quote:
Ooit een filmpje gezien van een oma die een pleeborstel helemaal naar binnen duwt en er schijnbaar van geniet of zo. Dus een bezem zou ook nog kunnen ja...quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bezem met van die keiharde stugge haren in je kut. Nou lekker sjeg.
Tevens wil ik roddels horen
we should start seeing other peoplequote:Op woensdag 14 mei 2014 01:55 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ooit een filmpje gezien van een oma die een pleeborstel helemaal naar binnen duwt en er schijnbaar van geniet of zo. Dus een bezem zou ook nog kunnen ja...
Amen to that.quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
we should start seeing other people
quote:
De verweerder.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heeft gisteren de eiser of de verdediger gewonnen?
waar tegen moest hij zich verweren?quote:
Tegen de eiser.quote:
en wat eiste die?quote:
Dat de buren een dakgoot zouden plaatsen, maar uiteindelijk mag ze zelf voor die dakgoot gaan betalen (tot 750 euro) en moet ze het tussenpaadje weer deels herstellen omdat een deel van het pad eigendom van de buren is.quote:
Ik wil ook ijs.quote:
Johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
spannendquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat de buren een dakgoot zouden plaatsen, maar uiteindelijk mag ze zelf voor die dakgoot gaan betalen (tot 750 euro) en moet ze het tussenpaadje weer deels herstellen omdat een deel van het pad eigendom van de buren is.
welke smaak?quote:
Het was wel een mooie backfire maar alsnog vond ik het stom.quote:
zal zorgen dat het in de vriezer ligt als je meubels komt uitzoekenquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het was wel een mooie backfire maar alsnog vond ik het stom.
Mango.
Wat is je budget?quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal zorgen dat het in de vriezer ligt als je meubels komt uitzoeken
voor de meubels?quote:
Waarom stel je niet zelf je garderobekast samen bij Ikea? Vriendin van me wilde een grote kast met hang- en legdeel en met laden en heeft dat toen ook zelf samengesteld. Ze was iets van 450 euro kwijt, dus dat valt ook nog wel mee.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor de meubels?
ligt er aan hoeveel ik van de bank nog krijg
in principe wil ik een garderobekast en dressoir of buffetkast voor onder de 1000 euro proberen te vinden
en evt nog een salontafel
ja, daar heb ik jou nu toch voorquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom stel je niet zelf je garderobekast samen bij Ikea? Vriendin van me wilde een grote kast met hang- en legdeel en met laden en heeft dat toen ook zelf samengesteld. Ze was iets van 450 euro kwijt, dus dat valt ook nog wel mee.
Gewoon alles op de grond flikkeren, ies graties.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom stel je niet zelf je garderobekast samen bij Ikea? Vriendin van me wilde een grote kast met hang- en legdeel en met laden en heeft dat toen ook zelf samengesteld. Ze was iets van 450 euro kwijt, dus dat valt ook nog wel mee.
En dan een keer in de week alles wat op de grond ligt in de wasmachine flikkeren.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon alles op de grond flikkeren, ies graties.
minimaal 2 meter breed welquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
http://m.ikea.com/nl/nl/c(...)ikea_app_shop_online
Zoiets is wel handig.
Heb je zo veel kleren ja?quote:
jaquote:
Ah, I see. Nou ja, die kasten zijn wel mooi uit te breiden en naar eigen wens in te delen, dus als je budget het toelaat, zou ik dat doen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja
heb nu een kledingkast van 1,5m dan nog een losse kast voor t shirt en dan ligt werkkleding nog los.
daarbij moet ik ook wat ruimte hebben voor beddengoed enzo
zal thuis eens kijken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, I see. Nou ja, die kasten zijn wel mooi uit te breiden en naar eigen wens in te delen, dus als je budget het toelaat, zou ik dat doen.
Je kunt het beste naar de winkel gaan en daar zo'n vrouwtje meesleuren naar zo'n computer en zeggen wat je wil. Dat programma werkt voor geen meter.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal thuis eens kijken.
ik probeerde die kastenplanner hier op de computer te openen die deed opeens niks meer
ah oke. ik dacht al dat het aan het systeem hier lagquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je kunt het beste naar de winkel gaan en daar zo'n vrouwtje meesleuren naar zo'n computer en zeggen wat je wil. Dat programma werkt voor geen meter.Ook een keer geprobeerd om van datzelfde systeem een tv-meubel samen te stellen, maar na een kwartier bijna m'n laptop tegen de muur gegooid.
Niet als je heel specifieke wensen hebt, denk ik. Ik ben ook al een tijd bezig om m'n expeditkast te vervangen voor een ander tv-meubel, maar al die shit is zo laag en ik wil een hoge hebben. Zit nu met vader van een vriendin te kijken of hij er een voor me kan maken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke. ik dacht al dat het aan het systeem hier lag
ik ben geen fan van de ikea, maar ik zal er waarschijnlijk niet onderuit komen
doe maar luxe.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet als je heel specifieke wensen hebt, denk ik. Ik ben ook al een tijd bezig om m'n expeditkast te vervangen voor een ander tv-meubel, maar al die shit is zo laag en ik wil een hoge hebben. Zit nu met vader van een vriendin te kijken of hij er een voor me kan maken.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe maar luxe.
maar goed. kasten maak ik me niet zo druk om.
waar ik echt geen verstand van heb ik gordijnen en zo'n shit
ik koop een huis he, geen kantoorquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Gewoon luxaflex toch, je bent een man.
Mensen die op zichzelf gaan wonen zonder vast inkomenquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:02 schreef Chloroform het volgende:
WGR / Thuis wonen of op me zelf
Uitkerinkie
Huurwoninkie
Hij heb tog uitkerinkiequote:Op woensdag 14 mei 2014 12:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mensen die op zichzelf gaan wonen zonder vast inkomen
Ik wil ook wajonkiequote:Op woensdag 14 mei 2014 12:02 schreef Chloroform het volgende:
WGR / Thuis wonen of op me zelf
Uitkerinkie
Huurwoninkie
En ook nog thuis wonen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mensen met een uitkering die gewoon fysiek in orde zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |