quote:Op maandag 12 mei 2014 00:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik hou wel van een potje janken terwijl ik naar een goed album luisterNiks mis mee inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Nee goed gezien, scherp.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
laat mij, ik heb verder niks in mijn leven [ afbeelding ]
quote:
Moet die komen met ze sciencequote:Op maandag 12 mei 2014 00:06 schreef deadprez het volgende:
trollscience is gekke boi beter doe je niet biggie tegen hem
ik hoef dat helemaal nietquote:Op maandag 12 mei 2014 00:06 schreef darkmond het volgende:
Iedereen hier moet morgen vroeg op... En dan hier nog gaan posten tot idk hoelaatBen weg, trusts toedels
hij heeft voorwaardelijk man reclassering en shit hij moet voorzichtig zijn scotoe is overalquote:
ik ben ook niet perfectquote:Op maandag 12 mei 2014 00:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe kon je het nou nog niet kennen trouwens?
ai ai ik zie hem binnekort tegemoet binnen de muren jatochquote:Op maandag 12 mei 2014 00:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij heeft voorwaardelijk man reclassering en shit hij moet voorzichtig zijn scotoe is overal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |