Gelukkig niet. Zoek ook eens op de black cab session van 'em, dat is ook hartverscheurend zo mooi, met Angel Olsen ook toevallig. Sowieso is black cab sessios tofquote:
ik word ook altijd slut van vodka nix mis meequote:Op maandag 12 mei 2014 00:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Dat wijf die ik had gefixt vannacht vertelde dat haar hobby pijpen was.![]()
![]()
Not sure if slut of gewoon geil door de vodka.
Ga je dan ook pijpen?quote:Op maandag 12 mei 2014 00:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik word ook altijd slut van vodka nix mis mee
quote:Op maandag 12 mei 2014 00:08 schreef BlauweTijger het volgende:
![]()
![]()
verzonnen postsquote:Op maandag 12 mei 2014 00:08 schreef BlauweTijger het volgende:
![]()
ja ga ik zeker doenquote:Op maandag 12 mei 2014 00:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Zoek ook eens op de black cab session van 'em, dat is ook hartverscheurend zo mooi, met Angel Olsen ook toevallig. Sowieso is black cab sessios tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
![]()
ik snap juist helemaal nietsquote:Op maandag 12 mei 2014 00:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Als antropologe snap je dat toch wel? Of was het filosofie?
quote:
quote:Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |