SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Digitale tranen voldoende?quote:
Leugens, ik zeg het je.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt zoveel zin in de volgende meet!!!!!
juli was die he?quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt zoveel zin in de volgende meet!!!!!
Wat voor stage heb je? Ja hier gaat alles primaquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
AmaGoed hoor, wel weer een drukke dag gehad @ stage
Hoest met jou?
Dat is een onjuiste aannamequote:Op woensdag 14 mei 2014 20:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Digitale tranen voldoende?
Naast teleurstellen houd je ook van huilen? Aparteling ben je ook.
Bij de onlineafdeling van een telecomretailerquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat voor stage heb je? Ja hier gaat alles prima
Tofquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Bij de onlineafdeling van een telecomretailermoet daar de webshop mede helpen met onderhouden enzo
hmm, eens kijken. Utrecht is wel beter dan zwollequote:
Ah over reistijd moet je je niet zo druk maken johquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, eens kijken. Utrecht is wel beter dan zwolle
Is het ook, wel af en toe hard werken hahaquote:
Dat bepaal ik zelf wel.quote:
Jawel, als het kut is kun je dan snel naar huis.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah over reistijd moet je je niet zo druk maken joh
wel als het met ov moet. En met auto kan ik niet drinken. Blowen doe ik toch al nietquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah over reistijd moet je je niet zo druk maken joh
Waar moet je vandaan komen dan? Ik ben sowieso wel 2½ uur onderweg naar Utrecht met OV (en zo ga ik ook heen). Mono enz moeten nog langer reizen denk ikquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel als het met ov moet. En met auto kan ik niet drinken. Blowen doe ik toch al niet
Wat een instellingquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:21 schreef Typisch het volgende:
Jawel, als het kut is kun je dan snel naar huis.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel.
[..]
Jawel, als het kut is kun je dan snel naar huis.
ver in het zuiden. Beetje verder dan trollsciencequote:Op woensdag 14 mei 2014 21:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waar moet je vandaan komen dan? Ik ben sowieso wel 2½ uur onderweg naar Utrecht met OV (en zo ga ik ook heen). Mono enz moeten nog langer reizen denk ik
gvd ben jij limburgerquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ver in het zuiden. Beetje verder dan trollscience
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Godverdomme net verloren van een 13 jarige. Daar gaat mijn laatste beetje zelfvertrouwen. Tijd om over te compenseren als moderator.
Gewoon gaanquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ver in het zuiden. Beetje verder dan trollscience
baasquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod maar ik heb al
Je zit op een Nederlands forum. Doe gvd ffe normaal.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oke, Wir werden jetzt weiter kommunizieren als Deutsch?
doe wat je niet laten kuntquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oke, Wir werden jetzt weiter kommunizieren als Deutsch?
Niet zo janken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je zit op een Nederlands forum. Doe gvd ffe normaal.
Oke wannebe modquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je zit op een Nederlands forum. Doe gvd ffe normaal.
Bitch.quote:
Pff...quote:
fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU. PANG!quote:
kan ik nu nog niks van zeggen, juli is nog ver wegquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Grapje oke oke
Kom je ook naar de meet?
Utrecht ook. Prima combinatie!quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ik nu nog niks van zeggen, juli is nog ver weg
ama slaapt nogquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:20 schreef KitKatChunky het volgende:
Nou we zijn weer bijna compleet hoor
druk aan het werk misschienquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:29 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
en unf en flips zijn ook nog M.I.A.
ik ben op zich wel druk aan het werk, maar ik heb altijd fok erbij open staanquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:32 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Wat ik ook zou moeten zijn, maar 0 concentratie
mannen zitten een uur op de bank te wachten terwijl vrouwen nog haar en make up doen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:37 schreef Maringo het volgende:
Mannen zijn alweer present terwijl de vrouwen het laten afweten. En dan mogen we niet stereotyperen.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mannen zitten een uur op de bank te wachten terwijl vrouwen nog haar en make up doen?
en hun outfit nog moeten uitzoekenquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mannen zitten een uur op de bank te wachten terwijl vrouwen nog haar en make up doen?
Ik vroeg me al af of je nog leefde...wanneer ga je verhuizen?quote:
jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of je nog leefde...wanneer ga je verhuizen?
Ik ook niet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jaik kom alleen niet veel in het radio topic
15 juli pas. nog 2 maanden wachten
ja, man en vrouw zijn gescheiden. man woont er nog, maar het ziet er uit dat de vrouw alle meubels heeft meegenomenquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Oh zo lang, is het nog bewoond?
Goeie vrouwquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, man en vrouw zijn gescheiden. man woont er nog, maar het ziet er uit dat de vrouw alle meubels heeft meegenomen
ik betwijfel of die man er ook zo over denktquote:
Vast nietquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik betwijfel of die man er ook zo over denkt
ik ken ze allebei niet echt, dus daar bemoei ik me niet mee.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vast nieten misschien is het wel een enorm sekreet en heeft hij het helemaal niet verdient.
Lijkt me een goed plan, is het veel groter dan je huidige huis?quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken ze allebei niet echt, dus daar bemoei ik me niet mee.
heb wel maar al 3 weken vakantie gepakt in juli voor klussen en verhuizen
qua ruimte binnen zal het niet heel veel schelen. omdat ik in mn huidige huisje de zolder als slaapkamer had.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan, is het veel groter dan je huidige huis?
Ik heb ook een aparte keuken, vind ik wel erg fijn. Enige nadeel is, dat ik soms 's avonds de keuken niet helemaal netjes opruim....zoals gisteren. Dan schrik je 's ochtends van de zooiquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
qua ruimte binnen zal het niet heel veel schelen. omdat ik in mn huidige huisje de zolder als slaapkamer had.
woonkamer en keuken zijn nu wel gescheiden, dus daar komt wel wat ruimte voor wat nieuw spul neer te zetten
ben maar al een naar kasten aan het kijken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ook een aparte keuken, vind ik wel erg fijn. Enige nadeel is, dat ik soms 's avonds de keuken niet helemaal netjes opruim....zoals gisteren. Dan schrik je 's ochtends van de zooi
Alleen doen als het een enorm goede aanbieding isquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben maar al een naar kasten aan het kijken.
zie genoeg moois, maar ja. kan het moeilijk nu al gaan kopen, dan moet ik het 2 maanden in de doos laten liggen en mee verhuizen
wat is jouw vrouwelijk kijk op deze: http://www.voor-thuis.nl/(...)rijs-wit-p85751.htmlquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alleen doen als het een enorm goede aanbieding isdan is het zonde om te laten liggen.
Ik weet niet hoe je andere spullen zijn, maar ik vind het een leuke kastquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is jouw vrouwelijk kijk op deze: http://www.voor-thuis.nl/(...)rijs-wit-p85751.html
heb nu voornamelijk houtskleur meubels eigenlijkquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je andere spullen zijn, maar ik vind het een leuke kast
Die vrouwen, altijd voor elkaar kiezen ookquote:
Dat staat dan misschien niet zo leuk..dan is creme leuker dan grijs als dat er is.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb nu voornamelijk houtskleur meubels eigenlijk
Iemand moet het doenquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vrouwen, altijd voor elkaar kiezen ook
is ook een optie.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat staat dan misschien niet zo leuk..dan is creme leuker dan grijs als dat er is.
Dan kan het wel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is ook een optie.
tv meubel kan geverfd worden, tafel en salontafel zullen op den duur toch wel vervangen worden
zag ook laatst dat vrouwen bij een vrijgezelle man liever een slecht interieur zien dan een volledig (vrouwelijk) gestyleerd interieur. zodat ze het zelf nog kunnen veranderenquote:
We zijn wel echt een ochtend team aan het worden inderdaad.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:20 schreef KitKatChunky het volgende:
Nou we zijn weer bijna compleet hoor
Oh wow, dit kan zo fout opgevat wordenquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We zijn wel echt een ochtend team aan het worden inderdaad.
Ik ben denk ik te moe om dit zelf in te zien.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:01 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Oh wow, dit kan zo fout opgevat worden
Joeeeeequote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zag ook laatst dat vrouwen bij een vrijgezelle man liever een slecht interieur zien dan een volledig (vrouwelijk) gestyleerd interieur. zodat ze het zelf nog kunnen veranderen
dat jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:05 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Je bedoelt dat ze alles van hem kunnen weggooien en hun eigen zin kunnen doordrijven....ja daar herken ik mezelf wel een beetje in
quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben denk ik te moe om dit zelf in te zien.
quote:[..]
Joeeeee
Gewoon tegengas geven, van slappelingen zonder ruggengraat moeten we ook niets hebbenquote:
mwa, op sommige vlakken vinden mannen het ook niet erg als vrouwen hun zin doordrijven. Omdat het ons gewoon minder boeit.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon tegengas geven, van slappelingen zonder ruggengraat moeten we ook niets hebben
quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, op sommige vlakken vinden mannen het ook niet erg als vrouwen hun zin doordrijven. Omdat het ons gewoon minder boeit.
zo was ik zaterdag naar laminaat aan het kijken en bij meer dan de helft van de kleuren en motiefjes dacht ik zelf: Ja, dat kan ik wel op de vloer leggen
ohw je vuilnisbakfoto?quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:16 schreef Uccie het volgende:
[..]ik heb echt heel tof laminaat in de keuken. Stuur je nog wel een foto..of kijk ff in het ibood topic.
SPAM SPAM SPAM!!!quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:16 schreef Uccie het volgende:
[..]ik heb echt heel tof laminaat in de keuken. Stuur je nog wel een foto..of kijk ff in het ibood topic.
Ah nee dan zou ik tegels houden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw je vuilnisbakfoto?
keuken is betegeld.
die leg ik misschien ook deze winter nieuw met mn vader
Ik slaap al een paar nachten erg kort.quote:
Hoezo dat? heb je het zo druk?quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik slaap al een paar nachten erg kort.
Ik dacht vannacht zelfs dat ik een album cover in een YouTube filmpje zag bewegen.)))
zelfde als van een gewoon topic..quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:20 schreef KitKatChunky het volgende:
Hoe maak je in godsnaam een nieuwe OP van een topic chain?
dat zouden meer mensen moeten doenquote:
Ik snap dat ook niet hoor, met die codes en alles...maar ik maak ook nooit topics.quote:
Topics maken is veel te mainstreamquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet hoor, met die codes en alles...maar ik maak ook nooit topics.
Gewoon uitbesteden, ga je toch niet zelf doen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:37 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Topics maken is veel te mainstream
exactlyquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon uitbesteden, ga je toch niet zelf doen.
Dan heb ik volgens mij de verkeerde vent gekozenquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, op sommige vlakken vinden mannen het ook niet erg als vrouwen hun zin doordrijven. Omdat het ons gewoon minder boeit.
Voortaan kopen en neerzetten, de helft van de tijd ziet hij het niet eensquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan heb ik volgens mij de verkeerde vent gekozen
Ik stuurde gister een plaatje van een lantaarn voor een stompkaars en ik kreeg terug: 'als je die koopt kan je een stomp verwachten, zonder kaars'
Hij brengt het iig wel vriendelijkquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik stuurde gister een plaatje van een lantaarn voor een stompkaars en ik kreeg terug: 'als je die koopt kan je een stomp verwachten, zonder kaars'
ik zeg toch: sommige vlakken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nah, ik ben meer degene die dat soort dingen niet zietquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voortaan kopen en neerzetten, de helft van de tijd ziet hij het niet eens
Ik heb zo'n zwaar levenquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:46 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Hij brengt het iig wel vriendelijk
Mornings!quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zeg toch: sommige vlakken.
op andere kunnen we heel principieel zijn
en goeiemorgen unf
Wil je erover praten unfje?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nah, ik ben meer degene die dat soort dingen niet ziet
Hij heeft laatst wel supermooie orchideeën voor me gekocht![]()
[..]
Ik heb zo'n zwaar leven
[..]
Mornings!
Moet jij niet een scriptie herschrijven ipv te fokken?quote:
Ik ben een stuk theorie aan het schrijven, heb al 2 pagina's maar het is nare stof...quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Moet jij niet een scriptie herschrijven ipv te fokken?
Succes dan maar!quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:27 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ben een stuk theorie aan het schrijven, heb al 2 pagina's maar het is nare stof...
Niet zo druk, voornamelijk wil mijn lichaam niet ontspannen. Het is verbazingwekkend hoelang ik wakker kan blijven ondanks tekort aan slaap.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Hoezo dat? heb je het zo druk?
Oh maar ik zie dingen altijd bewegen die niet horen te bewegen
Stress?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet zo druk, voornamelijk wil mijn lichaam niet ontspannen. Het is verbazingwekkend hoelang ik wakker kan blijven ondanks tekort aan slaap.
Hoe komt dat?
moest vergaderenquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:32 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Al is de helft hem weer gesmeerd
eyquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:49 schreef OllieWilliams het volgende:
zal ik hier weer eens een kijkje komen nemen
Je bent een mutant.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet zo druk, voornamelijk wil mijn lichaam niet ontspannen. Het is verbazingwekkend hoelang ik wakker kan blijven ondanks tekort aan slaap.
Hoe komt dat?
Nee, ik heb gewoon werk. Alleen mag ik pas 1 juni werken omdat ik niet verzekerd was op mijn werkquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:08 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
we hebben een slechtkont over hier!
Heb je hem toen gewurgd?quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zei mijn werkgever ook tijdens het sollicitatiegesprek
soort vanquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:58 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Stress?
Ik ben raar, en ik heb een lui oog. Dus mijn perceptie is soms een beetje fucked up
Dat ging over KKC, niet over mij. Doe ffe normaalquote:
Kan ik dat eten?quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
soort van
[..]
Dat ging over KKC, niet over mij. Doe ffe normaal
Slecht. Ik ben in afrondende fase van mijn paper. Ik heb dat fuck you laten zitten. Paper was hoofdprioquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:42 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Kan ik dat eten?
Hoe gaat het met je scriptie, flips?
Ben dus niet de enige met #strugglesquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Slecht. Ik ben in afrondende fase van mijn paper. Ik heb dat fuck you laten zitten. Paper was hoofdprioWel vandaag met een externe gesproken die mij wat tips heeft gegeven, en heeft geholpen om een beeld te creeren waar ik ook alweer in godsnaam mee bezig was.
Ik las dat jij aardig wat moest verbeteren? Gaat dat lukken?
You never walk aloneeee.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:50 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ben dus niet de enige met #strugglesje ziet door de bomen het bos niet meer?
Ja, het gaat denk ik wel lukken. Ik ben vandaag begonnen met het volledig opnieuw schrijven van mijn theorie
"I walk here alone in the shadow of death" oid.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
You never walk aloneeee.
Zo iets. Ik loop al een paar keer tegen afbakening aan, en daarnaast zijn bepaalde elementen multi-interpreteerbaar, wat de afbakening niet vereenvoudigd.
Volledig? Wat mankeerde er dan aan als het volledig moet?
Dat begrijp ik, Ro-aldo Luis Nazário de Lima.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Houd je bek wp daar wil ik niet mee vergeleken worden.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, Ro-aldo Luis Nazário de Lima.
Hommoquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hey, dat is de enige ekte Ronaldo ja.
Yoquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:46 schreef Ezechielk het volgende:
Hey, een bazentopic. Daar moet ik in gepost hebben.
Ewaquote:
Met mij altijd. Wil alleen naar huis, geen zin meer.quote:
Nog lang werken? Ja gaat ook goed. Beetje woning schoongemaakt en opgeruimd. En lekker op het balkon gezeten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Met mij altijd. Wil alleen naar huis, geen zin meer.
Met jou dan?
Stonden een paar dingen in die ik ivm tijdnood en hooikoort slecht had geleerdquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Iemand moet het doen
Hoe ging je hertentamen?
zeg me niet wat ik wel of niet kan doen ja want ik kom je slopenquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Houd je bek wp daar wil ik niet mee vergeleken worden.
Kom naar station Almere Centrum. 036 je weetquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zeg me niet wat ik wel of niet kan doen ja want ik kom je slopen
kom 030 je bent niksquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kom naar station Almere Centrum. 036 je weet
ik kom niet heb betere dingen te doen zoals fl irriterenquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kom in mijn eentje jij zeker met je goonz.
pics faggotquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
je weet niets G ben wat breder geworden nigguh
Ik heb dan ook liever een riem van leer dan van rubberquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:06 schreef FL_Freak het volgende:
wp je bent zo dik dat zelfs 1000 autobanden niet genoeg zijn om een riem om je heen te krijgen
goed verhaal 10/10quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb dan ook liever een riem van leer dan van rubber
Neuh, uurtje.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nog lang werken? Ja gaat ook goed. Beetje woning schoongemaakt en opgeruimd. En lekker op het balkon gezeten.
moest lachenquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:08 schreef wietparkiet het volgende:
FL jouw G is zo zacht dat wanneer je hem opschrijft hij direct smelt
Leuken dubstep.quote:
je bent zelf mainstream kaolo hipsterquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Alleen klinkt wel weer net wat mainstreamer, maar toch nog wel leuk.
Koalaquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je bent zelf mainstream kaolo hipster
quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je bent zelf mainstream kaolo hipster
Ik duim voor je!quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stonden een paar dingen in die ik ivm tijdnood en hooikoort slecht had geleerdde rest prima
nu welquote:
niet gekliktquote:
ik ga wel met ons papquote:
dan bant ze me tochquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Yvonne wilt jou sowieso van het forum af hebben dus dat lijkt mij niet.
Gewoon gaan yolo tochquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:28 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
dit is de eerste in drie jaar die ik ga missen
stomme kut scriptie
Ik ga mss voor de eerste keer.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:28 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
dit is de eerste in drie jaar die ik ga missen
stomme kut scriptie
zorg dat je oordoppen hebt in de maassilo, en ga sowieso naar the outside agencyquote:
Wat moet ik me voorstellen bij straight edge kids?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:33 schreef wietparkiet het volgende:
prspct xl gaan al die straight edge kids naar toe
ex scenequote:Op donderdag 15 mei 2014 17:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij straight edge kids?
mwa vooral hipsters enz toch?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ex scene
beetje geëvolueerde emo's
Als je me mee uit neemt moet je wel doekoes op je rekening hebben staanquote:
heb je al tunnels dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:36 schreef FL_Freak het volgende:
ik voel me het beste thuis tussen het dubstep/drum n bass feestmensen
We leven in moderne tijden we gaan gewoon dutch.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als je me mee uit neemt moet je wel doekoes op je rekening hebben staan
Subculturen noem je datquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
hipsters in de sub en main, gabbers in de rvlt en xtrm. En heel veel tussen klassen
ik rock alleen immersion van pendulumquote:
mensen aan de mdma zijn allemaal liefquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het wil niet zeggen dat ik eruit wil zien als die mensen.
Jij bent zeker zo'n lieverd?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:39 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
mensen aan de mdma zijn allemaal lief
je bent zelf een kleerhangerquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:40 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
het zijn minder sterke aanhangers, niet subculturen
Zo ben ikquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:44 schreef wietparkiet het volgende:
david weet niet hoe twitter werkt en komt dus ons maar lastigvallen
jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ging je nou morgen weer terug naar Lissabon?
Okayquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
We leven in moderne tijden we gaan gewoon dutch.
Mountain Dewquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja
5,2 kilo mountain dew en beef jerky
Hou je bakkesquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
pik je dit?
je bent toch badbitch unf uit de ghetto van flevoland of niet
Is straight edge geen punk stroming?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:33 schreef wietparkiet het volgende:
prspct xl gaan al die straight edge kids naar toe
HxC stromingquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is straight edge geen punk stroming?
Wel ultiem kansloos overigens.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
op een dag vind ik uit waar je werkt en ga ik vervelend lopen doen
Ja de Europeese versie zekerquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
1 keer gedronken en ik vond het vies.
Hmm. Volgens mij niet hoor. Tijd voor mijn vriend google.quote:
quote:Straight edge (of afgekort sXe) is een levenshouding die vooral populair is onder jongeren uit de muziekgenres punk, hardcore punk, hardcore, metalcore en deathcore. Straight-edgers gebruiken (per definitie) geen alcohol of drugs, roken niet, en sommigen zijn overwegend vegetariër of veganist.
Hardcore punkquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Volgens mij niet hoor. Tijd voor mijn vriend google.
ik ben hartstikke straight edgequote:Op donderdag 15 mei 2014 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Volgens mij niet hoor. Tijd voor mijn vriend google.
Ah. Heel breed dus. Zolang het maar kut is.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |