Pijptabak even in je grinder gooien.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:57 schreef Trollscience het volgende:
heb een joint met pijptabak gedraaid omdat ik ff geen shag had maar t teugt voor geen meter 112
Goed idee wel, jij mag beginnenquote:Op zondag 11 mei 2014 23:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
We kunnen het ook even over jouw aandachtstekort hebben
lijkt me ook echt fucking smerigquote:Op zondag 11 mei 2014 23:57 schreef Trollscience het volgende:
heb een joint met pijptabak gedraaid omdat ik ff geen shag had maar t teugt voor geen meter 112
Was een ander nummer van het album, maar klopt ja. Bonnie Prince Billy ken ik volgens mij niet?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die had je laatst al gepost toch? Mooi nummer is het, prettige stem ook. Wist je trouwens dat Bonnie Prince Billy een tour geeft in Nederland?
Dit verbaasd me oprecht.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Was een ander nummer van het album, maar klopt ja. Bonnie Prince Billy ken ik volgens mij niet?
quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Was een ander nummer van het album, maar klopt ja. Bonnie Prince Billy ken ik volgens mij niet?
heb ik al gedaanquote:Op zondag 11 mei 2014 23:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Pijptabak even in je grinder gooien.
Ik ga morgen werken aan m'n educatie dus eventueel is er nog verbetering mogelijk, wat heb jij niet op de planning staan?quote:
Ik hou wel van een potje janken terwijl ik naar een goed album luisterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
quote:Op maandag 12 mei 2014 00:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik hou wel van een potje janken terwijl ik naar een goed album luisterNiks mis mee inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Nee goed gezien, scherp.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
laat mij, ik heb verder niks in mijn leven [ afbeelding ]
quote:
Moet die komen met ze sciencequote:Op maandag 12 mei 2014 00:06 schreef deadprez het volgende:
trollscience is gekke boi beter doe je niet biggie tegen hem
ik hoef dat helemaal nietquote:Op maandag 12 mei 2014 00:06 schreef darkmond het volgende:
Iedereen hier moet morgen vroeg op... En dan hier nog gaan posten tot idk hoelaatBen weg, trusts toedels
hij heeft voorwaardelijk man reclassering en shit hij moet voorzichtig zijn scotoe is overalquote:
ik ben ook niet perfectquote:Op maandag 12 mei 2014 00:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe kon je het nou nog niet kennen trouwens?
ai ai ik zie hem binnekort tegemoet binnen de muren jatochquote:Op maandag 12 mei 2014 00:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij heeft voorwaardelijk man reclassering en shit hij moet voorzichtig zijn scotoe is overal
Gelukkig niet. Zoek ook eens op de black cab session van 'em, dat is ook hartverscheurend zo mooi, met Angel Olsen ook toevallig. Sowieso is black cab sessios tofquote:
ik word ook altijd slut van vodka nix mis meequote:Op maandag 12 mei 2014 00:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Dat wijf die ik had gefixt vannacht vertelde dat haar hobby pijpen was.![]()
![]()
Not sure if slut of gewoon geil door de vodka.
Ga je dan ook pijpen?quote:Op maandag 12 mei 2014 00:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik word ook altijd slut van vodka nix mis mee
quote:Op maandag 12 mei 2014 00:08 schreef BlauweTijger het volgende:
![]()
![]()
verzonnen postsquote:Op maandag 12 mei 2014 00:08 schreef BlauweTijger het volgende:
![]()
ja ga ik zeker doenquote:Op maandag 12 mei 2014 00:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Zoek ook eens op de black cab session van 'em, dat is ook hartverscheurend zo mooi, met Angel Olsen ook toevallig. Sowieso is black cab sessios tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
![]()
ik snap juist helemaal nietsquote:Op maandag 12 mei 2014 00:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Als antropologe snap je dat toch wel? Of was het filosofie?
quote:
quote:Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep
heb je al een nieuwe zin?quote:
quote:
Wrm heb je voorwaardelijk?quote:
penisbaard gespot in de commentsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |