quote:
Ooit een filmpje gezien van een oma die een pleeborstel helemaal naar binnen duwt en er schijnbaar van geniet of zo. Dus een bezem zou ook nog kunnen ja...quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bezem met van die keiharde stugge haren in je kut. Nou lekker sjeg.
Tevens wil ik roddels horen
we should start seeing other peoplequote:Op woensdag 14 mei 2014 01:55 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ooit een filmpje gezien van een oma die een pleeborstel helemaal naar binnen duwt en er schijnbaar van geniet of zo. Dus een bezem zou ook nog kunnen ja...
Amen to that.quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
we should start seeing other people
quote:
De verweerder.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heeft gisteren de eiser of de verdediger gewonnen?
waar tegen moest hij zich verweren?quote:
Tegen de eiser.quote:
en wat eiste die?quote:
Dat de buren een dakgoot zouden plaatsen, maar uiteindelijk mag ze zelf voor die dakgoot gaan betalen (tot 750 euro) en moet ze het tussenpaadje weer deels herstellen omdat een deel van het pad eigendom van de buren is.quote:
Ik wil ook ijs.quote:
Johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
spannendquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat de buren een dakgoot zouden plaatsen, maar uiteindelijk mag ze zelf voor die dakgoot gaan betalen (tot 750 euro) en moet ze het tussenpaadje weer deels herstellen omdat een deel van het pad eigendom van de buren is.
welke smaak?quote:
Het was wel een mooie backfire maar alsnog vond ik het stom.quote:
zal zorgen dat het in de vriezer ligt als je meubels komt uitzoekenquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het was wel een mooie backfire maar alsnog vond ik het stom.
Mango.
Wat is je budget?quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal zorgen dat het in de vriezer ligt als je meubels komt uitzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |