6quote:Op zondag 11 mei 2014 23:55 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Hoe laat moeten jullie er morgen uit?
Beantwoord mijn vraag ff ofzeauquote:Op zondag 11 mei 2014 23:56 schreef darkmond het volgende:
Waar gaat dit nou weer over? Ik vond 't leuker toen het over CS ging en haar tekort aan aandacht
We kunnen het ook even over jouw aandachtstekort hebbenquote:Op zondag 11 mei 2014 23:56 schreef darkmond het volgende:
Waar gaat dit nou weer over? Ik vond 't leuker toen het over CS ging en haar tekort aan aandacht
We lachen ons dood hierquote:Op zondag 11 mei 2014 23:56 schreef darkmond het volgende:
Pijptabak even in je grinder gooien.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:57 schreef Trollscience het volgende:
heb een joint met pijptabak gedraaid omdat ik ff geen shag had maar t teugt voor geen meter 112
Goed idee wel, jij mag beginnenquote:Op zondag 11 mei 2014 23:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
We kunnen het ook even over jouw aandachtstekort hebben
lijkt me ook echt fucking smerigquote:Op zondag 11 mei 2014 23:57 schreef Trollscience het volgende:
heb een joint met pijptabak gedraaid omdat ik ff geen shag had maar t teugt voor geen meter 112
Was een ander nummer van het album, maar klopt ja. Bonnie Prince Billy ken ik volgens mij niet?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die had je laatst al gepost toch? Mooi nummer is het, prettige stem ook. Wist je trouwens dat Bonnie Prince Billy een tour geeft in Nederland?
Dit verbaasd me oprecht.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Was een ander nummer van het album, maar klopt ja. Bonnie Prince Billy ken ik volgens mij niet?
quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Was een ander nummer van het album, maar klopt ja. Bonnie Prince Billy ken ik volgens mij niet?
heb ik al gedaanquote:Op zondag 11 mei 2014 23:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Pijptabak even in je grinder gooien.
Ik ga morgen werken aan m'n educatie dus eventueel is er nog verbetering mogelijk, wat heb jij niet op de planning staan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |