vandaag is mijn zwans met 1cm gegroeid tot 31cm.
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:52 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik wilde je een vrolijk nummer linken ter compensatie maar realiseerde me dat ik niet zoveel vrolijke nummers ken
Aight.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:53 schreef Nikmans het volgende:
[..]
In Geleen vanavond op een gratis festival genaamd Mama's Pride, stiekem was hij behoorlijk vet
Even mijn moeders Nikon pakken...brbquote:Op zondag 11 mei 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik hoorde dat cookieslikker daar graag foto's van ontvangt.
Mag hoor. Ik doe er alleen niks meequote:Op zondag 11 mei 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik hoorde dat cookieslikker daar graag foto's van ontvangt.
Ach, het leven is sowieso zo slecht nog niet.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
sws word je vrolijk van dat accent
31cm hebbenquote:Op zondag 11 mei 2014 23:54 schreef darkmond het volgende:
[..]
Zo reageren omdat jouw natte poes mijn 31cm penor niet volledig kan opslokken
Hoeveel letters heeft het alfabet? 20 toch?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:54 schreef darkmond het volgende:
[..]
Zo reageren omdat jouw natte poes mijn 31cm penor niet volledig kan opslokken
Wanneer ik wil.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:55 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Hoe laat moeten jullie er morgen uit?
7:15quote:Op zondag 11 mei 2014 23:55 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
7:00.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:55 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
6quote:Op zondag 11 mei 2014 23:55 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
nachtbaggerquote:
Had je maar eerder hier moeten zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Op zondagavond..Over 5 min lig ik in bed.
6:45quote:Op zondag 11 mei 2014 23:55 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Die had je laatst al gepost toch? Mooi nummer is het, prettige stem ook. Wist je trouwens dat Bonnie Prince Billy een tour geeft in Nederland?quote:
6quote:Op zondag 11 mei 2014 23:55 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Beantwoord mijn vraag ff ofzeauquote:Op zondag 11 mei 2014 23:56 schreef darkmond het volgende:
Waar gaat dit nou weer over? Ik vond 't leuker toen het over CS ging en haar tekort aan aandacht
We kunnen het ook even over jouw aandachtstekort hebbenquote:Op zondag 11 mei 2014 23:56 schreef darkmond het volgende:
Waar gaat dit nou weer over? Ik vond 't leuker toen het over CS ging en haar tekort aan aandacht
We lachen ons dood hierquote:Op zondag 11 mei 2014 23:56 schreef darkmond het volgende:
Pijptabak even in je grinder gooien.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:57 schreef Trollscience het volgende:
heb een joint met pijptabak gedraaid omdat ik ff geen shag had maar t teugt voor geen meter 112
Goed idee wel, jij mag beginnenquote:Op zondag 11 mei 2014 23:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
We kunnen het ook even over jouw aandachtstekort hebben
lijkt me ook echt fucking smerigquote:Op zondag 11 mei 2014 23:57 schreef Trollscience het volgende:
heb een joint met pijptabak gedraaid omdat ik ff geen shag had maar t teugt voor geen meter 112
Was een ander nummer van het album, maar klopt ja. Bonnie Prince Billy ken ik volgens mij niet?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die had je laatst al gepost toch? Mooi nummer is het, prettige stem ook. Wist je trouwens dat Bonnie Prince Billy een tour geeft in Nederland?
Dit verbaasd me oprecht.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Was een ander nummer van het album, maar klopt ja. Bonnie Prince Billy ken ik volgens mij niet?
quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Was een ander nummer van het album, maar klopt ja. Bonnie Prince Billy ken ik volgens mij niet?
heb ik al gedaanquote:Op zondag 11 mei 2014 23:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Pijptabak even in je grinder gooien.
Ik ga morgen werken aan m'n educatie dus eventueel is er nog verbetering mogelijk, wat heb jij niet op de planning staan?quote:
Ik hou wel van een potje janken terwijl ik naar een goed album luisterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
quote:Op maandag 12 mei 2014 00:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik hou wel van een potje janken terwijl ik naar een goed album luisterNiks mis mee inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Nee goed gezien, scherp.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
laat mij, ik heb verder niks in mijn leven [ afbeelding ]
quote:
Moet die komen met ze sciencequote:Op maandag 12 mei 2014 00:06 schreef deadprez het volgende:
trollscience is gekke boi beter doe je niet biggie tegen hem
ik hoef dat helemaal nietquote:Op maandag 12 mei 2014 00:06 schreef darkmond het volgende:
Iedereen hier moet morgen vroeg op... En dan hier nog gaan posten tot idk hoelaatBen weg, trusts toedels
hij heeft voorwaardelijk man reclassering en shit hij moet voorzichtig zijn scotoe is overalquote:
ik ben ook niet perfectquote:Op maandag 12 mei 2014 00:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe kon je het nou nog niet kennen trouwens?
ai ai ik zie hem binnekort tegemoet binnen de muren jatochquote:Op maandag 12 mei 2014 00:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij heeft voorwaardelijk man reclassering en shit hij moet voorzichtig zijn scotoe is overal
Gelukkig niet. Zoek ook eens op de black cab session van 'em, dat is ook hartverscheurend zo mooi, met Angel Olsen ook toevallig. Sowieso is black cab sessios tofquote:
ik word ook altijd slut van vodka nix mis meequote:Op maandag 12 mei 2014 00:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Dat wijf die ik had gefixt vannacht vertelde dat haar hobby pijpen was.![]()
![]()
Not sure if slut of gewoon geil door de vodka.
Ga je dan ook pijpen?quote:Op maandag 12 mei 2014 00:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik word ook altijd slut van vodka nix mis mee
quote:Op maandag 12 mei 2014 00:08 schreef BlauweTijger het volgende:
![]()
![]()
verzonnen postsquote:Op maandag 12 mei 2014 00:08 schreef BlauweTijger het volgende:
![]()
ja ga ik zeker doenquote:Op maandag 12 mei 2014 00:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Zoek ook eens op de black cab session van 'em, dat is ook hartverscheurend zo mooi, met Angel Olsen ook toevallig. Sowieso is black cab sessios tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
![]()
ik snap juist helemaal nietsquote:Op maandag 12 mei 2014 00:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Als antropologe snap je dat toch wel? Of was het filosofie?
quote:
quote:Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep
heb je al een nieuwe zin?quote:
quote:
Wrm heb je voorwaardelijk?quote:
penisbaard gespot in de commentsquote:
richie gaf me kk troep ik vroeg 15 gram sos hij heeft me afgezed kheb hem ff flink met een koevoet toegetakeldquote:
begrypelykquote:Op maandag 12 mei 2014 00:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
richie gaf me kk troep ik vroeg 15 gram sos hij heeft me afgezed kheb hem ff flink met een koevoet toegetakeld
quote:Op maandag 12 mei 2014 00:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
richie gaf me kk troep ik vroeg 15 gram sos hij heeft me afgezed kheb hem ff flink met een koevoet toegetakeld
Een echte clubbanger, die jongen heeft echt talent ik moest een keer huilen om deze track, shit raakt me diepquote:
word er helemaal stil van ...quote:Op maandag 12 mei 2014 00:26 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Een echte clubbanger, die jongen heeft echt talent ik moest een keer huilen om deze track, shit raakt me diep
die comboquote:Op maandag 12 mei 2014 00:35 schreef deadprez het volgende:
MUZ / Kritische analyse: MC Martin - Het leven
Die OP vooral.quote:
gvdquote:Om het liedje toegankelijk te maken voor iedereen geeft hij ook nog eens aan dat het de reden is van het schrijven van dit liedje. Hij heeft super veel verdriet en schrijft daarom dit prachtige nummer waar iedereen bijna kippenvel van krijgt.
jij wil de boterham wel opeten¿quote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 00:35 schreef deadprez het volgende:
MUZ / Kritische analyse: MC Martin - Het leven
Bek dicht.quote:
quote:
ik kwam al toen ik dp zijn broekje zo laag zag hangenquote:Op maandag 12 mei 2014 00:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wij zijn al klaar dus jij moet hem opeten.
Ik kom sneller dan mijn schaduw dus dat zal niet gebeurenquote:Op maandag 12 mei 2014 00:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wij zijn al klaar dus jij moet hem opeten.
quote:Op maandag 12 mei 2014 00:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik kwam al toen ik dp zijn broekje zo laag zag hangen
hoe was je tinderdate?quote:
frankquote:Op maandag 12 mei 2014 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
Van wie is die cookieslikker trouwens een kloon?
Niemand. Die postte ook al in ESF.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
Van wie is die cookieslikker trouwens een kloon?
Ik heb ook ff tinder (quote:Op maandag 12 mei 2014 00:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was wel chill, maar zij stond er wel iets serieuzer in dan ik
Ik zei nog dat jij wel aan het tinderen zou zijn toen al die kuttopics open blevenquote:Op maandag 12 mei 2014 00:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niet geneukt?quote:Op maandag 12 mei 2014 00:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doen ze nooit egt stom ik begin nooit de gesprekquote:Op maandag 12 mei 2014 00:57 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik heb ook ff tinder () gedownload en ik heb al 2x hoi gezegd alleen ze zeggen niks terug
Oh nee tinder nu weer heel weinig. Nu 7 chicks op WAquote:Op maandag 12 mei 2014 00:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zei nog dat jij wel aan het tinderen zou zijn toen al die kuttopics open bleven
ja fcuk dat ik ga wel weer een keer uit maar dat vind ik ook geen reet meer aanquote:Op maandag 12 mei 2014 00:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
doen ze nooit egt stom ik begin nooit de gesprek
quote:Op maandag 12 mei 2014 00:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh nee tinder nu weer heel weinig. Nu 7 chicks op WA
Nee je vergeet U R A Q Tquote:Op maandag 12 mei 2014 01:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
"Hoeveel letters heeft het alfabet? 20 toch?"
Volgens mij is dit megalame maar ga doorquote:Op maandag 12 mei 2014 01:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
"Hoeveel letters heeft het alfabet? 20 toch?"
Dit is geen tindergame manquote:Op maandag 12 mei 2014 01:06 schreef Nikmans het volgende:
Als dit nodig is voor het ontwikkelen van tindergame dan laat maar zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |