doet me denken aan de goth kids in south parkquote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
doet me denken aan de goth kids in south park
Ik wilde je een vrolijk nummer linken ter compensatie maar realiseerde me dat ik niet zoveel vrolijke nummers kenquote:
Erger me nogal aan zijn stem.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:51 schreef Nikmans het volgende:
Ik had niet verwacht dat ik Kraantje Pappie ging diggen maar na zijn optreden vanavond denk ik van wel
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:52 schreef darkmond het volgende:
Hoi jongens, vandaag is mijn zwans met 1cm gegroeid tot 31cm.
In Geleen vanavond op een gratis festival genaamd Mama's Pride, stiekem was hij behoorlijk vetquote:Op zondag 11 mei 2014 23:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Erger me nogal aan zijn stem.Maar live zal het vast cool zijn, waar heb je hem gezien?
ik hoorde dat cookieslikker daar graag foto's van ontvangt.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:52 schreef darkmond het volgende:
Hoi jongens, vandaag is mijn zwans met 1cm gegroeid tot 31cm.
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:52 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik wilde je een vrolijk nummer linken ter compensatie maar realiseerde me dat ik niet zoveel vrolijke nummers ken
Aight.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:53 schreef Nikmans het volgende:
[..]
In Geleen vanavond op een gratis festival genaamd Mama's Pride, stiekem was hij behoorlijk vet
Even mijn moeders Nikon pakken...brbquote:Op zondag 11 mei 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik hoorde dat cookieslikker daar graag foto's van ontvangt.
Mag hoor. Ik doe er alleen niks meequote:Op zondag 11 mei 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik hoorde dat cookieslikker daar graag foto's van ontvangt.
Ach, het leven is sowieso zo slecht nog niet.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
sws word je vrolijk van dat accent
31cm hebbenquote:Op zondag 11 mei 2014 23:54 schreef darkmond het volgende:
[..]
Zo reageren omdat jouw natte poes mijn 31cm penor niet volledig kan opslokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |