dat is hard manquote:Op zondag 11 mei 2014 23:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je was niet uitgenodigd dus over missen kun je niet spreken.
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als ik mijn vuistje om je kronkelige tak sluit en beweeg heb je binnen 10 seconden van je navel een zwembad gemaakt, dat belooff ik je
Binnenshuis draag ik nooit broeken. Enkel onderhemden en (te strakke) ballenknijpers.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:43 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Oh, oké. Beter zo dan. Doe je broek maar alvast uit.
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als ik mijn vuistje om je kronkelige tak sluit en beweeg heb je binnen 10 seconden van je navel een zwembad gemaakt, dat belooff ik je
Oh, mooi kudt ditquote:
Warum nicht?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je was niet uitgenodigd dus over missen kun je niet spreken.
Ik wil wat overkomen als een tough guy als onderdeel van een nieuwe datingstechniek. Werkt het wat?quote:
Ja was kekke meet helemaal panja gingen helemaal loesoe en had conjo met 15-jarige slet zou weer gaan.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:42 schreef TwisterNederland het volgende:
heb ik een of andere rare fok meet gemist ofzo?
probeer je mannen te daten danquote:Op zondag 11 mei 2014 23:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik wil wat overkomen als een tough guy als onderdeel van een nieuwe datingstechniek. Werkt het wat?
Dat blijkt. Waarschijnlijk zou ik dan nog niet uitgenodigd worden maar goedquote:Op zondag 11 mei 2014 23:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ging niet over de uitnodigingen.
Geilquote:Op zondag 11 mei 2014 23:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
geil wat is je piemel-balzak-verhoudingquote:Op zondag 11 mei 2014 23:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Binnenshuis draag ik nooit broeken. Enkel onderhemden en (te strakke) ballenknijpers.
Nee ik hoopte dat jij je hierdoor tot me aangetrokken zou voelenquote:
10:1, m'n scrotum is nog steeds niet ingedaald.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:45 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
geil wat is je piemel-balzak-verhouding
ik dacht dat dit topic een worstenfestijn wasquote:Op zondag 11 mei 2014 23:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee ik hoopte dat jij je hierdoor tot me aangetrokken zou voelen.
In ieder geval geen ontkenning, score.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik dacht dat dit topic een worstenfestijn was
zie die boi hosselen danquote:Op zondag 11 mei 2014 23:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In ieder geval geen ontkenning, score.
hier ook maar bij mij wel ingedaald heb gewoon een berenlulquote:Op zondag 11 mei 2014 23:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
10:1, m'n scrotum is nog steeds niet ingedaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |